Modern Warfare 2: Yleinen keskustelu

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Re: Modern Warfare 2: Yleinen keskustelu

Viesti kristiano2 22 Elo 2010 20:36

NikkeMODZ kirjoitti:1. Lvl:si (kuinka mones Prestige)? = Olen LVL 70 10 Prestigellä.
2. Suurin Killstreakisi? = 42
3. Mitä classia käytät eniten? = Intervention FMJ SoH
4. Kuinka monta Nukea? = Jotain 30+
5. KD Ratio? = 2.78 oli tos äsken ku katoin

1. LVL 40 Muistaakseni viides prestige
2. 41 (Ei ihan parempi :P)
3. Scar-h
4. Taitaapi olla 5.
5. 1.01 (Ennen huononsin iha pirusti ratioo, nykyää matseissa ratio aina joku 4:1.
(6. Missä mapissa saat helpoiten nuken? = Ehkä Bailout, Salvage tai Wasteland

Sry tuplapostaus
kristiano2

Viesti Coulrophobia 28 Elo 2010 14:58

kristiano2 kirjoitti:(6. Missä mapissa saat helpoiten nuken? = Ehkä Bailout, Salvage tai Wasteland

Sry tuplapostaus

Eiköhän sen nuken saa missä mapissa vaan kun sattuu huonot vastustajat vastaan.
The cake is a lie!

Aloita sinäkin pelaamaan LoLia tästä
Osallistu kilpailuun ja voita Razerin pelipaketti tästä
Käyttäjän avatar
Coulrophobia

Viesti Rokka79 24 Syys 2010 19:04

Onkos Tuossa Fuel kentässä joku bugi kun siellä öljypumppujen luona tyyppi pääsee tavallaan kiven sisälle räiskimään.
Rokka79

Viesti PCP 24 Syys 2010 21:48

Offtopic.
Löytyiskö peli seuraa xbox360:selle?
Käyttäjän avatar
PCP

Viesti Wall 24 Syys 2010 22:50

PCP kirjoitti:Offtopic.
Löytyiskö peli seuraa xbox360:selle?

Löytyy
viewtopic48788.html
Everything's gonna be alright
Käyttäjän avatar
Wall

Viesti Coulrophobia 25 Syys 2010 00:23

Rokka79 kirjoitti:Onkos Tuossa Fuel kentässä joku bugi kun siellä öljypumppujen luona tyyppi pääsee tavallaan kiven sisälle räiskimään.

Onhan nuita ja niitä korjaillaan minkä keritään. Odota seuraavaa Patchia ja ei pitäis enää päästä kiven sisään.
The cake is a lie!

Käyttäjän avatar
Coulrophobia

Viesti srsrsrsrsr 25 Syys 2010 13:23

Eilen pelasin ekaa kertaa kolmeen kuukauteen ja oli vähän peli muuttunut. Ennen pelissä oli ehkä 1-2 tuubaajaa nyt niitä oli ainakin 5. Alkaa olemaan niin rikki tämä peli ettei mitään rajoja.
srsrsrsrsr

Viesti [$4KK3] 25 Syys 2010 17:20

Muhwiza kirjoitti:Eilen pelasin ekaa kertaa kolmeen kuukauteen ja oli vähän peli muuttunut. Ennen pelissä oli ehkä 1-2 tuubaajaa nyt niitä oli ainakin 5. Alkaa olemaan niin rikki tämä peli ettei mitään rajoja.

Tämähän on ikävä tosiasia :| Useita sevuja joutuu monesti selaamaan, että löytää hyvän servun ilman tuubeja.
Tulisipa seuraavaan patchiin korjaus G18 crosshairiin. Siis että tulis ainaki tuplasti isommaksi. Alkaa vituttaan nimittäin Marathon-Lightweight-Steady Aim nuuubit with G18 akimbo :x
|AMD Phenom II 955BE 3,2ghz @ 3,6ghz 1,27v + Mugen 2+ Nexus 2000rpm|ASUS HD5850 1gb @ 775mhz/1100mhz|ASUS M4A77TD|HyperX 4gb DDR3 1500mhz 7-8-7|450w corsair|WD 500gb 7200rpm|Antec 300(modattu) + 3x120mm / 1x140mm|BenQ 21,5" FullHD|Windows 7 Home Premium 64-bit|
Käyttäjän avatar
[$4KK3]

Viesti RolleZ 25 Syys 2010 18:10

[$4KK3] kirjoitti:
Muhwiza kirjoitti:Eilen pelasin ekaa kertaa kolmeen kuukauteen ja oli vähän peli muuttunut. Ennen pelissä oli ehkä 1-2 tuubaajaa nyt niitä oli ainakin 5. Alkaa olemaan niin rikki tämä peli ettei mitään rajoja.

Tämähän on ikävä tosiasia :| Useita sevuja joutuu monesti selaamaan, että löytää hyvän servun ilman tuubeja.
Tulisipa seuraavaan patchiin korjaus G18 crosshairiin. Siis että tulis ainaki tuplasti isommaksi. Alkaa vituttaan nimittäin Marathon-Lightweight-Steady Aim nuuubit with G18 akimbo :x

Tai sitten et vain osaa pelata.
Jännä, että jätkät valittaa että käytän WH:ta, kun katon radarista missä ovat :D Niinkuin eivät osaisi itse kattoa siihen radariin?
Käyttäjän avatar
RolleZ

Viesti Coulrophobia 25 Syys 2010 18:26

Owlsandwich kirjoitti:
[$4KK3] kirjoitti:

Tai sitten se on noin 4x pienempi kuin esimerkiksi PP2000 akimboissa? Että jos PP2000 akimboissa on yhtä iso crosshair kuin Snipuissa ja G18 akimboissa yhtä iso kuin UMPissa niin on siinä aika helvetin iso ero ja se ottaa sen takia päähän.
The cake is a lie!

Käyttäjän avatar
Coulrophobia

Viesti KaZ 25 Syys 2010 18:31

Onko teidän mielestänne värit tärkeitä? Kaverini leijuu kun hänellä on vitusti 500 tapon merkkejä ja hedumerkkejä ja FALL monessa aseessa. Minulla on kiitettävät statsit ja tällä hetkellä vain 2 aseessa Blue Tiger ja Urban varmaan kolmessa. Ei nuilla ole minun mielestäni mtn väliä? Onko teistä? Ja hän kehittää joka prestigellä yhden aseen aina täyteen ja sen jälkeen vaihtaa asetta. Tämäkin on tyhmä juttu... vai tekeekö joku jonne samoin?
KaZ

Viesti srsrsrsrsr 25 Syys 2010 22:18

KaZ kirjoitti:Onko teidän mielestänne värit tärkeitä? Kaverini leijuu kun hänellä on vitusti 500 tapon merkkejä ja hedumerkkejä ja FALL monessa aseessa. Minulla on kiitettävät statsit ja tällä hetkellä vain 2 aseessa Blue Tiger ja Urban varmaan kolmessa. Ei nuilla ole minun mielestäni mtn väliä? Onko teistä? Ja hän kehittää joka prestigellä yhden aseen aina täyteen ja sen jälkeen vaihtaa asetta. Tämäkin on tyhmä juttu... vai tekeekö joku jonne samoin?

En ainaka itse pidä sitä camoa niin tärkeänä. Esim COD4 tykkäsin pitää asetta ilman camoa.
srsrsrsrsr

Viesti dalen 25 Syys 2010 23:27

KaZ kirjoitti:Onko teidän mielestänne värit tärkeitä? Kaverini leijuu kun hänellä on vitusti 500 tapon merkkejä ja hedumerkkejä ja FALL monessa aseessa. Minulla on kiitettävät statsit ja tällä hetkellä vain 2 aseessa Blue Tiger ja Urban varmaan kolmessa. Ei nuilla ole minun mielestäni mtn väliä? Onko teistä? Ja hän kehittää joka prestigellä yhden aseen aina täyteen ja sen jälkeen vaihtaa asetta. Tämäkin on tyhmä juttu... vai tekeekö joku jonne samoin?

No joissain aseissa se on hienon näköinen, mutta turhaan niillä on leijua(varsinkin kun tuo fall camo on helvetin ruma imo). Itse en niitä edes kerää niitä, tulee jos tulee...
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Coulrophobia 25 Syys 2010 23:56

Itse pidän kaikissa aseissa sitä arctic camoa vai mikä se nyt olikaan enkä ole edes huomioinut muita värityksiä. Ja mitä noihin 500 tapon merkkeihin tulee niin voit sanoa sille sun kaverillesi että pyyhkii perseensä niihin hopeisiin laattoihin. Ne ei nääs ole sentinkään arvoisia joten turha niillä on leuhkia yhtään kenellekkään.
The cake is a lie!

Käyttäjän avatar
Coulrophobia

Viesti [$4KK3] 26 Syys 2010 00:44

Owlsandwich kirjoitti:
[$4KK3] kirjoitti:Tämähän on ikävä tosiasia :| Useita sevuja joutuu monesti selaamaan, että löytää hyvän servun ilman tuubeja.

Jännä, että jätkät valittaa että käytän WH:ta, kun katon radarista missä ovat :D Niinkuin eivät osaisi itse kattoa siihen radariin?

Kuka tässä on sanonu jotain WH:sta?
Tästä tulikin mieleen, että ainakin PC:n puolella on ollu taasen viimisen viikon aikana aivan h*lvetisti aimbotteja. Onneksi steami on banninut paljon hakkereita :) Harmi, että tekevät aina uuden hackin vanhan tilalle ja kaitte unbannii accojaan...

Eipä nuilla laatoilla ole mitään väliä ainakaan itestä. Minusta Blue Tiger on aika komian näkönen ainakin interventionissa.
Ikinä en ole saanu mihinkään aseeseen FALLia, ainoastaan Red Tiger. Samapa tuo, tulee jos on tullakseen... En kyllä harrasta kanskaan tuota viimistä hommaa, mitä järkeä edes käyttää asetta josta ei tykkää vain sen tähen, että voi leijua FALLilla?
|AMD Phenom II 955BE 3,2ghz @ 3,6ghz 1,27v + Mugen 2+ Nexus 2000rpm|ASUS HD5850 1gb @ 775mhz/1100mhz|ASUS M4A77TD|HyperX 4gb DDR3 1500mhz 7-8-7|450w corsair|WD 500gb 7200rpm|Antec 300(modattu) + 3x120mm / 1x140mm|BenQ 21,5" FullHD|Windows 7 Home Premium 64-bit|
Käyttäjän avatar
[$4KK3]

Palaa alueelle Konsolit