Xbox360 vaiko PS3?

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Re: Xbox360 vaiko PS3?

Viesti dalen 15 Loka 2009 11:32

soscrazykiller kirjoitti:Ps3 tietenkin. Itelläni on xbox 360 ja ps3 ja oon huomannut että ps3:selle on paremmat pelit hitusen parempi grafiikka ja hienomman näköne :D Ja muutenki PS3 ON TODISTETUSTI PAREMPI KUN XBOX 360

Itse asiassa moni Xbox360 peli(mitkä siis ovat myös PS3:lle) ovat voittaneet PS3:sen grafiikoissa. Juuri sen takia, koska PS3:sen pelit ovat olleet bugisempia ja ruudunpäivitys tökkinyt ja eivätkä ole olleet niin sulavia kuin Xbox360:sen pelit(esim. Orange Box, Falout 3, siis arvioissa on mainittu näin, että mm. nämä ko. pelit ovat olleet PS3:lla teknisesti heikompia)

Ja muutenkin Xbox360 ja PS3:sen graafiset erot ovat olleet melko pieniä.
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Radiohead 15 Loka 2009 16:54

Tätä keskustelua on turha jatkaa enää. Yleensä käykin niin että isukki tai äippä ostaa PS3 Xboxin sijasta, ja kun olet tottunut sitä PS3 pelamaan, etkä omista xboxia, alat yksinkertaisesti ylistämään PS3:mosta, kun et mitään Xboxista tiedä.
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti dalen 15 Loka 2009 20:25

Radiohead kirjoitti:Tätä keskustelua on turha jatkaa enää. Yleensä käykin niin että isukki tai äippä ostaa PS3 Xboxin sijasta, ja kun olet tottunut sitä PS3 pelamaan, etkä omista xboxia, alat yksinkertaisesti ylistämään PS3:mosta, kun et mitään Xboxista tiedä.

Siis mitä vittua?! En mä tossa PS3:sta ylistä. Vaan sanoin, että moni Xbox360 peli on teknisesti laadukkaampi kuin kyseinen peli PS3:lla. Ja sitten sanoin, että PS3:sen ja Xbox360 erot tehoissa on hyvin pienet. Että en ole tässä kummankaan konsolin puolella, vaikka toisen omistankin...
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti ^^Crysis^^ 16 Loka 2009 15:07

dalen kirjoitti:
soscrazykiller kirjoitti:Ps3 tietenkin. Itelläni on xbox 360 ja ps3 ja oon huomannut että ps3:selle on paremmat pelit hitusen parempi grafiikka ja hienomman näköne :D Ja muutenki PS3 ON TODISTETUSTI PAREMPI KUN XBOX 360

Itse asiassa moni Xbox360 peli(mitkä siis ovat myös PS3:lle) ovat voittaneet PS3:sen grafiikoissa. Juuri sen takia, koska PS3:sen pelit ovat olleet bugisempia ja ruudunpäivitys tökkinyt ja eivätkä ole olleet niin sulavia kuin Xbox360:sen pelit(esim. Orange Box, Falout 3, siis arvioissa on mainittu näin, että mm. nämä ko. pelit ovat olleet PS3:lla teknisesti heikompia)

Ja muutenkin Xbox360 ja PS3:sen graafiset erot ovat olleet melko pieniä.

Empä nyt niin sanoisi että ps3 pelit ovat bugisempia... Muistan että yhdessä vaiheessa joku xbox 360 peli yritti yhdistää playstation verkkoon.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
^^Crysis^^

Viesti Ozero 16 Loka 2009 15:23

^^Crysis^^ kirjoitti: Muistan että yhdessä vaiheessa joku xbox 360 peli yritti yhdistää playstation verkkoon.
Hmmm.. ?

PS3, samalla rahalla pelikonsoli ja blu-ray niin voi teräväpiirtoleffoja kattella.
World of Warcraft is not a game, it's a way of life! Kokeile ilmaiseksi Pelaawarcraft.fi

What is your game?
Käyttäjän avatar
Ozero

Viesti Radiohead 16 Loka 2009 18:01

Dalen en kirjottanu tota sun tekstin perusteella.
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti dalen 17 Loka 2009 10:45

Radiohead kirjoitti:Dalen en kirjottanu tota sun tekstin perusteella.

Ai sori, my mistake *facepalm*
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti isolohko 18 Loka 2009 08:58

PS3 varmaan ostaisin noista kahdesta. Nytte on PS2 ja sillä pelannu 2005 vuodesta asti niin jotenkin se tuntuu paremmalta :D
XboX:iakin kaverilla pelannu, mutta en siitä ohjaimesta pidä niin paljon, kuin pleikkojen.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
Suzuki PV -88
Kaks tahti ei haise vaan se tuoksuu:D
Käyttäjän avatar
isolohko

Viesti Freelanceri 28 Loka 2009 15:52

Itse olen ollut pleikkafani pienestä pitäen, nimittäin PS1 oli ensimmäinen konsoli jonka sain lahjaksi. Tosin kaverilla sitten tuli yleensä pelattua boxilla, niin itse tuli hankittua Xbox 360. Enkä kyllä ole katunut päätöstä.

Ja missähän ne todisteet ovat?

Ozero kirjoitti:
^^Crysis^^ kirjoitti: Muistan että yhdessä vaiheessa joku xbox 360 peli yritti yhdistää playstation verkkoon.
Hmmm.. ?

PS3, samalla rahalla pelikonsoli ja blu-ray niin voi teräväpiirtoleffoja kattella.

Xboxilla oli tuo peli kyllä, mutta sehän oli pelintekijöiden tekemä virhe. Ei siis vaikuta konsoliin millään tavalla.

PS3:lla kyllä on tuo hyvä puoli. Mutta Xboxillekin on ehkäpä tulossa tuo BlueRay asema saatavaksi. Saa nyt nähdä.

Ps. Aika naurettavaa keskustelua tähänkin aiheeseen tullut. Puolet haukkuu toista konsolia, mitä itsellä ei ole. Muutama sentään osaa perustella mielipiteensä ja käsitellä asiaa objektiivisemmin kuin loput...
[piilotettu kuva]
- Apua eri www-ongelmissa. Tutustu ja liity.

Fintune.org // Autopelien ykkönen!
Liity, pelaa ja voita!
Käyttäjän avatar
Freelanceri

Viesti Leevizer 04 Marras 2009 14:36

Suhteellisen turha kysymys...

Wii koska se on paras pelaamiseen, XBOX ympyrä multiformaattipeleille ja PS 3 koska se on markkinoiden halvin blu-ray soitin. Yksinkertaista. Jos ette tee näin olette joko köyhiä tai idiootteja.
Energiajuomat, counterstrike ja world of warcraft ovat mainstream idiooteille. oikeat pelaajat pelaavat Duke Nukem 3D:tä ja juovat inkivääriolutta. Myöskin mangan lukeminen on credit to team.
Käyttäjän avatar
Leevizer

Palaa alueelle Konsolit