SPYWARET!

Keskustelua tietokoneohjelmista ja käyttöjärjestelmistä.

SPYWARET!

Viesti verenro 17 Touko 2005 09:07

SIIS VÄHÄN VAUHILLA HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!
Mun koneessa on tällä hetkellä 127 spywarea ja kaikki spywaren esto systeemit maksaa niin pirusti!!!!!!! ELI OISKO MITÄÄN SPYWAREN ESTO/POISTO SYSTEEMIÄ JOKA OIS ILMANEN??!! ( sori tämmönen spämmmmi :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: )
Iccolb on jumala!"Onko tämä todellakin liiallisen naruton katsomisen lopputulos?" -Sivuväärä
Käyttäjän avatar
verenro

Viesti tseitsei 17 Touko 2005 13:12

Väärä alue -> Siirretty

Ilmainen AdAware: http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti NJR 17 Touko 2005 19:12

Toinen ilmainen vaihtoehto on Microsoft Antispyware Beta, joka
tunnettin aiemmin nimellä Giant. Muistaakseni voitti mikrobitin vertailun.
Täältä voit ladata sen: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

Mutta suosittelen Ad-awaren ja Microsoft Antispyware Betan hankkimista, koska eri ohjelmat löytävät vähän eri tiedostoja.
- NJR
Käyttäjän avatar
NJR

Viesti And1 19 Touko 2005 22:46

Tai voit koittaa Spyware Blasteria se estää spywaria ja adwaria, mut kyl windows anti spyware on yli voimasesti parempi

[/url]http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html
Käyttäjän avatar
And1

Viesti Jupi 04 Kesä 2005 12:38

nää on kaikki vain väliaikaista. Sun kannattaa pyytää vanhempias hommaa F-Secure tahi Norman
Mä joskus tulen taas, ja ryömin sun puutarhaas : )
Käyttäjän avatar
Jupi
Dad of Eternity

Viesti W-T-F 04 Kesä 2005 14:03

Niin nykyään saa Norton 2004:kin trial versiona jonka saat sitten päivityksillä toimimaan aina!! F-Securesta sen verran että jos haluat pitää koneesi toimintakunnossa niin ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ASENNA F-SECUREA!!!!
Se on jo itsessään MEGA SUURI VIRUS! Pätkii online pelejä itsekseen vain ilmoittaaksen että on 0.001% mahdollisuus tietoturvavaarasta!! Lisäksi se hidastaa konetta aivan v*tusti!!

Kun sitten nappasin F-Securen Uninstall nappia niin alkoi poistaminen...Olipas kiva vähän ajan päästä huomata että kaikki muukin oli lähtenyt kaikki muukin koneelta!! Kaikki kansiot mihin F-S. oli joskus päässyt käsiksi oli nyt poissa...sinne meni 300gigaa.... :cry:
Käyttäjän avatar
W-T-F

Viesti Onni 04 Kesä 2005 20:09

NO kuinka vaan mun koneella F-Secure ei hidasta mitään?? eikä tuu mitään ilmottaa vaikka onkin tulossa viirus jonka se on poistanut?? jos pelaan ESIM: battledfieldii niin sitä tekstii ei tuu ees näkyviin. ja kuinka sitten kaikki isot yritykset käyttää sitä?? siis suomessa :wink:
Käyttäjän avatar
Onni

Viesti Fineday 04 Kesä 2005 20:18

W-T-F kirjoitti:Niin nykyään saa Norton 2004:kin trial versiona jonka saat sitten päivityksillä toimimaan aina!! F-Securesta sen verran että jos haluat pitää koneesi toimintakunnossa niin ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ASENNA F-SECUREA!!!!

Samaa paskaa eri paketissa.

Jos haluaisi koneen toimimaan aina viruksettomasti, niin pitää ottaa nettijohto irti seinästä. Aina tulee uusia viruksia, eikä ohjelmat pysy niiden perässä. Tehokkaimmat ohjelmat ovat yleensä tälläisiä "tuntemattomia", koska nortonia ja f-securea vastaan on lukemattomia lamautus viruksia.
Lässyn lässyn
Käyttäjän avatar
Fineday

Viesti W-T-F 04 Kesä 2005 23:40

Onni kirjoitti:NO kuinka vaan mun koneella F-Secure ei hidasta mitään?? eikä tuu mitään ilmottaa vaikka onkin tulossa viirus jonka se on poistanut?? jos pelaan ESIM: battledfieldii niin sitä tekstii ei tuu ees näkyviin. ja kuinka sitten kaikki isot yritykset käyttää sitä?? siis suomessa :wink:

Isot yritykset käyttävät sitä koska se on lähes idioottivarma ohjelma!!
Mutta oletkos koskaan ollut jonku yhtiön koneella joka käyttää F-Securea??
About 15-25min. menee jo pelkkään koneen käynnistykseen....Sitäpaitsi ei ne ole samoja ohjelmia kuin kotiPC Securet!!!! Nämä yhtiön käytössä olevat ohjelmat maksavat siinä 3000-6000€ jne...ja sitä ohjelmaa varten tarvitaan about yksi kone!!
Käyttäjän avatar
W-T-F

Viesti d-hunter 05 Kesä 2005 10:55

F-secure ehkä hieman syö tehoja, mutta ei missään nimessä hidasta verkkopelaamista. Ainakin minulla (1024/512) verkkoviive on siinä kutakuinkin 20 hujakoilla.

Ja tuo sinun 300 gigatavin menetys = pskapuhetta.

Uusimmalle täyspäivitetylle F-securelle ei ole olemassa juuri ollenkaan lamutuskeinoja. Olen monesti nähnyt kun koneellani on ollut virus, että tämä on sammuttanut F-securen, mutta F-secu palauttaa itsensä parissa sekunnissa. Tällöin ISP yleensä rajoittaa Internet-yhteyttä(F-securen ominaisuus), jolloin voit rauhassa päivittää ohjelmasi, ja loppu tapahtuukin itsestään.
viewtopic43067.html ~~ Osta pelejä edullisesti ~~
Tietokone: Intel Pentium
d-hunter

Viesti Pikustan 05 Kesä 2005 11:44

no minä suosittelen että otat spybotin

siis klikkaa tätä
Käyttäjän avatar
Pikustan

Viesti Bomber 05 Kesä 2005 23:20

No kerros nyt, saitko spyt poies?
Bomber

Viesti W-T-F 06 Kesä 2005 16:07

d-hunter kirjoitti:F-secure ehkä hieman syö tehoja, mutta ei missään nimessä hidasta verkkopelaamista. Ainakin minulla (1024/512) verkkoviive on siinä kutakuinkin 20 hujakoilla.

Ja tuo sinun 300 gigatavin menetys = pskapuhetta.

Uusimmalle täyspäivitetylle F-securelle ei ole olemassa juuri ollenkaan lamutuskeinoja. Olen monesti nähnyt kun koneellani on ollut virus, että tämä on sammuttanut F-securen, mutta F-secu palauttaa itsensä parissa sekunnissa. Tällöin ISP yleensä rajoittaa Internet-yhteyttä(F-securen ominaisuus), jolloin voit rauhassa päivittää ohjelmasi, ja loppu tapahtuukin itsestään.

Eipä ole...arvaappas vituttiko?? F-Secure,decure jätti koneeseen vain tärkeimmät esim. Käyttiksen, explorerin jne... KAIKKI mihin se oli joskus päässyt käsiksi lähti h*lvettiin....eikä auttanut mitään....

Se oli melko lähellä etten kirjoittanut valitusta fontilla 72, ja huutomerkkejä säästelemättä :evil: :evil:
Fuck the what!!!!
Käyttäjän avatar
W-T-F

Palaa alueelle Ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät