Yleinen koulutopic

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Yleinen koulutopic

Viesti Superdiscount 03 Marras 2009 18:23

Jaa-a, olin antamassa sinulle kurssinumeroksi kasia, mutta sitten luin kokeesi uudestaan läpi ja tajusin että sinähän olet nero.

Sain sitten ekasta äidinkielen kurssista ysin. Lol.
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Superdiscount

Viesti isolohko 03 Marras 2009 20:00

Dúracell kirjoitti:Ihan OK päivät;

Ma,Ti,Ke,To,Pe: 9-15 koulua, herään 7:30 Bussi tulee 8:10 ja Bussi lähtee koululta 15:05 kotona olen ~15:35

EDIT
Gta-apua, ei voi olla yläsasteella noin vähän tunteja, muistaakseni 28/vko oli minimi, korjakkaa jos oon väärässä?

Meillä ainakin sanovat yläasteella että 30h/viikko ja se pysyy! Ei yli eikä ali patsi jos on jälkkää/läksykerho/tukiopetus.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
Suzuki PV -88
Kaks tahti ei haise vaan se tuoksuu:D
Käyttäjän avatar
isolohko

Viesti [ABILITY] 12 Marras 2009 21:41

Voitaisiin aloittaa alle "Kerro koulustasi/oppilaitoksestasi" -ketju?

Minulla onkin paljon kerrottavaa yläasteestani. ;)

Eli kouluni sijaitsee Helsingin Vesalassa. Siitä voittekin jo päätellä nimen. Koulussa on paljon maahanmuuttajataustaisia oppilaita, mutta omalla luokallani eikä käytävilläkään se ei juurikaan näy. Koulussa on 90 minuutin oppitunnit (huoh). Luokkakoko on suht pieni: Keskimäärin 16 oppilasta per luokka (kun ala-asteella sai kestää 28:aa -_-).

Itse rakennus rakennettiin kai jo joskus 60-luvulla. Mutta silloin sen paikalla taisi olla lukio tjsp. Rakennus on suurehko harmaatiilirakennus, ja siinä on kaksi kerrosta. Koulurakennus kai peruskorjattiin jokunen vuosi sitten, ja nyt se näyttää sisältä mukavan modernilta. Piha on paha kyllä laimea ja tylsä. Siksi oppilaat kai menevätkin 45 min. ruokavälkällä Alepaan ja muualle. :roll:

Ruokala on onneksi pieni, jotta hirveältä meluhaitalta vältyttäisiin. Siksi sinne otetaankin vain tietty määrä oppilaita kerrallaan.

Sitten on kaksi liikuntasalia. Toinen on iso juhlasali ja toinen on pienempi sali.

Ja sitten on se koulun ylpeys... Nimittäin KOULUKASVIHUONE! :D Koulukasvihuoneita on Pohjoismaissa hyvin harvassa. Ja meidän koulukasvari on ainakin Suomen suurin ja kattavin. :)
Kasvarin paikalla oli kuulemma ennen sisäpiha. Kasvaria ympäröi lasiseinät, joista on yhteys ruokalaan ja käytäville. Se valmistui juuri kolme viikkoa sitten remontista, ja nyt se on uusi ja uljaampi: Pyramidin muotoinen lasikatto antaa valoa kasveille ja eläimille. Katossa on myös iso tuuletin ja iso sadetin.

Siellä on myös paljon eläimiä: Ylpeydet iguaani, kukko ja kana, sitten on neljä vesikilpikonnaa (joita minä hoidan kamujeni kanssa) ja maakilppari. Viljakäärme (joka tuli juuri eilen), kolme kania, hamstereita, gerbiilejä, papukaijoja sun muita lintuja. Vieläköhän unohdin jotkut?

Olen ylpeä, että valitsin juuri tämän lähikouluni yläasteekseni!
8)

90 minuutin oppitunnit ovat perseestä. Ei niitä jaksa kukaan. Opettajien kanta on, että kaksoistunneilla ehtii tekemään enemmän. Paskat mitään ehtii, kun ei jaksa. Tylsällä tunnilla katsoo toiveikkaana kelloa, ja: Ah! Vielä tunti jäljellä. Lopputunti meneekin sitten kymmenen kertaa hitaammin. :x

Onneksi kuitenkin meininki on osittain rennompaa kuin aliksella. Ei esimerkiksi tarvitse mennä välkällä ulos. Mutta useimmiten menen haukkaamaan happea kuolettavan tylsän oppitunnin jälkeen. Syömässäkään ei käydä tietenkään open kanssa. On oma asiansa, meneekö syömään vai antaako verensokerin laskea pohjalle.
Xfire [piilotettu kuva] || YouTube || Peliarvostelutopic || Haasta Bruteni! ||
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
Käyttäjän avatar
[ABILITY]

Viesti ♠♦☎◈づ∇∑■▶◎ 16 Marras 2009 22:54

Ma,Ti,Ke,To,Pe: 9-15 koulua, herään 7:30 Bussi tulee 8:10 ja Bussi lähtee koululta 15:05 kotona olen ~15:35

EDIT
Gta-apua, ei voi olla yläsasteella noin vähän tunteja, muistaakseni 28/vko oli minimi, korjakkaa jos oon väärässä?

vitun porvarit saatteks pela jotai gta??
♠♦☎◈づ∇∑■▶◎

Viesti Ruoska 17 Marras 2009 16:49

♠♦☎◈づ∇∑■▶◎ kirjoitti:

EDIT

vitun porvarit saatteks pela jotai gta??

Trollia? vai tyhmyyttä?

Kummiskin Gta-apua on käyttäjän nimi, eli ei ne pelaa mitää GTA koulussa, tai mistä minä teidän.
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Palaa alueelle Yleinen keskustelu