Itkua rippikoulusta

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Jonneweb auttakaa!

Viesti CDS 15 Kesä 2009 12:08

Älä mene. Itekkää en käy rippikoulua eikä se minua haittaa
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Viesti Warthall 15 Kesä 2009 12:41

Itse ajattelin ennen sitä että varmaan ihan syvältä, mutta päinvastoin. Viikko meni yllättävän äkkiä.
Käyttäjän avatar
Warthall

Viesti BigOne 15 Kesä 2009 15:55

Zyskowicz kirjoitti:Bigone, siksi että se vie lauantait ja kesälomasta viikon hyvää aikaa :cry:
E: Käy armeijjassa. Paljon mukavempaa (luulisin)

Armeijjaan menenkin hajoamaan ens kesänä.
[piilotettu kuva]
Kiitokset sigistä ja avatarista Razer+:lle<3
Käyttäjän avatar
BigOne

Viesti [Jezze] 15 Kesä 2009 17:51

Tänään ite tulin riparilta kotiin. Aluks ajattelin, että tulee oleen perseestä, kun tunsin vaan 2 riparilta, mutta tuli oleen hauskaa ja uusia kavereita tuli.
Käyttäjän avatar
[Jezze]

Viesti Bitcamel 16 Kesä 2009 14:34

Tunsin yhden rippikoulusta, ja luulin et siit tulis ihan karmivaa. Mutta se oli ihan hauskaa välil, ja se viikko meni nopeasti ohi. Nyt se on takana päin, eikä kaduta. Rippijuhlista sai hyvin lahjoja + tietenkin sai kirkkohää luvan ja pääsee kummiksi. :D

Mene ihmeessä.
Käyttäjän avatar
Bitcamel

Viesti Blueshit 16 Kesä 2009 15:35

Bitcamel kirjoitti:Tunsin yhden rippikoulusta, ja luulin et siit tulis ihan karmivaa. Mutta se oli ihan hauskaa välil, ja se viikko meni nopeasti ohi. Nyt se on takana päin, eikä kaduta. Rippijuhlista sai hyvin lahjoja + tietenkin sai kirkkohää luvan ja pääsee kummiksi. :D

Mene ihmeessä.

Niin, jos haluat pysyä kirkon jäsenenä, muussa tapauksessa ei onnistu tuo kummiksi pääsy. Kirkkohäät saat, kuhan vaimosi on kirkossa. :)
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Viesti shadowknight1 17 Kesä 2009 10:58

Niin lapsellisia touhuja oli minun rippikoulussa, että väkisellä sieltä pois halusi.
shadowknight1

Viesti Suomalainen 17 Kesä 2009 11:02

shadowknight1 kirjoitti:Niin lapsellisia touhuja oli minun rippikoulussa, että väkisellä sieltä pois halusi.

No lapsihan sinä vielä oletkin? Tai ainakin lapsenmielinen..

Minusta rippikoulussa oli todella hauskaa! Suosittelen.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!

PARAS VÄITTELIJÄ 2007!
PARAS VÄITTELIJÄ 2008!
TOISEKSI PARAS VÄITTELIJÄ 2009!

Kansallinen Korppipuolue
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Viesti shadowknight1 19 Kesä 2009 01:13

Suomalainen kirjoitti:
shadowknight1 kirjoitti:Niin lapsellisia touhuja oli minun rippikoulussa, että väkisellä sieltä pois halusi.

No lapsihan sinä vielä oletkin? Tai ainakin lapsenmielinen..

Minusta rippikoulussa oli todella hauskaa! Suosittelen.

Luulis jo 15 vuotiaille, vähän jarkevämpää puuhaa kuin, jotain ihmee formula, jossa inistää, vingutaa ja huudellaa päättömästi saadakseen toiset nauramaan. Ja löyty vähän muitakin päättömiä leikkejä. Eipä välttämättä sinun rippikoulussa ollut samoja juttuja, kuin minun rippikoulussa. Jokaisessa rippikoulussa on erilaisia puuhia. Mutta minun rippikoulu oli täysin lapsellista menoa.
shadowknight1

Viesti FallenAngel 19 Kesä 2009 01:55

Suomalainen kirjoitti:Minusta rippikoulussa oli todella hauskaa! Suosittelen.

Olihan siellä hauskaa yöt valvottiin tunneilla nukuttiin, käytiin uimassa, paistettiin nuotiolla makkaraa jne. Se hyvä puoli on siinä että asuu perämettäs on se, että tuntuu kaikki ketä siellä on paitsi 2 isosta oli muualta.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
FallenAngel

Viesti AUTTAKAA! 19 Kesä 2009 12:17

Jumalauta.. "ei viikkorahaa yhyyy" minä en oo saanu viikkorahaa 13vuoteen (oon 13) niin,ajattele rippilahjoja,rahaa,rahaa,lahjoja!
AUTTAKAA!

Palaa alueelle Yleinen keskustelu

Samankaltaisia viestiketjuja