MSN Messenger 7.0

Yleistä keskustelua Internetistä ja nettisivuista.
Keskustelu Internet-ohjelmista ensisijaisesti Ohjelmat & käyttöjärjestelmät -alueelle!

MSN Messenger 7.0

Viesti Jupi 12 Touko 2005 15:42

mikä on ku yritän lähettää kaverille jotain tiedostoo(iha sama mitä) ni se ei näy sillä. Sama juttu mulla
Mä joskus tulen taas, ja ryömin sun puutarhaas : )
Käyttäjän avatar
Jupi
Dad of Eternity

Viesti Benny-Boy 12 Touko 2005 15:46

Messenger 7.0 on tietääkseni vielä pelkkä beta (?). Joten se välillä bugittelee pahasti.
Kaverin kanssa oli sama ongelma, mutta pari uudelleen käynnistystä taisi auttaa.
[piilotettu kuva]
Miten käy pandan? Miten käy puun?
Käyttäjän avatar
Benny-Boy

Viesti J0nez 12 Touko 2005 15:49

Vandre kirjoitti:Messenger 7.0 on tietääkseni vielä pelkkä beta (?). Joten se välillä bugittelee pahasti.
Kaverin kanssa oli sama ongelma, mutta pari uudelleen käynnistystä taisi auttaa.

7.0 on tullu jo kyllä kokoversio! :wink:
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti Hippi 12 Touko 2005 16:06

Itse asiassa se uusi 7.0 tuli jo kuukausi tai pari takaperin...

Minulla se toimii yleensä zip-tiedostojen kanssa. Toinen vaihtoehto on hankkia ilmainen skype, jossa lähetys toimii.

Linkki korjauttu -hunter :wink:
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Hippi

Viesti lumisorsa 12 Touko 2005 16:49

Joo minulla on vielä 6.2 ja ja joskus käytän myös Miranda IM nimistä ohjelmaa joka ei suostu lähettämään oikeen tiedostoja.. Operaatio aikakatkaistiin... :roll:
lumisorsa

Viesti Peruna 12 Touko 2005 17:31

Siinä uudessa "mesessä" on semmonen "tietoturvapäivitys" eli ei voi lähettää paljo mitään...
Käyttäjän avatar
Peruna

Viesti Tatum 12 Touko 2005 17:41

No miksiköhän minä en voi kopioida muilta hymiöitä kun on 7.0?
AIKA PELLE PAIKKA TÄÄKI!! :D::AS::DAS
Tatum

Viesti Eazy-E 12 Touko 2005 19:27

Koska et vain soaa, näpäytä toisella napilla sitä hymiötä niin siihen pitäisi tulla "lisää" kohta.
[piilotettu kuva]
Eazy-E

Viesti Hippi 12 Touko 2005 19:43

Ryder kirjoitti:Koska et vain soaa, näpäytä toisella napilla sitä hymiötä niin siihen pitäisi tulla "lisää" kohta.

Minulla ei tule.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Hippi

Viesti Eazy-E 12 Touko 2005 19:44

Mulal tulee, muillakin ilmennyt tosta samoja ongelmia, en sitten tiedä... no mulla ainakin tulee.
[piilotettu kuva]
Eazy-E

Viesti Tatum 12 Touko 2005 20:34

No, nyt tulee mullakin.
AIKA PELLE PAIKKA TÄÄKI!! :D::AS::DAS
Tatum

Viesti Eazy-E 12 Touko 2005 22:22

JA JOS JOKU JONNEWEBBILÄINEN HALUAA PITÄÄ MUT LISTALALAN KAUTTA LISÄTÄ NIIN SOOTE ON NYKYÄÄN UAKK@HOTMAIL.COM

SOricapsi, koitin vaan etät huomataan. :wink:
[piilotettu kuva]
Eazy-E

Viesti Jonuski 14 Kesä 2005 22:43

Hippi kirjoitti:
Ryder kirjoitti:Koska et vain soaa, näpäytä toisella napilla sitä hymiötä niin siihen pitäisi tulla "lisää" kohta.

Minulla ei tule.

7.0 on luultavasti 2 erilaista vähintään. mun mesessä tulee mutta isoveljen ei. molemmat on 7.0
Käyttäjän avatar
Jonuski

Viesti Astraalipenis 14 Kesä 2005 23:02

kannattaa hakea meseplussa ja siihen stuffplgini, poistaa latukseneston, lisää viestien maksimipituutta, vaihtaa avan max kooksi 300x300.. mm
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Shamanisti 15 Kesä 2005 03:44

Mese plussaa ei kannata hankkia, sillä mullakin tuli 3 troijaa kun asennuksen jälkeen aukee joku ihme ikkuna..tosin mullakin on käy välillä sillain kun lähettää tiedostoo se ei näy. Tai sitten kun joku yrittää lähettää mulle jotain tiedostoo se ei ala lataan, toisinaan käy sillain myös jos lähetän kaverille jonku viestin niin se ei edes mee perille. Sais kyllä tulla uus versio mesestä jossa noi asiat on korjattu.
Käyttäjän avatar
Shamanisti

Palaa alueelle Internet