Drakka© 25 Heinä 2009 00:39
No, minä haluaisin olla kolarissa, jossa minulta menee kädet ja jalat irti, päästä lähtee kalloa irti ja samassa yksi silmä tuhoutuu ja keho kärsii pahoja vammoja. Sitten minut vietäisiin erikoiseen sairaalaan, jossa ihmetellään, että minä olisin hengissä. Mikään tärkeä elin ei vahingoitu. Sitten minulle rakennetaan metalliset raajat, kalloa korjataan metallilla, rakennetaan tekotietokonesilmä, kehoa korjataan metallilla ja vereeni laitetaan jonkinlaista ainetta, joka parantaa jokaikisen haavan mikä minulle tulisi ja tekisi minusta kuolemattoman. Eli minusta tulisi kyborgi.
Sitten minulla olisi kaikenlaisia voimia, kuten ajanpysäytys, nopeuttaminen ja hidastaminen, sitten olisin supernopea ja voimakas, pystyisin lentämään, tekotietokonesilmässäni olisi valikko, jossa on erilaisia toimintoja, kuten vaatteiden vaihto, näkymän vaihto (lämpö, infrapuna, normaali, ...), ... (ja jotain muita). (No muuta en enää keksi)
Olen katsonut vähän liikaa Terminaattoria, Fullmetal Alchemistia ja vähän bionic womania.
Noniin, asiaan. Jos olisin kyborgi, niin eläisin kaksoiselämää. Olisin kirurgi ja toisessa elämässä palkkasoturi, joka tekee "töitä" korkealla taksalla.