Halo 3 network

Keskustelua XBoxista ja XBox360:sta.

Halo 3 network

Viesti Burn 21 Maalis 2009 21:04

Siis miten voi mennä online matsiin? Ku siin on vaa jtn matchmaking ja teathre mut ei mitää connect juttua??? Helppii sain tänää 30e makso nii tekis mieli käydä kattoo online :'(
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]50cc & 125cc <33
Käyttäjän avatar
Burn

Re: Halo 3 network

Viesti Verts 21 Maalis 2009 21:30

Et voi itse valita mihin servuun meet, ettei voi vain levuttaa heti lvl 50 kaverin kanssa.
I doesn't afraid of anything *-<:)
Käyttäjän avatar
Verts

Viesti Burn 21 Maalis 2009 21:34

Verts kirjoitti:Et voi itse valita mihin servuun meet, ettei voi vain levuttaa heti lvl 50 kaverin kanssa.

no mitenkäs pääsen peliin?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Burn

Viesti speedy9311 21 Maalis 2009 21:43

Ensin tarkista, että sinulla on Xbox netissä ja Xbox Live Gold jäsenyys, myös 48h triali käy.

Muistaakseni, että voit pelata netissä sinun pitää ladata heroic map pack, johon tarvit kovalevyllisen Xboxin, mutta joku voi korjata jos olen väärässä.

Netissä voit pelata kun menet Matchmaking ja sieltä valitset pelityylin.
Kaverin kanssa voit pelata social playlistejä ja myös rankedeita kunhan ensin painat Xbox-ohjaimesta sitä keskinappia ja sitten menet friends ja inviteet partyyn.
Käyttäjän avatar
speedy9311

Viesti Burn 21 Maalis 2009 21:47

speedy9311 kirjoitti:Ensin tarkista, että sinulla on Xbox netissä ja Xbox Live Gold jäsenyys, myös 48h triali käy.

Muistaakseni, että voit pelata netissä sinun pitää ladata heroic map pack, johon tarvit kovalevyllisen Xboxin, mutta joku voi korjata jos olen väärässä.

Kaverin kanssa voit pelata social playlistejä ja myös rankedeita kunhan ensin painat Xbox-ohjaimesta sitä keskinappia ja sitten menet friends ja inviteet partyyn.

kiitos mut antakaa neuvoi jos tää ei oo totta :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Burn

Viesti Burn 21 Maalis 2009 22:26

Tomge89 kirjoitti:
speedy9311 kirjoitti:Ensin tarkista, että sinulla on Xbox netissä ja Xbox Live Gold jäsenyys, myös 48h triali käy.

kiitos mut antakaa neuvoi jos tää ei oo totta :D

kokeilin siis tota matchmaking juttua nii sit tulee teksti " One or more players do not have the maps required to play in this playlist " apujaa !!!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Burn

Viesti Achteion 21 Maalis 2009 22:51

Pistä vaikka social slayer nii pääset pelaan, ja toi tarkottaa ettei sul oo kaikkia mappei.
Lataa ne ilmaset sieltä marketplacesta..
Aivotoiminnan amputaatio
Käyttäjän avatar
Achteion

Viesti speedy9311 22 Maalis 2009 09:38

Sinun pitää ladata marketplacesta se ilmanen map packki, että pääset pelaan joitain pelityylejä.
En ole varma voitko pelata mitään ilman tuota ilmasta map packkia, kaippa sitä social slayeria sit.
Käyttäjän avatar
speedy9311

Viesti Dodge 28 Maalis 2009 04:22

Pystyt pelaamaan Social slayeriä vaikka et olisi ladannu mitään map packkiä.
Saat 1 kuukauden liven kun teet uuden ukon.
Käyttäjän avatar
Dodge

Palaa alueelle Xbox