NHL 2010/NHL 10

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Re: NHL 2010/NHL 10

Viesti Roke 26 Kesä 2009 20:13

Onnistuuko tässä ilmaveivi?
MotherF@G kirjoitti:Millä nimellä Fonzie esiintyy mesessä? Vai olenko ahdistellut väärää miestä?

-.-
Käyttäjän avatar
Roke

Viesti Mahori 27 Kesä 2009 00:24

kitara kirjoitti:Onnistuuko tässä ilmaveivi?

Trailereissa ei ole näytetty sitä joten tuskin on. Voihan se olla semmonen salainen ja sit sitä ei kerrota :lol:
Kenopää kirjoitti:Nörttitestin mukaan 14,2%, tosin nyt se laskee reilusti, koska lopetin travianin pelaamisen.

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mahori

Viesti Rimpi 01 Heinä 2009 23:29

Mahori kirjoitti:
kitara kirjoitti:Onnistuuko tässä ilmaveivi?

Trailereissa ei ole näytetty sitä joten tuskin on. Voihan se olla semmonen salainen ja sit sitä ei kerrota :lol:

Tuskin mitään veivejä tullaan näkemään tässä pelissä :D
Rimpi

Viesti Migge 01 Heinä 2009 23:36

Tietääkö kukaan mikä kuukaus tää tulee? oon nimitäin enemmän jäkiksen ku futiksen ystävä ja olen pitänyt nhl:n peleistä..
paras anti yleensä on ollut kaveria vastaa splitscreeninä! :D onko tässä splitscreen mahdollisuus? jos on ni pitää käydä ostamassa toinen kapula ps3:lle. :roll: mitähän netti peli? en oo aikasemmin pelannu esim.nhl 09 netissä joten mitä mieltä otte siitä sillä se innostais/kiinnostais :? ?
Käyttäjän avatar
Migge

Viesti Rimpi 02 Heinä 2009 21:21

Migge kirjoitti:Tietääkö kukaan mikä kuukaus tää tulee? oon nimitäin enemmän jäkiksen ku futiksen ystävä ja olen pitänyt nhl:n peleistä..
paras anti yleensä on ollut kaveria vastaa splitscreeninä! :D onko tässä splitscreen mahdollisuus? jos on ni pitää käydä ostamassa toinen kapula ps3:lle. :roll: mitähän netti peli? en oo aikasemmin pelannu esim.nhl 09 netissä joten mitä mieltä otte siitä sillä se innostais/kiinnostais :? ?

http://en.wikipedia.org/wiki/NHL_10 <--- Tämän mukaan peli ilmestyy 15. syyskuuta 2009.
Eikä tule mitään splitscreeniä :lol:
Rimpi

Viesti Mahori 04 Heinä 2009 21:41

Split screen = Free for all (luulisin) Eli se oli se missä pelattiin pienellä kentällä ja oli kaikkee kivaa :D
Kenopää kirjoitti:Nörttitestin mukaan 14,2%, tosin nyt se laskee reilusti, koska lopetin travianin pelaamisen.

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mahori

Viesti Roncerno 11 Heinä 2009 21:32

Ihan huippuhan tuosta kympistä on tulossa. Toi After the whistle pelaaminen on tosi jännä uudistus, kuten myös dynasty modeen tulevat uudistukset.

Löytyykös jo etukäteen ketään pelikaveria meitsille? Ja mahdollisesti frendiä, jonka kanssa perustettaisiin jengi? Millos peli ilmestyy?

EDIT: oho ylemmässä lukikin jo :D
AMD Athlon 64 3800+ ~2.74GHz [OVERCLOCKED], 2GB DDR2, 250GB Total, Nvidia GeForce 7600GS [OVERCLOCKED], ASUS M2N-VM DVI, Windows XP Professional Service Pack 3.
Anttifantti @ Xfire
Roncerno2 @ XBOX360
Käyttäjän avatar
Roncerno

Viesti Ildar 11 Heinä 2009 22:22

Siis onko totta että tämä tulee olemaan vain K-7 peli? Ainakin Suomen kansikuvassa niin näkyy > http://pelaajalehti.com/2009/07/09/talta-nayttaa-mikko-koivu-nhl-10n-kansikuvassa/. Tähän hän tulee viel First Person tappelut, niin mikä tästä tekee NHL 09 raaemman.
[piilotettu kuva]
WOO! Globalissa sija 34! (GT = JimssiFIN addailkää LIVEen)
Käyttäjän avatar
Ildar

Viesti Roncerno 12 Heinä 2009 19:19

Ildar kirjoitti:Siis onko totta että tämä tulee olemaan vain K-7 peli? Ainakin Suomen kansikuvassa niin näkyy > http://pelaajalehti.com/2009/07/09/talta-nayttaa-mikko-koivu-nhl-10n-kansikuvassa/. Tähän hän tulee viel First Person tappelut, niin mikä tästä tekee NHL 09 raaemman.

Eiköhän Pegi rankkaa kunnolla sen ennen julkaisua. Varmaan tulee olemaan K-13 tai K-15.
AMD Athlon 64 3800+ ~2.74GHz [OVERCLOCKED], 2GB DDR2, 250GB Total, Nvidia GeForce 7600GS [OVERCLOCKED], ASUS M2N-VM DVI, Windows XP Professional Service Pack 3.
Anttifantti @ Xfire
Roncerno2 @ XBOX360
Käyttäjän avatar
Roncerno

Viesti Hannuu 15 Heinä 2009 18:14

Kaksinpeli kunniaan :P Toivottavasti tulis.
Näin se menee. Klikatkaa sigiäni ja täältä saa rekisteröitymällä ja klikkaamalla oikeata rahaa,jolla voit ostaa sitä mitä haluat.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] Rekkaa tuohon,ja opastan miten tulla rikkaaksi. (saat tuosta vielä rekisteröinti bonuksen!)
Käyttäjän avatar
Hannuu

Viesti Chris Benoit 101010 18 Heinä 2009 17:55

Itse sain NHL 08 PS2:lle edellis jouluna ja luulin et oli samat ominaisuudet ku PS3 ja Xboxin versioissa ja arvatkaas kuinka kävi?Pelasin sitä n. 2 kuukautta koska kaverini halusivat pelata kanssani kaksinpeliä, mutta itse olin todella pettynyt :cry:. No, eipä tuo mitään sillä ostin sitten keväällä 2008 PS3 ja elämä näytti taas kirkaammalta. Ostin viime syksynä NHL 09:n PS3:lle ja aion ostaa NHL 10 myös.

PS: sori toi offtopic
Chris Benoit 101010

Viesti Roncerno 18 Heinä 2009 23:16

Faktaahan se on, että ilman NG konsolia ei pärjää. :wink: Puhu onnellinen xbox360:n omistaja. :?
Anttifantti @ Xfire
Roncerno2 @ XBOX360
Käyttäjän avatar
Roncerno

Viesti Mahori 23 Heinä 2009 09:48

Chris Benoit 101010 kirjoitti:Itse sain NHL 08 PS2:lle edellis jouluna ja luulin et oli samat ominaisuudet ku PS3 ja Xboxin versioissa ja arvatkaas kuinka kävi?Pelasin sitä n. 2 kuukautta koska kaverini halusivat pelata kanssani kaksinpeliä, mutta itse olin todella pettynyt :cry:. No, eipä tuo mitään sillä ostin sitten keväällä 2008 PS3 ja elämä näytti taas kirkaammalta. Ostin viime syksynä NHL 09:n PS3:lle ja aion ostaa NHL 10 myös.

Kuin tarina minusta, xboxin omistajana :P

Hannuu kirjoitti:Kaksinpeli kunniaan :P Toivottavasti tulis.

Totta kai tulee!

Roncerno kirjoitti:Ihan huippuhan tuosta kympistä on tulossa. Toi After the whistle pelaaminen on tosi jännä uudistus,
kuten myös dynasty modeen tulevat uudistukset.

Löytyykös jo etukäteen ketään pelikaveria meitsille? Ja mahdollisesti frendiä, jonka kanssa perustettaisiin jengi? Millos peli ilmestyy?

Minä löyddyn kun tota peliaikaa tulee ostettua!

Ja eiks dynastyyn tuu joku täydellinen sm-liiga ja elitserien sarja-.... joku :P

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mahori

Viesti Roncerno 24 Heinä 2009 22:23

Mahori kirjoitti:
Chris Benoit 101010 kirjoitti:Itse sain NHL 08 PS2:lle edellis jouluna ja luulin et oli samat ominaisuudet ku PS3 ja Xboxin versioissa ja arvatkaas kuinka kävi?Pelasin sitä n. 2 kuukautta koska kaverini halusivat pelata kanssani kaksinpeliä, mutta itse olin todella pettynyt :cry:. No, eipä tuo mitään sillä ostin sitten keväällä 2008 PS3 ja elämä näytti taas kirkaammalta. Ostin viime syksynä NHL 09:n PS3:lle ja aion ostaa NHL 10 myös.

Kuin tarina minusta, xboxin omistajana :P

Hannuu kirjoitti:Kaksinpeli kunniaan :P Toivottavasti tulis.

Totta kai tulee!

Roncerno kirjoitti:Ihan huippuhan tuosta kympistä on tulossa. Toi After the whistle pelaaminen on tosi jännä uudistus,
kuten myös dynasty modeen tulevat uudistukset.

Minä löyddyn kun tota peliaikaa tulee ostettua!

Ja eiks dynastyyn tuu joku täydellinen sm-liiga ja elitserien sarja-.... joku :P

Eipä pitäis tulla elittisarjoja dynasty-modeen. Ihan pelkkä änäri. Ja tästä eteenpäin ei puhuta dynasty modesta, vaan Be A GM modesta.

:)
Anttifantti @ Xfire
Roncerno2 @ XBOX360
Käyttäjän avatar
Roncerno

Viesti TheMiz 25 Heinä 2009 15:11

Juuh,itse olen tätä peliä ostamassa. Löytyisikö vastuksia PS3lle?
PSN:Junioni
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TheMiz

Palaa alueelle Konsolit