Jaa-a, olin antamassa sinulle kurssinumeroksi kasia, mutta sitten luin kokeesi uudestaan läpi ja tajusin että sinähän olet nero.
Sain sitten ekasta äidinkielen kurssista ysin. Lol.
Jaa-a, olin antamassa sinulle kurssinumeroksi kasia, mutta sitten luin kokeesi uudestaan läpi ja tajusin että sinähän olet nero.
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.
Dúracell kirjoitti:Ihan OK päivät;
Ma,Ti,Ke,To,Pe: 9-15 koulua, herään 7:30 Bussi tulee 8:10 ja Bussi lähtee koululta 15:05 kotona olen ~15:35
EDIT
Gta-apua, ei voi olla yläsasteella noin vähän tunteja, muistaakseni 28/vko oli minimi, korjakkaa jos oon väärässä?
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
Dúracell kirjoitti:Ihan OK päivät;
Ma,Ti,Ke,To,Pe: 9-15 koulua, herään 7:30 Bussi tulee 8:10 ja Bussi lähtee koululta 15:05 kotona olen ~15:35
EDIT
Gta-apua, ei voi olla yläsasteella noin vähän tunteja, muistaakseni 28/vko oli minimi, korjakkaa jos oon väärässä?
♠♦☎◈づ∇∑■▶◎ kirjoitti:Dúracell kirjoitti:Ihan OK päivät;
EDIT
vitun porvarit saatteks pela jotai gta??
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Palaa alueelle Yleinen keskustelu