PunkBuster - Battlefield 2142 ongelma!

Keskustelua tietokonepeleistä.

PunkBuster - Battlefield 2142 ongelma!

Viesti rooopppi 04 Maalis 2009 22:59

Olen ladanut PunkBusterin ja päivittänyt sen ainakin 25-kertaa. Silti kun menen Battlefield 2142 servereihin, PunkBuster potkii ulos serveristä. Tulee vain teksti; Punkbuster. Sama ongelma Battlefield 2:sessa. Heti, kun menen serveriin, kickkaa PB ulos. Joskus tulee teksti: PB IMPORTANT: R000PPP1: YOU HAVE HIGH AVERAGE PING OF (ja pingin suuruus). Eli joskus se johtuu Pingistäkin. Tosin nyt viimeisten 6 päivän aikana ei ole tullut sitä tekstiä. Olen päivittänyt tänään PunkBuster 4-kertaa, mutta ei auttanut. Olen jopa kokeillut ladata PBsetupin uudestaan, mutta sekään ei auta. Lisäksi tehtävienhallinnan "prosessit" kohdassa ei näy PunkBusteria, vaikka sen pitäisi näkyä.

Osaatteko te neuvoa, mitä pitää tehdä? Kiitos jo valmiiksi vastauksista!
93% nykypäivän nuorisosta ei pidä Hevi- tai Metallimusiikista. Jos olet yksi niistä 7%, kopioi tämä teksti sigiisi.
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Jos olet sitä mieltä että ruotsi on PERSEESTÄ kopioi tämä allekirjoitukseesi, välittömästi.kiitos.
rooopppi

Re: PunkBuster - Battlefield 2142 ongelma!

Viesti Jan1 04 Maalis 2009 23:43

Mikä käyttöjärjestelmä?
jonneweb = maailman turhin asia
Käyttäjän avatar
Jan1

Viesti teemu69 05 Maalis 2009 08:02

jos on vista niin painat oikeaa hiiren näppäintä ja ota suorita järjestelmävalvojana tai jotakin tommosta.
Varoituksiesi taso: [22] blääh....
Käyttäjän avatar
teemu69

Viesti SamppaZoR 05 Maalis 2009 10:33

En ole varma, että auttaako, mutta kannattaa kokeilla.
Poista PB kansio BF2/2142:n kansiosta ja sitten päivitä/asenna PB uudestaan pbsetupilla.

Ja voit myös kokeilla tätä:
Paina windowsin käynnistä valikosta "aja/run" ja kirjota services.msc ja kato sieltä PnkBstrA ja PnkBstrB, jos ne ei oo käynnissä, käynnistä ne.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
SamppaZoR

Palaa alueelle PC-pelit