Suomalainen rap ja hiphop

Keskustelua musiikista.

Re: Suomalainen rap ja hiphop

Viesti isolohko 12 Heinä 2009 13:58

No rapista en pidä, mutta hiphop menettelee. Suomalainen hiphop...No ihan kuunneltavaa, muttei minun suosikkini.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
Suzuki PV -88
Kaks tahti ei haise vaan se tuoksuu:D
Käyttäjän avatar
isolohko

Viesti Criss 15 Heinä 2009 00:18

Authentic kirjoitti:lol rap on paskaa tsiki tsiki

Alkakaa kuunnella oikeeta musiikkia eikä mitää vitun joujoutsikitsikiblingblingmatafakajeejeehomoräppiä.
Kuunnelkaa ihmiset heviä!

*facepalm* Ensinnäkin, et edes tiedä minkätyylistä musiikkia kukaan kuuntelee, tuskin kukaan minkäänlaista tuohon esimerkkiisi suuntautuvaa, ja olemmeko me nyt täysiä kusipäitä kun emme kuuntele heviä? Eiköhän se ole minun oma ja muiden oma päätös kuunteleeko sitten heviä räppiä hiphoppia vai ihan jotain muuta.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Criss

Viesti olasd 16 Heinä 2009 09:34

Criss kirjoitti:

Alkakaa kuunnella oikeeta musiikkia eikä mitää vitun joujoutsikitsikiblingblingmatafakajeejeehomoräppiä.

*facepalm* Ensinnäkin, et edes tiedä minkätyylistä musiikkia kukaan kuuntelee, tuskin kukaan minkäänlaista tuohon esimerkkiisi suuntautuvaa, ja olemmeko me nyt täysiä kusipäitä kun emme kuuntele heviä? Eiköhän se ole minun oma ja muiden oma päätös kuunteleeko sitten heviä räppiä hiphoppia vai ihan jotain muuta.

Double facepalm. You got trawled honey=) Ja se cheek on edelleen kunkku !11 8)
tseitsei kirjoitti:QQ moar

Zyskowicz kirjoitti:Sääli ihmisiä, jotka (ehkä) murhataan.
olasd

Viesti eeGee 24 Heinä 2009 19:17

olasd kirjoitti:
Criss kirjoitti:

Double facepalm. You got trawled honey=) Ja se cheek on edelleen kunkku !11 8)

Jokaisella on oma mielipide, ja mielipideasioista ei voi kiistellä. Itse kuuntelen räppiä ja hiphoppia, ja omasta mielestäni ne eivät ole tuota joujoutsikitsiki hommaa. Perehtykää, hevarit, ensin musiikkityyppiin ja sitten kun olette kuunnelleet kappaleita niin tulkaa sitten sanomaan. Pikku G:ssäkin (omasta mielestäni) oli sanomaa, aikoinaan. Tosin nyt (Pikku) G meni yli riman. Nyt se on täyttä scheisseä. Eli ts. älkää tulko murtamaan toisten mielipiteitä tyyliin: RÄPPI JA HIPHOPPI ON NIIN VITTU PASKAA!!!! GETLAIFAFROPÄÄT!!! Tosin voitte sanoa sen näin: Joo mun mielest räppi ja hiphoppi ei oo sitä "parasta" mitä mä oon kuullu, koska kuuntelen *jotain*.
Ja jos joku laittaa tähän viellä jotain, niin toivon, että vastattaisiin tuolla asiallisemmalla tyylillä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
eeGee

Viesti Kenopää 29 Heinä 2009 21:55

Suomalainen räppi ja hiphoppi on muuten aika kuraa paitsi Cheek. Esim. Aste on vain joku wannaberäppäri
Uskallatkos haastaa bruteni?
TheBux.info
[19:36] <@Duracell> tuntuu että ruoka kiehuu hellalle jos en oo keittiössä
[19:36] <@Duracell> sit kun oon keittiössä, tuntuu että irkki leviää pöydälle
Käyttäjän avatar
Kenopää

Viesti sekasi 29 Heinä 2009 23:23

Kenopää kirjoitti:Suomalainen räppi ja hiphoppi on muuten aika kuraa paitsi Cheek. Esim. Aste on vain joku wannaberäppäri

:lol: :lol: :lol:

SRJTNT Vol. 1:sta on tullu pari päivää tykitettyä. Mahtavaa settiä Kuva Samaten Asaa tullu kuunneltuu taas vaihteeks enempi ja samal huomasin, et Loppuasukas ei oo hassumpi levy. :shock:
mielummin joutuu helvettiin ku olla vieras taivaassa
Käyttäjän avatar
sekasi

Viesti Criss 30 Heinä 2009 14:10

Kenopää kirjoitti:Suomalainen räppi ja hiphoppi on muuten aika kuraa paitsi Cheek. Esim. Aste on vain joku wannaberäppäri

Piristit päivääni mukavasti kun sain nauraa hetken oikein kunnolla.

Bäx in deh ontopic, itse aloin tutustumaan tähän Heikki Kuulaan tässä lähipävinä ja ihan mukavaa kamaa häneltäkin. Mitä nyt itse olen kuunnellut, melko rauhallista. Pöllin Polkupyörän on loistava kappale, tosin sekin jäänyt soimaan ikävästi päähän. Myös Poltan mun Jointin on ihan menevä ralli.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Criss

Viesti Jibe 02 Elo 2009 21:36

Sain itsekkin päivän naurut :lol: Cheek sekä Aste ovat molemmat mielestäni "wannaberäppäreitä".
Jibe

Viesti Idannnnnnnnn 09 Elo 2009 07:36

Aste wannaberäppäri? En sanoisi noin kun olette varmasti kuulleet vain "poikkeus sääntöön" kipaleen. Kannattaa se ADHD-levy tsekkaa ennen tuomitsemista.
Käyttäjän avatar
Idannnnnnnnn

Viesti Blueshit 10 Elo 2009 02:29

Idannnnnnnnn kirjoitti:Aste wannaberäppäri? En sanoisi noin kun olette varmasti kuulleet vain "poikkeus sääntöön" kipaleen. Kannattaa se ADHD-levy tsekkaa ennen tuomitsemista.

Aivan, aivan. ADHD oli kova levy, mutta siirtyessään suureen levy-yhtiöön oli sudenkuoppa jo selvä juttu. Kuten Aste Pyhimyksen levyllä lauloi "Jani make money money , Jani make money money, mä en haluu laulaa noin, mä haluun kauas pois."

Tähän vielä nopea listaus kuuntelemistani artisteista:

Pyhimys / Pyhi
Heikki Kuula / Lännen Lokein jne.
Heinis / Heinähattu
Huge L
Laiska Leppone
Laineen Kasperi
Liisanpuisto
Juno
KotiKutonenPykälänKovempiKuLuuVitonen
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Viesti Recoqnize 10 Elo 2009 19:26

Pakko mainita tähän väliin, että OG Ikonen on muuten mahtava artisti. Ennen ei oo iskeny, mutta nyt kuulin pari eri biisiä, niin hyvältä kuulostaa.
Recoqnize

Viesti Criss 10 Elo 2009 22:32

Recoqnize kirjoitti:Pakko mainita tähän väliin, että OG Ikonen on muuten mahtava artisti. Ennen ei oo iskeny, mutta nyt kuulin pari eri biisiä, niin hyvältä kuulostaa.

Gangsta Paskaa on aika osuva kappale :D Muuten en ole pahemmin miestä kuunnellut.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Criss

Viesti Recoqnize 20 Elo 2009 19:37

Rudilta tullu uus biisi.
Ruudolf - Tööttää. aika huononlaatunen video, ei saa kunnolla sanoista selvää, sanomattakin selvää että tää on live versio.
http://www.youtube.com/watch?v=9earuWwBUGs

Ei oo kyl vissii julkassu tota biisiä, kunhan vaan laulanu keikalla, ku ei oikeen mistää löydä tietoja tosta biisistä. Jos jollaki tietoa, mistä sais kunnon version tosta biisistä niin pistäkää messagee.

Nyt on myös Teflon Brothers julkaissu uuden levyn, ja ei liene mikään yllätys, että koko levy on täynnä kovia biisejä. Tuossa alempana on pari kovaa biisä levyltä, ja youtubessa niitä on lisääki jos haluaa kuunella.

Teflon Brothers - Pelihimo ft. Olli PA
http://www.youtube.com/watch?v=4vVn5Ckb ... re=related

Teflon Brothers - Ei oo ilmasii tissei
http://www.youtube.com/watch?v=L9mQ4dEns-I&NR=1

Sitten vielä viimeiseksi:
Teflon Brothers - Vexi oli velkaa
http://www.youtube.com/watch?v=bjUONTrC ... re=related
Biisihän on ollu jo huhtikuusta lähtien youtubessa, mutta siltiki se iskee. Mielestäni tämä on paras biisi levyltä.

Ja vielä loppukevennykseksi pistän tähän aika naurettavan kuulosen biisin, jolle ei voi muuta ku nauraa :lol::

Saurus - Snapmusaa
http://www.youtube.com/watch?v=uusCS3jA ... re=related
Recoqnize

Viesti Zyklon B 02 Syys 2009 15:03

Asa, Puukko-Allu, Julma-Henri ja Tulenkantajat ovat parhaat suomalaiset kyseessä olevaan kategoriaan menevät ryhmät, muista en ny tiedä.
[piilotettu kuva]
Varsin metka saitti
Käyttäjän avatar
Zyklon B

Viesti Idannnnnnnnn 05 Syys 2009 20:46

-K.G.B Kaukovainio
-Majakka aka Kyästi manse
-Laiska Lepponen
-Laveerre aka lavis aka jumal x10 lavis aka lavis danzos
-Eino antiwäkki
-Hannes hauska
-Opaali
-Juju
-Armo Murha

sekä yksittäiskappaleita joita ei jaksa mainita. Yellowmic bannissa Kun heikkikuulat, pyhimykset yms. on ylikuunneltua paskaa.
Ehkä topic voisi kertoa muustakin kuin listataan omat lempiartistit.
Käyttäjän avatar
Idannnnnnnnn

Palaa alueelle Musiikki