Mitä tekisit jos..

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Mitä tekisit jos..

Viesti scumbägi 15 Heinä 2009 18:07

Nogan kirjoitti:Tarkoitan siis rajoittunutta kuolemattomuutta - anteeksi, olen selvästi huonompi kuin sinä, joudun käyttämään wikipediaa - 'jolloin henkilö ei vanhene, mutta voi kuolla esimerkiksi onnettomuuden seurauksena'

Minäkin olen sitten rajoittuneesti kuolematon, koska kuolen. Jos on kuolematon, ei voi kuolla onnettomuuden seurauksena. Silloin ei kuolla. Tuo "henkilö ei vanhene, mutta voi kuolla esimerkiksi onnettomuuden seurauksena"-paska vaikuttaa lähinnä sellaiselta tapaukselta, jossa henkilö ei kärsi ns. "ajan hampaasta".
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Viesti Vans 17 Heinä 2009 14:47

3 Toivomusta.
ja mitäkö tekisin?

1: no tuhoutumattomuus tottakai.
2: kyky Hyppiä korkealle ja juosta hirmu nopeeta.
3: Great Balls of Fire.
"Holy Fucking ass Crackers!"
Käyttäjän avatar
Vans

Viesti Fonzie 18 Heinä 2009 21:51

...olisin moderaattori?

Bännäisin ensin adminit ja muut moderaattorit, pyytäisin jonneskriptipoikasta murtautumaan johonkin hassuun tietokantaan ja sitten murtautuisin adminin akolle, poistaisin henkilökunnasta kaikki muut paitsi itseni ja laittaisin pystyyn tiukan sensuurin. Jos esimerkiksi kirjoittaa Suomi-vastaisen viestin "Oletko tyytyväinen Suomeen?" -aiheeseen, joutuu Lappiin työleirille banaaneja kasvattamaan.
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Drakka© 25 Heinä 2009 00:39

No, minä haluaisin olla kolarissa, jossa minulta menee kädet ja jalat irti, päästä lähtee kalloa irti ja samassa yksi silmä tuhoutuu ja keho kärsii pahoja vammoja. Sitten minut vietäisiin erikoiseen sairaalaan, jossa ihmetellään, että minä olisin hengissä. Mikään tärkeä elin ei vahingoitu. Sitten minulle rakennetaan metalliset raajat, kalloa korjataan metallilla, rakennetaan tekotietokonesilmä, kehoa korjataan metallilla ja vereeni laitetaan jonkinlaista ainetta, joka parantaa jokaikisen haavan mikä minulle tulisi ja tekisi minusta kuolemattoman. Eli minusta tulisi kyborgi.
Sitten minulla olisi kaikenlaisia voimia, kuten ajanpysäytys, nopeuttaminen ja hidastaminen, sitten olisin supernopea ja voimakas, pystyisin lentämään, tekotietokonesilmässäni olisi valikko, jossa on erilaisia toimintoja, kuten vaatteiden vaihto, näkymän vaihto (lämpö, infrapuna, normaali, ...), ... (ja jotain muita). (No muuta en enää keksi)
Olen katsonut vähän liikaa Terminaattoria, Fullmetal Alchemistia ja vähän bionic womania.
Noniin, asiaan. Jos olisin kyborgi, niin eläisin kaksoiselämää. Olisin kirurgi ja toisessa elämässä palkkasoturi, joka tekee "töitä" korkealla taksalla.
[piilotettu kuva]
Ismo aiheisia sivustoja.http://www.kujah.net/salkkarit tai http://drakka.jouluserver.com
Liity linkbucksiin. Rahaa linkeillä. Liity
http://drakka.mybrute.com Liityppäs tästä mybruteen tai haasta minut
Ismon Kravattipeli. Testaa sitä.
Jos jotakuta kiinnostaa lockerz, niin voin lähettää inviten. Ota yhteyttä YV:llä (yksityisviesti).
Käyttäjän avatar
Drakka©

Viesti SoonN 25 Heinä 2009 11:02

Soundi kirjoitti:..voisin pysäyttää ajan

Varmaankin kävisin jossain suuressa tavaratalossa ja sitten vaatekaupassa. Kävisin myös kukkakaupassa, ja veisin kukat esimerkiksi äidille. :wink: Toki kurkkailisin hameiden alle, sillä onhan se nyt aika inhimillinen ajatus kun tällaisesta asiasta puhutaan. Moraaliton mutta inhimillinen. Ottaisin myös naapurin KTM:n tallista, ja huristelisin sillä ympäriinsä.

..voisin olla näkymätön

Ensin hoitelisin pari inhottavaa henkilöä mahdollisimman inhottavalla tavalla. Sitten kävisin kaupassa, varastaisin jotain ja lähtisin kaupungille etsimään mahdollisimman kauniita naisia. Pervo mielikuvitukseni iskee jälleen: kurkistelisin, puristelisin ja ihailisin oikein läheltä. Huomaamattomasti siis.

..tietäisin kuolevani pian

Viettäisin viimeiset hetkeni perheeni kanssa kertomatta tulevasta heille, sillä eiväthän he uskoisikaan sitä. Viimeisellä minuutilla lukkiutuisin omaan huoneeseen ja kuolisin onnellisena pois.

Toi kyllä tekis nannaa :P :lurps: Harrastatko moto-crossia?
CS Taudin vaikutukset:

- Aamulla äitisi herättää sinut kouluun ja vetää verhot pois huudat sokaistuneena "Teamflash, fucking n00b!!"
- Kouluun mennessäsi otat puukon käteen liikkuaksesi nopeammin!
- Ruokajonossa huutelet "STOP BLOCKING l33tazzes!?!?"
- Kokeen aikana tokaiset taskuradioon "Need backup!"
SoonN

Viesti Sephiroth 28 Heinä 2009 03:01

...Minut palkattaisiin tiedemieheksi Etelämantereelle?

Toimisin siellä tiedemiehenä niin pitkään, kuin pystyn, ja kun työsopimukseni umpeutuisi,lähtisin vaeltamaan ympäri mannerta (jos se nyt vielä on jäässä silloin) ja kuolisin sinne.
Sephiroth

Viesti Kenopää 29 Heinä 2009 21:28

Eihän se olisi hauskaa jos kaikilla olisi samat ominaisuudet :x. Parasta ois joku teleporttaus/ei tuntisi kipua.
Uskallatkos haastaa bruteni?
TheBux.info
[19:36] <@Duracell> tuntuu että ruoka kiehuu hellalle jos en oo keittiössä
[19:36] <@Duracell> sit kun oon keittiössä, tuntuu että irkki leviää pöydälle
Käyttäjän avatar
Kenopää

Viesti Super gt 30 Heinä 2009 21:08

Kenopää kirjoitti:Eihän se olisi hauskaa jos kaikilla olisi samat ominaisuudet :x. Parasta ois joku teleporttaus/ei tuntisi kipua.

Jos ei tunne kipua niin voisit kuolla helposti verenhukkaan kun et tiedä että sinulla on haava.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Super gt

Viesti eeGee 08 Elo 2009 11:45

Tälläistä kukaan ei olekaan laittanut vielä.
Mitä tekisit jos...
...olisit Jumala?

Yksinkertaisesti; Parantaisin vääryydet.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
eeGee

Viesti Cohen 08 Elo 2009 19:53

eeGee kirjoitti:...olisit Jumala?

Ensiksi tappaisin pahat ihmiset (oman määrittelyni mukaan pahat), sitten tekisin hyvin kieroja piloja jäljelle jääville.
Käyttäjän avatar
Cohen

Freeze!

Viesti MiddleFingah 14 Elo 2009 17:36

Haluaisin pysäyttää ajan ja sillä aikaa jakaa rakkautta leideille . ^^
Don't do drugs m'k? Oh yeah and get a life .
Käyttäjän avatar
MiddleFingah

Re: Freeze!

Viesti Hampoturen 14 Elo 2009 19:24

MiddleFingah kirjoitti:Haluaisin pysäyttää ajan ja sillä aikaa jakaa rakkautta leideille . ^^

Minä taas käyttäisin omia supervoimiani ja laittaisin ajan taas pyörimään juuri tuolloin. Putkasta sitten pääset kotiin vain huomataksesi, että minä olen sillä aikaa ryöstänyt kaiken mitä irti sain. Harhar
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Matso 15 Elo 2009 01:59

Haluaisin selvittää miten on mahdollista että voisin tehdä sitä mitä voisin tehdä.

MiddleFingah kirjoitti:Haluaisin pysäyttää ajan ja sillä aikaa jakaa rakkautta leideille . ^^

Olis yhtä tylsää ku kumipillun paneminen -.-
Tärkeitä linkkejä: Huuto.net ; Kahvi.ws ; matso.info ; KaLinks
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti Zyskowicz 15 Elo 2009 09:15

Tarman kirjoitti:3 Toivomusta.
ja mitäkö tekisin?

1: no tuhoutumattomuus tottakai.
2: kyky Hyppiä korkealle ja juosta hirmu nopeeta.
3: Great Balls of Fire.

Sit, kun oot pelastunut räjähdyksestä, saanut helvetinmoiset voimat (minneppä se tuntoaisti menis :S Tuskin pysyisit pystysä ilman sitä) ja lähet loikkimaan pakoon.
Seuraus --> Sun aivot ja lihakset leikeltäis ja iho tutkittais.
E:
1 Haluaisin pystyä omasta tahdostani olemaan näkymätön
2 Haluaisin osata liikkua ajassa eteen/taaksepäin todella helposti. (esim ajattelen jotain tapahtumaa ja kellonaikaa ja antaa mennä vaan)
3 Haluaisin että sotaisat ja tappelevat ihmiset heitettäis Venäjälle eikä sieltä olis pois tulemista. Jokin maaginen kenttä estäis niitä tulemasta. Ja tietty, ikäraja on 17v
Pitääkö avaasi parannella? Esimerkiksi niin että osa siitä sulautuu taustaan? Otas yhteyttä!
Esimerkkejä:
http://img263.imageshack.us/img263/4282/44512702.gif
http://img214.imageshack.us/img214/5020/29453655.gif
Käyttäjän avatar
Zyskowicz

Viesti Wyylok 15 Elo 2009 18:16

...voisin pysäyttää ajan?
Hankkisin rutkasti rahaa, mutta eläisin normaalisti täys-ikäiseksi asti, ja sitten alkaisin törsäilemään, mutta en liikaa, ettei tule epäilyjä.
Käyttäjän avatar
Wyylok

Palaa alueelle Yleinen keskustelu