Esc kirjoitti:Ei niitä kaikkia SAMI:lla voi asentaa. Annatko linkin tuolta Gtagaragesta. Se auttaa jo paljon.
Esc kirjoitti:Okei siis, tuo on CLEO mod johon tarvitset CLEO 3 tiedostot. Voit ladata sen tästä. Kun oot asentanu CLEO:n niin navigoit sinne minne oot asentanu San Andreaksen. Avaat CLEO kansion ja sujautat tuon leatherface-tiedoston sinne. Niin ja tuohon ei ole mitään ohjelmaa. Se pitää tehdä manuaalisesti.
coolka kirjoitti:Esc kirjoitti:Okei siis, tuo on CLEO mod johon tarvitset CLEO 3 tiedostot. Voit ladata sen tästä. Kun oot asentanu CLEO:n niin navigoit sinne minne oot asentanu San Andreaksen. Avaat CLEO kansion ja sujautat tuon leatherface-tiedoston sinne. Niin ja tuohon ei ole mitään ohjelmaa. Se pitää tehdä manuaalisesti.
Onnistuit vaan hajottamaan mun sanun. Nyt ei enään lähe pääle tulee vaan virhe ilmotus!.
Saatana onko pakko tulla tänne antamaan mitä sattuu ohjeita vitun paskis. Sun takia mulla hävis yli 10 000 biisiä!!!!!!!! VITTU!
Henkaboy kirjoitti:coolka kirjoitti:Esc kirjoitti:Okei siis, tuo on CLEO mod johon tarvitset CLEO 3 tiedostot. Voit ladata sen tästä. Kun oot asentanu CLEO:n niin navigoit sinne minne oot asentanu San Andreaksen. Avaat CLEO kansion ja sujautat tuon leatherface-tiedoston sinne. Niin ja tuohon ei ole mitään ohjelmaa. Se pitää tehdä manuaalisesti.
Onnistuit vaan hajottamaan mun sanun. Nyt ei enään lähe pääle tulee vaan virhe ilmotus!.
Saatana onko pakko tulla tänne antamaan mitä sattuu ohjeita vitun paskis. Sun takia mulla hävis yli 10 000 biisiä!!!!!!!! VITTU!
Hän antoi tuon neuvon sen takia koska ilman tuota ohjelmaa/tiedostoa sitä ei saa toimimaan, höntti. Ja lisäksi sanin pitää varmaan olla 1.0 versio kuten useasti muutenkin modeja asentaessa.
No voi perkele. MUlla on 1.001 mutta tuo leatherface on v. 2.4
Esc kirjoitti:No voi perkele. MUlla on 1.001 mutta tuo leatherface on v. 2.4
Huoh... Sä se sitten osaat evoilla. SE ON LEATHERFACEN 2.4, EI SAN ANDREAKSEN FFS!

Laiska Pummi kirjoitti:Lol. Noob.
Älä lataa modeja, jos et osaa käyttää niitä.
E: Mihin ne biisit muka hävis?