Windowsin salainen musiikki??

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Windowsin salainen musiikki??

Viesti DarkBlood 02 Maalis 2009 16:42

Joskus aiemmin, ehkä vuosi sitten, olen nähnyt täällä aiheen jonka otsikko oli "Windowsin salainen musiikki"
tai jotain sinne päin, ja nyt haluaisin tietää, mihin se aihe on kadonnut? Muistan, kun luin sitä, että jossain windows-kansiossa
(tai jonkun muun nimisessä), jossakin syvällä sen syövereissä, olisi ollut joku musiikki, ihan tavallinen monen minuutin mittainen kappale.
Ei varmaan miltään artistilta, eikä välttämättä laulua ollenkaan.

Haluaisin löytää sen musiikin taas, ja tietää siis mistä sen löytää. Olen itse etsinyt monesta paikasta sitä, mutta en ole löytänyt.
Ja ihan vinkiksi vaan, se ei ollut sellainen "itse-laitettu" biisi, vaan sellainen joka oli siellä valmiina jokaisen koneessa (ellei sitä ole itse poistanut).

Kiitos jos joku muistaa kyseisen aiheen, ja kertoo minulle paikan.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
DarkBlood

Re: Windowsin salainen musiikki??

Viesti ObviousTroll 02 Maalis 2009 16:51

Tuossa on etsimäsi aihe. viewtopic.php?f=19&t=44595&p=511814&hilit=windowsin+musiikki#p511814

Salaisen musiikkisi löydät kopioimalla käynnistä-valikon suorita kohtaan c:/windows/system32/oobe/images/ ja avaa sitten sieltä title
Viimeksi muokannut ObviousTroll päivämäärä 02 Maalis 2009 16:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Et uskalla painaa tästä tarkistamatta ensin sen osoitetta.
Käyttäjän avatar
ObviousTroll

Viesti lord-dragon-son 02 Maalis 2009 16:53

se löytyy C/WINWOWS/system32/oobe/images
Tuolla aika alhaal on title niminen musiikkitiedosto. Tarkotitko tuota?
Noit musiikkihommia on aika paljon esin C/WINDOWS/Media Tuolta flourish niminen on joku musiikki
(ja ton titlen artisti on microsoft ja biisi windows)
Jos haluatte käydä laadukkaalla peli- opas- ja arvostelufoorumilla mene http://gameandhammer.phpbb.fi/index.php
Käyttäjän avatar
lord-dragon-son

Viesti Martta 02 Maalis 2009 17:36

Ja kuten moneen kertaan on huomattu, tuo musiikki soi kun asettaa tietokoneen asetuksia uudelleen asennuksen jälkeen, ja se toimii siinä oikeastaan testi musiikkina jotta tietää että äänentoisto toimii. Eli en nyt tiedä onko niin salainen.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
The PRODIGYY!!! \,,/
http://www.youtube.com/watch?v=TB6KFUN9zWY
http://www.youtube.com/watch?v=X2ed960Sp-g
Käyttäjän avatar
Martta

Viesti DisturbedFIN 02 Maalis 2009 18:41

Martta kirjoitti:Ja kuten moneen kertaan on huomattu, tuo musiikki soi kun asettaa tietokoneen asetuksia uudelleen asennuksen jälkeen, ja se toimii siinä oikeastaan testi musiikkina jotta tietää että äänentoisto toimii. Eli en nyt tiedä onko niin salainen.

Niin. Itse ainakin huomasin sen kun asensin Windowsin yhdelle toiselle koneelle uudestaan, ja siinä oli äänet päällä. Tuli joku Asennuksen Viimeistely-ikkuna ja musiikkia rupesi kuulumaan.
God is dead can't save me, taking lives with impunity.
Resurrection of a deviant Christ, feeding hate to capacity - deviance.

:: Valve fans for PS3 - Haluamme nähdä Valven tuotantoja myös PS3:lla! ::
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti DarkBlood 02 Maalis 2009 19:33

Juu, tuo se on! Kiitos! LUKKOOON!

löin isoveljeni kanssa vetoa että windows-kansiossa on yli minuutin mittainen biisi, ja voitin karkkipussin ^^
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
DarkBlood

Palaa alueelle Yleinen keskustelu