Far cry ongelma

Keskustelua tietokonepeleistä.

Far cry ongelma

Viesti pixselimössö 20 Maalis 2009 17:10

Minä ostin 15 eurolla ton far cry tietokoneelle.Nyt siinä on joku ongelma: (aika pieni ongelma)kun minä pelaan sitä niin se maa muuttuu siniseksi ja siinä on niin huonot grafiikat muutenkin.Mistä toi maa tulee siniseksi ?Siinä ei ole maassa mitään muuta väriä kuin sininen.Siinähän pitäisi olla vihreä maa ? ja saako tuota grafiikkaa paremmaksi ? Toivottavasti ymmärsitte jotakin ja voisitteko auttaa nopeesti kun ei ole kiva pelata peliä jossa värit on sekasin ja grafiikat huonot (grafiikkojen ei pitäisi olla niin huonoja).
"Olen maitohapoilla ja hengitän raskaasti, mutta minun on juostava lujempaa. Se on takanani, voin kuulla sen askeleet. Se tarrautui jalkaani! Silmissäni sumenee."
Käyttäjän avatar
pixselimössö

Re: Far cry ongelma

Viesti Burn 20 Maalis 2009 17:24

No ööh mulla oli ainaki toi sama vika kun oli naarmunen levy mut sähä ostit sen uutena niin enpäs osaa sanoa valitettavasti :( ...
|PS1|PS2|X360|PSP|Suzuki PV 50cc|Suzuki TS 125cc|Nokia 3300 classic|Logitech MX518|GeForce 8600gt|AMD athlon 2x +6000|SR 1 & 2|BF2 CE|
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Burn

Viesti ErakkoPapu 20 Maalis 2009 17:29

No mene options:iin ja grafiikka asetukset.
Mut kerro koneen tiedot kuiteski
[piilotettu kuva]
[RebirthRO - Loki - Carronanas] Lisää jos pelaat :]
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Viesti pixselimössö 20 Maalis 2009 17:32

ErakkoPapu kirjoitti:No mene options:iin ja grafiikka asetukset.

Öh.Mä en muista mun koneen tehoja :oops: Mutta se peli kyllä toimii mun koneella hyvin.Mutta mua vaan ihmettelee miten maa voi olla sinistä noissa pelissä ja grafiikka noi huonoa. Mun kaverilla on sama peli ja siinä maa ei ole sinistä vaan aika aitoa ja grafiikatkin aika aitoja.
"Olen maitohapoilla ja hengitän raskaasti, mutta minun on juostava lujempaa. Se on takanani, voin kuulla sen askeleet. Se tarrautui jalkaani! Silmissäni sumenee."
Käyttäjän avatar
pixselimössö

Viesti fisu-feis 20 Maalis 2009 17:35

saattaa olla nätön ohjain mikä teil on?
AMD Athlon 3400+ 2,20 gHz, Nvidia GeForce 6600 [0_______________0]
airsoft RIIPPUVAINEN
Käyttäjän avatar
fisu-feis

Viesti Tonzi 20 Maalis 2009 17:51

Ei voi auttaa jos ei tiedä koneen tehoja. Ehkä näytönohjaimesta loppuu tehot...
Käyttäjän avatar
Tonzi

Viesti Kossuranta 20 Maalis 2009 18:35

Meneppäs tuonne:
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Valitse listasta Far Cry - PC ja klickaa Can you run it? painiketta. Se kertoo suuntaa kuinka hyvin koneesi jaksaa pyörittää kyseistä peliä.
Intel Core2 Quad Q9550 ~2,84GHz | Radeon HD4870 512MB | 8 GB DDR2 800MHz | MSI P45 NEO3 | 750GB + 250GB + 1TB + 320GB | Nexus Clodius | OCZ StealthXStream 600W | Logitech G15 + G9 | Vista Premium 64bit
Tienaa pitämällä konettasi päällä! Rekisteröidy, asenna tuo ohjelma ja anna sen pyöriä taustalla.
Kossuranta

Viesti JungewebLOL 20 Maalis 2009 18:56

Ei se kyl mikää pieni ongelma oo (minulla oli sama) meet asetuksiin ja laitat sieltä joitan grafiikoita alas (en ny satu muistamaan mikä...) mutta sen jälkeen maailma on normaali etkä näe enään näe sitä sinistä ympärilläs
Terve menoo paskiaiset
JungewebLOL

Viesti Timpppa 20 Maalis 2009 19:55

Ongelmaan en osaa vastata, mutta tuohan on ilmaislevityksessä. http://www.jonneweb.net/pelit/file/1889 ... okoversio/ <-- Ellei tuossa ole sitten kirjoitusvirhem, että on kokoversio.
Timpppa

Viesti BigOne 20 Maalis 2009 21:03

Timpppa kirjoitti:Ongelmaan en osaa vastata, mutta tuohan on ilmaislevityksessä. http://www.jonneweb.net/pelit/file/1889 ... okoversio/ <-- Ellei tuossa ole sitten kirjoitusvirhem, että on kokoversio.

[offtopiik]Kokoversiohan se on, muttei taida enää saada tuota. Siinä muistaakseni piti rekata jonnekki, joka oli vain mahdollista yhdysvalloissa. [/offtopiik]

Mutta tuohon grafiikka ongelmaan, koitas päivittää näyttiksen ajurit ja säätele vähän pelin asetuksia.
[piilotettu kuva]
Kiitokset sigistä ja avatarista Razer+:lle<3
Käyttäjän avatar
BigOne

Viesti pixselimössö 21 Maalis 2009 09:43

Mistä saan tietää koneen tehot ?Lukeeko tässä koneessa jossakin tehot ?
Käyttäjän avatar
pixselimössö

Viesti fisu-feis 21 Maalis 2009 10:19

[offtopiik]Kokoversiohan se on, muttei taida enää saada tuota. Siinä muistaakseni piti rekata jonnekki, joka oli vain mahdollista yhdysvalloissa. [/offtopiik]

siis oli se mahdollista suomessakin mutta vvaan piti sanoo että oot amerikkalainen kun rekkaat mut se ei ollu eään saatavila just sen takia että moni ei-amerikkavlainen ihminen oli ladanu sen
airsoft RIIPPUVAINEN
Käyttäjän avatar
fisu-feis

Viesti fisu-feis 21 Maalis 2009 10:22

pixselimössö kirjoitti:Mistä saan tietää koneen tehot ?Lukeeko tässä koneessa jossakin tehot ?

no näyttiksen ja prossun näät: käynnistä --> ohjaus paneli --> järjestelmä --> laitteisto --> laitehallina --> suorittimet / näyttösovittimet
nuo on sellaset mitkä on tärkeet mutta e tie mistä näkee prosessorin tehot ja muut sellaset mutta kun noi tietää niin pärjää
airsoft RIIPPUVAINEN
Käyttäjän avatar
fisu-feis

Viesti pixselimössö 23 Maalis 2009 15:36

ErakkoPapu kirjoitti:No mene options:iin ja grafiikka asetukset.

-Muisti:4,00 Gt
-Suoritin:Intel(R) Core (TM)2 Duo CPU T6400 @ 2,00 GHz 2,00 GHz
-Järjestelmälaji:32 bittinen käyttöjärjestelmä

Riitääkö noi pelin pyörittämiseen ?
Käyttäjän avatar
pixselimössö

Viesti Henkaboy 23 Maalis 2009 16:12

Pitäs tietää ainaski vielä näytönohjain, näät sen ainaski everestillä.
Ja oletko kokeillut asentaa sen uudestaan?
Suomen paras PSP-aiheinen foorumi
NVIDIA GeForce 8800GT 512Mt
Intel core 2 Quad Q6600 2,4 Ghz (vakio)
3Gt DDR2
500Gb (Kiintolevy)
BenQ E2200HD
Labtec pulse - 285 2.1
Windows Vista SP2
Käyttäjän avatar
Henkaboy

Palaa alueelle PC-pelit