Mun koneessa on tällä hetkellä 127 spywarea ja kaikki spywaren esto systeemit maksaa niin pirusti!!!!!!! ELI OISKO MITÄÄN SPYWAREN ESTO/POISTO SYSTEEMIÄ JOKA OIS ILMANEN??!! ( sori tämmönen spämmmmi
W-T-F kirjoitti:Niin nykyään saa Norton 2004:kin trial versiona jonka saat sitten päivityksillä toimimaan aina!! F-Securesta sen verran että jos haluat pitää koneesi toimintakunnossa niin ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ASENNA F-SECUREA!!!!
Onni kirjoitti:NO kuinka vaan mun koneella F-Secure ei hidasta mitään?? eikä tuu mitään ilmottaa vaikka onkin tulossa viirus jonka se on poistanut?? jos pelaan ESIM: battledfieldii niin sitä tekstii ei tuu ees näkyviin. ja kuinka sitten kaikki isot yritykset käyttää sitä?? siis suomessa
d-hunter kirjoitti:F-secure ehkä hieman syö tehoja, mutta ei missään nimessä hidasta verkkopelaamista. Ainakin minulla (1024/512) verkkoviive on siinä kutakuinkin 20 hujakoilla.
Ja tuo sinun 300 gigatavin menetys = pskapuhetta.
Uusimmalle täyspäivitetylle F-securelle ei ole olemassa juuri ollenkaan lamutuskeinoja. Olen monesti nähnyt kun koneellani on ollut virus, että tämä on sammuttanut F-securen, mutta F-secu palauttaa itsensä parissa sekunnissa. Tällöin ISP yleensä rajoittaa Internet-yhteyttä(F-securen ominaisuus), jolloin voit rauhassa päivittää ohjelmasi, ja loppu tapahtuukin itsestään.
Palaa alueelle Ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät