Fraps - CS 1.6 ja TF2

Keskustelua tietokonepeleistä.

Fraps - CS 1.6 ja TF2

Viesti Kekkeruusi 06 Kesä 2009 13:53

Hihhoo ! Aika paljon apua tarvitsen ja Jonnewebistä sitä haeskelen ! :d
Joten tällä kertaa taas Frapsista kun totesin taas että se on paras kuvaus ohjelma josta ei kannata kiistellä.
Kuvasin TF2 (Team Fortress 2) N. 2 min pitkän pätkän Frapsilla ja sehän ei laginnut yhtään, eli toimi moitteettomasti. Tietokoneeni tehot ovat lyhyesti sanottuna 4,0. Senhän voi katsoa: Käynnistys Valikko>Pelit>Oikea alakulma >;).
Joten TF2 kuvaus toimi moitteettomasti ja tein siitä sitten videon YouTubeen, mutta kun yritin samoilla Asetuksilla kuvata CS 1.6 niin ei toiminut taaskaan. Mikä avuksi ?? TF2 vie minun mielestäni enemmän tehoja kuin vanha ja virttynyt CS ..
Auttakaa !
Olen kuvannut jo ehkä 3 tai 4 hyvää/huonoa CS 1.6 videota Frapsilla ja ne toimi hyvin. Mutta tämä ei toimi. :( :cry: :(
Kekkeruusi

Re: Fraps - CS 1.6 ja TF2

Viesti Evottaja 08 Kesä 2009 00:20

Millä FPS lukemalla kuvaat TF2? Yleensähän on suositeltavaa kuvata puolet pienemmällä FPS:llä kuin pelin FPS on. Kannattaa siis koittaa 1.6 eri FPS:llä kuin TF2.
Käyttäjän avatar
Evottaja

Re: Fraps - CS 1.6 ja TF2

Viesti Kekkeruusi 08 Kesä 2009 11:59

Evottaja kirjoitti:Millä FPS lukemalla kuvaat TF2? Yleensähän on suositeltavaa kuvata puolet pienemmällä FPS:llä kuin pelin FPS on. Kannattaa siis koittaa 1.6 eri FPS:llä kuin TF2.

Kuvasin TF2 Half-size ja 60 fps. Mutta olen kai koittanut jo, että CS:ssä olisi 30. Koitan kuitenkin uudestaan. Voisin koittaa myös pienemmälläkin. ;) Mitä niitä nyt onkaan 25 ?
Kiitos vastauksesta.
Kekkeruusi

Palaa alueelle PC-pelit