MotherF@G kirjoitti:Millä nimellä Fonzie esiintyy mesessä? Vai olenko ahdistellut väärää miestä?
kitara kirjoitti:Onnistuuko tässä ilmaveivi?
Kenopää kirjoitti:Nörttitestin mukaan 14,2%, tosin nyt se laskee reilusti, koska lopetin travianin pelaamisen.
Mahori kirjoitti:kitara kirjoitti:Onnistuuko tässä ilmaveivi?
Trailereissa ei ole näytetty sitä joten tuskin on. Voihan se olla semmonen salainen ja sit sitä ei kerrota
Migge kirjoitti:Tietääkö kukaan mikä kuukaus tää tulee? oon nimitäin enemmän jäkiksen ku futiksen ystävä ja olen pitänyt nhl:n peleistä..
paras anti yleensä on ollut kaveria vastaa splitscreeninä!onko tässä splitscreen mahdollisuus? jos on ni pitää käydä ostamassa toinen kapula ps3:lle.
mitähän netti peli? en oo aikasemmin pelannu esim.nhl 09 netissä joten mitä mieltä otte siitä sillä se innostais/kiinnostais
?
Kenopää kirjoitti:Nörttitestin mukaan 14,2%, tosin nyt se laskee reilusti, koska lopetin travianin pelaamisen.
Ildar kirjoitti:Siis onko totta että tämä tulee olemaan vain K-7 peli? Ainakin Suomen kansikuvassa niin näkyy > http://pelaajalehti.com/2009/07/09/talta-nayttaa-mikko-koivu-nhl-10n-kansikuvassa/. Tähän hän tulee viel First Person tappelut, niin mikä tästä tekee NHL 09 raaemman.
Chris Benoit 101010 kirjoitti:Itse sain NHL 08 PS2:lle edellis jouluna ja luulin et oli samat ominaisuudet ku PS3 ja Xboxin versioissa ja arvatkaas kuinka kävi?Pelasin sitä n. 2 kuukautta koska kaverini halusivat pelata kanssani kaksinpeliä, mutta itse olin todella pettynyt. No, eipä tuo mitään sillä ostin sitten keväällä 2008 PS3 ja elämä näytti taas kirkaammalta. Ostin viime syksynä NHL 09:n PS3:lle ja aion ostaa NHL 10 myös.
PS: sori toi offtopic
Hannuu kirjoitti:Kaksinpeli kunniaanToivottavasti tulis.
Roncerno kirjoitti:Ihan huippuhan tuosta kympistä on tulossa. Toi After the whistle pelaaminen on tosi jännä uudistus,
kuten myös dynasty modeen tulevat uudistukset.
Löytyykös jo etukäteen ketään pelikaveria meitsille? Ja mahdollisesti frendiä, jonka kanssa perustettaisiin jengi? Millos peli ilmestyy?
EDIT: oho ylemmässä lukikin jo
Mahori kirjoitti:Chris Benoit 101010 kirjoitti:Itse sain NHL 08 PS2:lle edellis jouluna ja luulin et oli samat ominaisuudet ku PS3 ja Xboxin versioissa ja arvatkaas kuinka kävi?Pelasin sitä n. 2 kuukautta koska kaverini halusivat pelata kanssani kaksinpeliä, mutta itse olin todella pettynyt. No, eipä tuo mitään sillä ostin sitten keväällä 2008 PS3 ja elämä näytti taas kirkaammalta. Ostin viime syksynä NHL 09:n PS3:lle ja aion ostaa NHL 10 myös.
PS: sori toi offtopic
Kuin tarina minusta, xboxin omistajanaHannuu kirjoitti:Kaksinpeli kunniaanToivottavasti tulis.
Totta kai tulee!Roncerno kirjoitti:Ihan huippuhan tuosta kympistä on tulossa. Toi After the whistle pelaaminen on tosi jännä uudistus,
kuten myös dynasty modeen tulevat uudistukset.
Löytyykös jo etukäteen ketään pelikaveria meitsille? Ja mahdollisesti frendiä, jonka kanssa perustettaisiin jengi? Millos peli ilmestyy?
EDIT: oho ylemmässä lukikin jo
Minä löyddyn kun tota peliaikaa tulee ostettua!
Ja eiks dynastyyn tuu joku täydellinen sm-liiga ja elitserien sarja-.... joku