hampoturen kirjoitti:Yleinen vessansiivooja. Sitten viiden vuoden työuran jälkeen saan ylennyksen: saan käyttää harjaa.
pavetus kirjoitti:Miten uskaltaisin puhua tytölle johon olen ihastunut?Oon ajatellu että nyt mä meen mutta sitte rupee ottaan mahasta niin vitun kovaa että ei voi.
Kreator kirjoitti:Menet ja teet, ei siinä mitään ihmeellisiä kikkoja ole.
E: FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-, Maxveli oli nopeampi.
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
hampoturen kirjoitti:Yleinen vessansiivooja. Sitten viiden vuoden työuran jälkeen saan ylennyksen: saan käyttää harjaa.
pavetus kirjoitti:se on hyvän näköne mut ei mahdoton ja olen itse kohtalainen, pitäis varmaan mennä koneruudulta pois ja mennä kylille.
Toimisiko lohdutus tyyli, joku on laittanu sen itkeen ja meen lohduttaan sitä ja siitä se pikkuhiljaa kehittyis??
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
pavetus kirjoitti:se on hyvän näköne mut ei mahdoton ja olen itse kohtalainen, pitäis varmaan mennä koneruudulta pois ja mennä kylille.
Toimisiko lohdutus tyyli, joku on laittanu sen itkeen ja meen lohduttaan sitä ja siitä se pikkuhiljaa kehittyis??
vik kirjoitti:Mee vaa suoraan kähmii sitä.
Ja kannattaa filmata niiku olisit iha ympäri lärveissä.
Ja konnon puristuksia eikä mitään silittelyä.
vik kirjoitti:No menee sit sanoo sille et "hei oot tosi söpö" ja saa ämmän miesystävältä turpaan ja kuolee aivoveren vuotoon seuraavalla viikolla.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu