ET #UniQue|Clan> Etsii ownereita!

ET #UniQue|Clan> Etsii ownereita!

Viesti SpooN 01 Kesä 2009 12:05

Tässä olis siis kyse ihan uudesta Klaanista. Siihen tarvittais vähän apuvoimia ku ei sitä yksin oikee aloitteille saa. Eli etsin tässä toist ownerii joka laittais tän klaanin pystyy mun kanssa. Kotisivut tein tossa, http://etuniqueclan.webs.com/ Mut mulla on tosin toi servu vähän hakusessa, rahaa kyllä olis mut ei ole luottokorttia kokoperheellä niin paha ruveta ostamaan. ja paypaliin en oikeen luota. Ainoo rahallinen panos on että voin ostaa ton domainin sitten kun servu saada. Mutta jos haluutte kaverin kanssa oman klaanin tulkaa mun kanssa messiin, ostakaa servu vaikka tuolt http://www.ycn-hosting.eu/ ei paljoo tuu kuussa maksaa ku kaverin kanssa ostatte ja sitten meit olis siinä ihan hyvä porukka kasassa. hoitaisin tuon web puolen ja te server puolen. kesäkin tässä on ni aikaa pelailla ja kasvattaa sitä porukkaa joka siellä servulla pelaa ja recruittaa porukkaa, kun ei kouluun tarvi mennä :D. toivon nyt että apu saan!

Kiinni mut saa,

E-mail: unique-clan@hotmail.com

MSN: zhinky@windowslive.com

Xfire: finnishspoon

Steam: spoon359

Luulis että jostain tärppää:D

Vielä selvyyden vuoksi kyseessä on sii Wolfenstein Enemy Territory jos toi ET oli epäselvä. (enemy territory) Ps. sivu on vielä keskeneräinen.
Viimeksi muokannut SpooN päivämäärä 01 Kesä 2009 16:54, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
One Shot, One Kill, No Luck, Just Skill;)
SpooN

Re: ET #UniQue|Clan> Etsii ownereita!

Viesti [DC] 01 Kesä 2009 13:54

Kertoisit edes, että mikä peli(t) on kyseessä?
katsomatta verkkosivuille...
[piilotettu kuva] <- Juu tiedän, se näyttää kauheelta. :S
nassikka2009 kirjoitti:Ati Radeon HD 5750, 1GB, GDDR5, 128-bit, PCI-E, DVI/HDMI/DP vai gainward geforce gts 250??? kumpi on parempi?
Käyttäjän avatar
[DC]

Viesti MotherF@G 01 Kesä 2009 13:58

Ne pelaa wolfesteinii, sivuil lukee...
Voisit vähän tekstiis jaotella.
[piilotettu kuva]
Fonzie kirjoitti:tää lanka on ebig vind täytyy arkistoida :D
Mission succesfull
Käyttäjän avatar
MotherF@G

Viesti SpooN 01 Kesä 2009 16:51

Juu kiitos pitää jaotella.
[piilotettu kuva]
One Shot, One Kill, No Luck, Just Skill;)
SpooN

Palaa alueelle Klaanit & peliseura