E-Villen Soittimet

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

E-Villen Soittimet

Viesti Juski96 01 Maalis 2009 11:26

Onko kenelläkään kokemusta E-villen MP-4 , ja -3 soittimista.
Päältäpäin näyttäis olenvan hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia.
Mut vähän epäilyttää.
Tehdas Hong Kongissa ,ja
MP-5 soitin, jossa
Kamera 2 megapixeliä, 16g tilaa
toistaa videokuvaa
saa valokuvat , E-Bookeja, muutamia pelejä...

Vain 45e.
Onko Huijausta???
http://www.e-ville-hk
Juski96

Re: E-Villen Soittimet

Viesti Remember 01 Maalis 2009 11:31

Kyllähän moni sanoo tuolta tilaneensa, ja myös tuotteensa on saanut. Tosin sitten taas laatusuhteesta voidaan puhua erikseen. Eivät taida kovin kauaa kestää nuo, vaikka itse en kyllä olekkaan sieltä tilannut.
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti Smeguli 01 Maalis 2009 11:50

hetken on nuo ihan kivoja mutta sitten ne menee nopeasti rikki. kosketusnäyttö ei toimi ja kuulokepaikka menee rikki yms... itse en ole tilannut mutta kavereilla on tullut nuo jutut
Käyttäjän avatar
Smeguli

Viesti Soundi 01 Maalis 2009 11:52

Mulla on ollut jo jonkun aikaa tuo Diel Symphony. Hyvillä kuulokkeilla toimii loistavasti, ja hinta/laatusuhde on hyvä. Tuote tuli ajallaan (n. 1vk) eikä mitään ongelmia ole tullut.
|| Paras artikkeli 2009 || Kolmanneksi mukavin käyttäjä 2009 ||
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti NeKe 01 Maalis 2009 18:00

Kaveri sai sieltä viikko sitten tilaamansa 4 gigan MP3:sen. Kyllä se sillä on koulussa kuunnellut eikä mitään vikaa ole vielä ilmennyt. Kosketusnäyttö vörkkii niin kuin pitääkin, äänenlaatu oli ainakin mielestäni 15€ napeilla todella hyvä ja videokuvassa ihan ok laatu. (sielllä on joku helvetin Ice Age - filmipätkä :D ) Kattellaan nyt, kuinka kauan toimii.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
NeKe

Viesti Juiffi 01 Maalis 2009 19:42

Juu on itseäkin kiinnostanut nuo vekottimet. Yksi asia kuitekin harmitaa: Näppäimistö pitää ikävää nakutusta. Ei voi tyylikkäästi ja hiljaa vaihtaa kappaletta, vaan siitä pitää tiedottaa koko luokalle/linja-autolle/kaveriporukalle. Ainakin kaikissa tuotevideoissa asia on näin ja pikkusiskon kiinalaisessa soittimisessa myös. Muuten kyllä lähtis tuollainen 16 Gt soitin omaan taskuun. Voihan nuo kytkimet kotona kyllä vaihtaakin, mutta ei oikein innosta alkaa räpläämään. Jos joku omistaa naksahtelemattoman kiinasoittimen, olisin hyvin kiitollinen jos siitä ilmoittaisit.
"Saatanan tunarit!" ~Urho Kekkonen
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Juiffi

Viesti praKKA 02 Maalis 2009 00:23

Laite maksaa 45€ ja odotatte 145€ tuotetta? Jos tahdotte mp4-soittimen joka on laadukas ja kestävä niin ostakaa nyt edes Creativen tai Applen soitin, ne on ihan oikeasti laadukkaita. Vähän sama kuin vertailisi Corollaa ja Audin A4:sta keskenään.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti SaW_ 02 Maalis 2009 14:45

Ei tosiaankaan kannata ostaa, itsellä hajosi näyttö jo jonkun kuukauden käytön jälkeen.
Käyttäjän avatar
SaW_

Viesti Ruoska 02 Maalis 2009 19:54

SaW_ kirjoitti:Ei tosiaankaan kannata ostaa, itsellä hajosi näyttö jo jonkun kuukauden käytön jälkeen.

Kavereilla toiminut puhelimet tosi hyvin. Itse tilasin perjantaina uuden puhelimen sieltä :D
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti SaW_ 02 Maalis 2009 22:05

Ruoska kirjoitti:
SaW_ kirjoitti:Ei tosiaankaan kannata ostaa, itsellä hajosi näyttö jo jonkun kuukauden käytön jälkeen.

Kavereilla toiminut puhelimet tosi hyvin. Itse tilasin perjantaina uuden puhelimen sieltä :D

Unohdin sanoa että puhuin kosketusnäytöllä varustetuista MP4-soittimista.
Käyttäjän avatar
SaW_

Viesti Merkkis 02 Maalis 2009 23:00

Itse en suosi näitä "halvalla ja usein ostoja". Kyllähän siellä aina silloin tällöin piipahtelee iloisia ilmestyksiä, mutta kuitenkin itse ajattelen asian nykyisin niin että panostaa vähän enemmän ettei osta sitä halvinta vaan toisiksi halvimman tai säästää vielä enemmän ja ostaa keskitasoa/parasta mitä rahalla saa. (normirahoissa kuitenkin, ettei sentään mitää 800e lähtis tosta vaan maksamaan iPodista tai muusta vastaavasta soittimesta.)

EDIT: Mutta hei, jokainen tyylillään.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet