Maxwell_von_Karma kirjoitti:Exhalator kirjoitti:The Day After Tomorrow. Oon halunnut katsoa tuon leffan siitä asti kun se tuli elokuviin eli jotain 4 vuotta. Viikko tai pari sitten tuli jopa telkusta mutta missasin sen. Kyllä sen jossain vaiheessa käyn vuokraamassa, en tiedä miksen ole jo :p
Petyt elokuvaan takuulla. Hirvittävää paskaa, mutta jos haluat nähdä sen, niin se on oma asiasi.
Bönä kirjoitti:Saw 5 olisi pakko mennä kattomaan joskus. Aiemmat osat olivat mahtavia.
Maxwell_von_Karma kirjoitti:Exhalator kirjoitti:The Day After Tomorrow. Oon halunnut katsoa tuon leffan siitä asti kun se tuli elokuviin eli jotain 4 vuotta. Viikko tai pari sitten tuli jopa telkusta mutta missasin sen. Kyllä sen jossain vaiheessa käyn vuokraamassa, en tiedä miksen ole jo :p
Petyt elokuvaan takuulla. Hirvittävää paskaa, mutta jos haluat nähdä sen, niin se on oma asiasi.
Maxwell_von_Karma kirjoitti:Bönä kirjoitti:Saw 5 olisi pakko mennä kattomaan joskus. Aiemmat osat olivat mahtavia.
Ja sitten toinen ilonpilaajakommentti:
Saw 5 on täyttä sontaa. Jos olet "tosifani", et voi pitää siitä, sillä se on jo niin kaupallista massatuotantoa, ettei siinä edes ylläty missään vaiheessa.
Peto kirjoitti:Nähty jo paljon leffoja. Mutta tuleva Eragonin jatko osa (Eldest) ja myös Warcraft elokuva. Muita ei nyt tule mieleen. Myös nämä Ice Age 3 ja Shrek 4 vaikka ovatki lasten ohjelmia. Kaikki nähty tähän asti ja tsemppiä että olisivat hyviä!

MarkettiMies kirjoitti:ite haluaisin kans nähä ton watchmenin kun sitä on kehuttu niin paljon ja se näyttää hyvältä
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

Cohen kirjoitti:Cannibal Holocaust, en vain vielä ole jaksanut/muistanut kyseistä elokuvaa etsiä käsiini, kai sen voisi joku päivä tehdä. Taitaa olla sellainen elokuva joka on pakko nähdä, oli paska tai ei.
Guinea Pig sarja on toinen, paljon olen näistä kuullut, mutta pitäähän ne itse kokea.
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

isolohko kirjoitti:Eragonin katsoin, nyt jatko-osankin voisi joskus katsoa. myös Shrek 4 vois olla hyvä.