Mitä pelejä omistan / minkä pelin ostaisin?

Keskustelua XBoxista ja XBox360:sta.

Mitä pelejä omistan / minkä pelin ostaisin?

Viesti wiipe_ 01 Helmi 2009 22:18

Tarkoitus ja tavoite on kerätä keskustelua peleistä yleisellä tasolla. Keskustelua perustelujen kera. Se, että satut vain pitämään jostain pelistä ei ole perustelu. Yksinkertainen plussat/miinukset-arviointi on helppoa ja nopeaa.

Suosituista peleistä sietää kaikin mokomin tehdä omat topikkinsa.

---

Itse metsästäisin strategiapelejä. C&C3:n demoa on tullut kokeiltua ja ostanen jos sopivaan hintaan joskus jostain bongaan. Olen vähän vastahakoinen maksamaan pelistä 50-70 euroa :) Osaisiko kukaan vihjata muita saman genren pelejä? En ole aivan yhtä mieltä Xbox.comin kanssa pelien kategorioista joten toivon ettei sivuston mielipide tarjonnasta ole totuus. Sillähän ei ole väliä onko peli 360:lle vai vanhalle Xboxille.
KAIKKI MODET JA ADMINIT ON IHA KUSIPÄITÄ <3

tuoma, personal // Kadonnet, hosting // Nyyttisivu, listing // Ane Kadeom, sadeam

G-DoG'X kirjoitti:Gigantti ei liity tähän mitenkään poju?! kuka vitun idiootti OSTAA koneensa?

Abit IP35 PRO | Intel E4500 | Kingston 4Gt DDR2 | Asus GeForce 9800GTX+ | 1,64 Tt HDD | HEC 420w | Nexus Clodius | BenQ E2200HD
Käyttäjän avatar
wiipe_
tuhkaperhonen

Re: Mitä pelejä omistan / minkä pelin ostaisin?

Viesti VkmaX 01 Helmi 2009 22:32

Civilication revolution on mahtava strategiapeli 360:selle, jos ei pidä siitä age of empire tyylisestä "kerää resurrseja, rakenna taloja, rakenna joukkoja ja tuhoa." Jos olet pelannut muita civilicationeja tiedätte mistä puhun. Se on monimutkaista kaupunkien johtoa mahtavalla vapaudella. Saat päättää esim uskontomuodon hallitusmuodon yms. joilla kaikilla on etunsa...
Olet vapaa lisäämään messengereni

We all suck at life, Livé with it! Or life sucks at itself...
VkmaX

Viesti Nazgûl 01 Helmi 2009 22:38

wiipe_ kirjoitti:Itse metsästäisin strategiapelejä. C&C3:n demoa on tullut kokeiltua ja ostanen jos sopivaan hintaan joskus jostain bongaan. Olen vähän vastahakoinen maksamaan pelistä 50-70 euroa :) Osaisiko kukaan vihjata muita saman genren pelejä? En ole aivan yhtä mieltä Xbox.comin kanssa pelien kategorioista joten toivon ettei sivuston mielipide tarjonnasta ole totuus. Sillähän ei ole väliä onko peli 360:lle vai vanhalle Xboxille.

Eipä niitä stradegiapelejä hirveästi boxille taida paljoa olla, ainakaan kovin hyviä. Kohta ilmestyy Halo Wars ja siitä taitaa demo tulla pian. Tom Clancyn End Waria kannattaa kokeilla, pelin erikoisuus taitaa olla että sen voi pelata pelkällä mikrofonilla läpi, mutta sitä sanottiin arvosteluissa helpoksi ja yksinkertaiseksi jos oikein muistan. Battle For Middle-Earthia kannattaa kokeilla jos LotR kiinnostaa.

Osaako kukaan suositella hyviä roolipelejä? Fable kakkosen omistan, jotain sen tyylistä. Ei ole väliä onko vuoropohjainen vai ei.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul.
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti Muhwiza 01 Helmi 2009 22:58

Nazgûl kirjoitti:Osaako kukaan suositella hyviä roolipelejä? Fable kakkosen omistan, jotain sen tyylistä. Ei ole väliä onko vuoropohjainen vai ei.

Oblivion?
offtopic: Tietääkö kukaan mitä 360 huolto tulee maksamaan gamestopissa. RRODia tuo vilkuttaa nääs, eikä ole ylikuumenemista vaan jtn boxin sisäistä vikaa.
Sitten kun saan kuntoon nii L4D vai Halo 3 ?
Käyttäjän avatar
Muhwiza

Viesti MacTavish 02 Helmi 2009 22:43

Muhwiza kirjoitti:
Nazgûl kirjoitti:Osaako kukaan suositella hyviä roolipelejä? Fable kakkosen omistan, jotain sen tyylistä. Ei ole väliä onko vuoropohjainen vai ei.

Oblivion?
offtopic: Tietääkö kukaan mitä 360 huolto tulee maksamaan gamestopissa. RRODia tuo vilkuttaa nääs, eikä ole ylikuumenemista vaan jtn boxin sisäistä vikaa.
Sitten kun saan kuntoon nii L4D vai Halo 3 ?

No tuo korjaaminen tulee melko kalliiksi, mutta jos on takuu voimassa, niin kannattaa laittaa suoraan microsoftille ja voit saada uuden tilalle jos se kerran on sisäinen vika. Huolto tulee maksamaan muistaakseni sellaisen 100e, hiukan alle tai yli, riippuu ihan paikasta jossa sen huoltaa. Ja L4D tai halo 3, niin se on kyllä selvä halo 3.
Käyttäjän avatar
MacTavish

Viesti Achteion 08 Helmi 2009 14:50

Itse olisin räiskintää vailla, Halo 3 ja Gears of War löytyy, mutta harkinnassa on myös Cod4 ja Cod Waw. Kumpaa näistä peleistä suosittelisitte?
Mielellään perusteluja! :)
Aivotoiminnan amputaatio
Käyttäjän avatar
Achteion

Viesti Muhwiza 08 Helmi 2009 14:56

Achteion kirjoitti:Itse olisin räiskintää vailla, Halo 3 ja Gears of War löytyy, mutta harkinnassa on myös Cod4 ja Cod Waw. Kumpaa näistä peleistä suosittelisitte?

Cod4 on omasta mielestä parempi. Molemmat ovat hyvin samanlaisia, aseet ovat vain erillaiset.
Cod Wawin campaing on hyvä, mutta moninpeli sukkaa. Kun taas nelosessa toisinpäin =P
Käyttäjän avatar
Muhwiza

Viesti MacTavish 08 Helmi 2009 17:24

Muhwiza kirjoitti:
Achteion kirjoitti:Itse olisin räiskintää vailla, Halo 3 ja Gears of War löytyy, mutta harkinnassa on myös Cod4 ja Cod Waw. Kumpaa näistä peleistä suosittelisitte?

Cod4 on omasta mielestä parempi. Molemmat ovat hyvin samanlaisia, aseet ovat vain erillaiset.
Cod Wawin campaing on hyvä, mutta moninpeli sukkaa. Kun taas nelosessa toisinpäin =P

No ei se Waw moninpeli oo niin huono, kun siinä on netin kautta 4 pelaajan co-op campaing mode, ja sitten vielä Nazi zombies joka on myös erittäin hyvää ajanvietettä niin netissä kuin samalla konsolilla kavereiden kanssa.
Käyttäjän avatar
MacTavish

Viesti Achteion 09 Helmi 2009 16:15

Sphinx kirjoitti:
Muhwiza kirjoitti:

....

Taitaa kuitenkin tulla COD4 ihan hinnan puolesta, täällä oli muistaakseni ~25e.
Aivotoiminnan amputaatio
Käyttäjän avatar
Achteion

Viesti MacTavish 09 Helmi 2009 16:21

Huomattavasti on CoD ollut huonossa suosiossa kun nuin halvalla kaikki menee myymään. Täällä on nimittäin huikeat 29e kaupassa tällä hetkellä, kun taas Waw on 64e...
Käyttäjän avatar
MacTavish

Viesti assault 11 Helmi 2009 16:48

Minulla on pelejä paljon joten laitan vaan Gta IV:N koska en jaksa kirjoittaa.
Grand theft auto IV
+Iso pelimailma
+Kännykkä
+Aito. Esim: ihmiset tekee muutakin kuin kävelee kadulla.
+Juoni
+Aseet
+Grafiikka.Mutta kyllä minä odotin hienompaa grafiikkaa ,mutta tämä käy.
-Vauhdin puute. Moottoripyörällä se häiritsi.
-Pienet bugit

Laitan sit ens kerralla lisää.
[piilotettu kuva]

Mitä pelaan?

Halo 3(360),Crash bash (PS1),Super mario 64(N64),Gears of war (360)GTA IV (kun ostan),Farcry 2 (kun ostan)

Millä pelaan ?
PS2,360,PS1,Nintendo 64,PS1.

360 Rulaa
Käyttäjän avatar
assault

Viesti pixselimössö 21 Maalis 2009 12:04

Fallout 3:

:)
-Vapaa pelimailma
-Aseet
-Mutantit
-Keskustelut
-Uus tähtäys tyyli.(Eli pystyy pysäytämään ajan ja pystyy tähtää eri ruumiin osii)

:(
Vaikee
Ei tuu mitään muuta mieleen
"Olen maitohapoilla ja hengitän raskaasti, mutta minun on juostava lujempaa. Se on takanani, voin kuulla sen askeleet. Se tarrautui jalkaani! Silmissäni sumenee."
Käyttäjän avatar
pixselimössö

Viesti Plört 21 Maalis 2009 13:45

Osaako kukaan suositella hyviä roolipelejä? Fable kakkosen omistan, jotain sen tyylistä. Ei ole väliä onko vuoropohjainen vai ei.[/quote]

Fallout 3 Tai Oblivion itse suosittelisin oblivionii sillä siihen on paremmat lisäosat ja muutenkin hauska peli
Plört

Viesti Plört 21 Maalis 2009 13:52

Mulla pelejä riittää että pistän nyt yhen

Oblivion

+ Vapaa maailma
+ Fantasia
+ Hauskat tehtävät
+ Uskomattoman hyvät lisäosat
+ Hieno tarina pääsee jyvälle helposti
+ Upeat maisemat

-Äkkiä käyty läpi (ilman lisäosia)
-vähäiset viholliset
-Rasittavat oblivion gatet (ennen pelin läpäisyä)

Puutteita riittää mutta mukavaa ajan viettettä ja lisäosien kanssa vielä enemmän paikkoja ja asiota tutkittavana suosittelen lämpimästi rooli ja fantasia pelien faneille
Plört

Viesti Queener 08 Huhti 2009 18:46

Omistan vain neljä peliä Xbox360:lle, joista kahta olen vasta pelannut. (kaksi muuta tuli paketin mukana)

Halo 3
Halo on tavattoman hieno peli, hyvin suunniteltu sekä toteutettu - tosin taas sen pelasi läpi parissa päivässä. Peli ei tarjonnut mitään uutuuden uutta - sinänsä ymmärrettävää, pelihän on jatkoa Halo 2:n keskenjääneelle tarinalle.

Plussat:
+uusia ajoneuvoja sekä aseita
+hyvä jäsennelty tarina
+pelattavuus
+uusia ominaisuuksia
+hyvä grafiikka

Miinukset:
-pelasi läpi hetkessä
-vähän kenttiä

Grand Theft Auto IV
Huh huh, tässä oli pelikokemus, jossa riitti hiukan enemmän pelattavaa kuin esimerkiksi Halossa. Tätä ei voisi melkein mitenkään verrata San Andreakseen, vaikka samaa pelisarjaa ovatkin. Olin odottanut kauan tämän pelaamista - ja kun se vihdoin toteutui - pelasin melkeinpä 24/7 -metodilla.

Plussat:
+erinomainen tarina
+grafiikka
+ns. valintatehtävät
+mahtava äänimaailma
+haastavat tehtävät
+pelimoottori

Miinukset:
-bugeja löytyy aivan liikaa
-ei tarpeeksi käyttöä ansaitsemilleen rahoille pelissä, eli ei voinut ostaa taloja tms.
Käyttäjän avatar
Queener

Palaa alueelle Xbox

Samankaltaisia viestiketjuja