Steam offline-tila

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Steam offline-tila

Viesti Doping_Kala 20 Huhti 2009 09:48

Olisi kiva tietää miten sitä voi käyttää jos joskus netti kaatuu ja tekee mieli gmodia tai counter strikea. Miten sen voi tehdä? Nimittäin sehän on niin että jos netti ei toimi niin se sanoo jotain "Can't connect to steam network and can't go offline-mode because there's no login information on this computer."

Miten ne voi laittaa ja minne että tämä offline mode on mahdollista?
Ich bin entinen Breaker.

13%Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa , ja 27% on kokeillut sitä, jos olet yksi niistä jotka eivät ole polttaneet tupakkaa, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
Doping_Kala

Re: Steam offline-tila

Viesti Fonzie 20 Huhti 2009 14:31

Doping_Kala kirjoitti:Olisi kiva tietää miten sitä voi käyttää jos joskus netti kaatuu ja tekee mieli gmodia tai counter strikea. Miten sen voi tehdä? Nimittäin sehän on niin että jos netti ei toimi niin se sanoo jotain "Can't connect to steam network and can't go offline-mode because there's no login information on this computer."

Miten ne voi laittaa ja minne että tämä offline mode on mahdollista?

Mulla ainakin tulee jotain että Steam ei voi yhdistää nettiin, sitten siinä voi valita cancel tai start steam offline. Pelaamisesta en tiedä, CS:S ei ainakaan offlinessa mulla toimi.
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Bentsiii 20 Huhti 2009 14:35

Mulla toimii steam normaalisti offline tilassa.
Logaus onnistuu, pelit toimii niin kuin pitääkin.
Varoituksiesi taso: [21]
paljos sulla?
Käyttäjän avatar
Bentsiii

Viesti Hannuu 20 Huhti 2009 16:26

Sun pitää ensin logata steam accountilles,että steam saa jotain "tietoja" yms.
Näin se menee. Klikatkaa sigiäni ja täältä saa rekisteröitymällä ja klikkaamalla oikeata rahaa,jolla voit ostaa sitä mitä haluat.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] Rekkaa tuohon,ja opastan miten tulla rikkaaksi. (saat tuosta vielä rekisteröinti bonuksen!)
Käyttäjän avatar
Hannuu

Viesti ownag 20 Huhti 2009 16:28

yritä ensin netin kanssa ja mene sitten offline modeen sieltä steamilt
EDIT: jaahas anteeksi en huomannut että vastasit jo koska kirjoitin samaan aikaan
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
Katso 1oo kertaa ja naura vielläkin.
ownag

Viesti Verts 20 Huhti 2009 16:34

Pelin pitää olla täysin päivitetty että toimii.. siis uusimmat päivitykset niin toimii!
I doesn't afraid of anything *-<:)

Ei ole typo, http://encyclopediadramatica.com/Pretty_cool_guy noobs -.-'
Käyttäjän avatar
Verts

Viesti Doping_Kala 21 Huhti 2009 16:40

Hannuu kirjoitti:Sun pitää ensin logata steam accountilles,että steam saa jotain "tietoja" yms.

Joo, olen kyllä huomannut että se toimii näin mutta siis... wtf. Vaikka mä saisinkin jostain nettiyhteyden noin viideksi sekunniksi niin mitä ideaa siinä on?

Mollaan muuten CSSourcea siitä että sitä ei voi pelata ilman nettiä. Siinä on sentään botteja ja voihan niin tehdä jopa CS2D:ssäkin ja se on triplasti ellei enemmänkin Kökkö peli isolla K:lla.
Ich bin entinen Breaker.

13%Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa , ja 27% on kokeillut sitä, jos olet yksi niistä jotka eivät ole polttaneet tupakkaa, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
Doping_Kala

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu