Mitä tekisit kortilla josta ei ikinä loppuisi raha?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Mitä tekisit kortilla josta ei ikinä loppuisi raha?

Viesti Villex 20 Tammi 2009 20:39

Ostaisin kaikki kiinalaiset, antaisin ne ruuaksi afrikkalaisille joista tekisin pehmoleluja.
Käyttäjän avatar
Villex

Viesti ¤Dogo¤ 20 Tammi 2009 23:46

Hampoturen kirjoitti: Palkkaisin myös ehkä tappajan tappamaan käyttäjän joka tämän keksi.

Kuulostaa laittomalta :S
Panisin kortin paskaksi ja syöttäisin sijoille. Ennenkö koko maailma menisi konkkaan.
tompson94 kirjoitti:????? Mitä toi tarkotti? :shock: Entä jos ei ole bluetoothia niin saako sen ladattua mistään.
Käyttäjän avatar
¤Dogo¤

Viesti TPR5W 21 Tammi 2009 15:26

Lahjottaisin 1000000€ jokaisen punaisenristin keräykseen(..Että neekerit sais jotai kamaa)ja sit osaisin pari autoo ja kaikkee.
TPR5W

Viesti TPR5W 21 Tammi 2009 15:27

Ja ostaisin tietty paljo huumeita jne :).
TPR5W

Viesti Murtagh 21 Tammi 2009 19:24

Lähettäisin rahaa köyhiin alueisiin pari sataa miljardia
Antaisin valtiolle laantuma rahaa xD
Tuhlaisin, upottaisin vanhemmat rahaan! Mutta tässähän mailman talous menisi palasiksi eli paras vaihto ehto olisi, pilkkoa kortti palasiksi ja pistää syövyttävään happoon ja sen jälkeen tuikata koko paikka tuleen että siitä kortista ei jäisi atomiakaan jälelle.Mutta mahotonta tämä olisi, heti kun huhu alkaisi kiertää tämmöisestä ufo kortista ---> karmeat massat ihmisiä riistämässä tätä korttia ilmeisesti pankkikorttia. :)

Muuten hieman turhahko aihe koska näitä aiheitahan on : Mitä tekisit jos aika pysähtyisi 5tunniksi, mitä tekisit jos mailma loppuisi 10 tunnin päästä? jne...
Murtagh

Viesti Lecrus 21 Tammi 2009 21:46

Käyttäisin Suomen hyötyyn yms. Antaisin rahaa uusiin aseisiin, jotta Suomi saisi kunnon aseet sotaan (jos nyt tulee). Lahjottaisiin hyväntekeväisyyteen niin paljon, että sitä ei pysty kuvitella. Estäisin myös ilmastonmuutoksen. Hmm...Kun nuo olisivat valmiit, ostaisin rahalla itselleni koko maailman ja muhaha. Sitten hankkisin vaimon, tappaisin loput ihmiset. Synnyttäisin pojan ja tytön, jotka saisivat monta poikaa ja monta tyttöä. Jokainen hankkisi lasta, ja koko universumi olisi minun sukuani.

Eikö "mitä tekisit 100 eurolla" riittänyt?
Käyttäjän avatar
Lecrus

Viesti Wyylok 21 Tammi 2009 21:48

Cosmo kirjoitti:Käyttäisin Suomen hyötyyn yms. Antaisin rahaa uusiin aseisiin, jotta Suomi saisi kunnon aseet sotaan (jos nyt tulee). Lahjottaisiin hyväntekeväisyyteen niin paljon, että sitä ei pysty kuvitella. Estäisin myös ilmastonmuutoksen. Hmm...Kun nuo olisivat valmiit, ostaisin rahalla itselleni koko maailman ja muhaha. Sitten hankkisin vaimon, tappaisin loput ihmiset. Synnyttäisin pojan ja tytön, jotka saisivat monta poikaa ja monta tyttöä. Jokainen hankkisi lasta, ja koko universumi olisi minun sukuani.

Eikö "mitä tekisit 100 eurolla" riittänyt?

Haluat siis, että sinun lapsesi tekisivät lapsia. Hyi helvetti. En voisi ikinä kuvitella itseäni siskoni kanssa...
Käyttäjän avatar
Wyylok

Viesti Lecrus 21 Tammi 2009 21:52

No mitäs väliä, ne ovat minun lapsia, en itse. En itse meinaan ikinä pystyisi siskoni kanssa, mutta mitäs väliä.
Käyttäjän avatar
Lecrus

Viesti PowerShot 21 Tammi 2009 22:06

Antaisin tämän topicin tekijälle että keksisi parempaa tekemistä.
PowerShot

Viesti praKKA 21 Tammi 2009 22:10

Johan nytkin on olemassa kortteja joista ei ikinä lopu raha. Sun pitää vain voida maksaa se summa takaisin :)

Emt, minä ehkä jatkaisin elämääni normaalisti ja ostelisin ehkä vähän enemmän "premium"-tuotteita. Ehkei porukka katso hyvällä kun ostat auton luottokortilla :)
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti YourMadNess 21 Tammi 2009 22:42

No, voisihan sitä tyhjentää pankit käteisestä ja hukuttaa maapallon rahaan...

No ei, varmaankin eläisin normaalisti, mutta en ihan normaalisti. Kaikkea pikkukamaa voisi ostaa. En aikoisi ostaa mitään miljardien taloja...
Käyttäjän avatar
YourMadNess

Viesti ¤Dogo¤ 21 Tammi 2009 23:55

Cosmo kirjoitti:No mitäs väliä, ne ovat minun lapsia, en itse. En itse meinaan ikinä pystyisi siskoni kanssa, mutta mitäs väliä.

Pitää vain toivoa että semmosta korttia ei löydy ikinä!
tompson94 kirjoitti:????? Mitä toi tarkotti? :shock: Entä jos ei ole bluetoothia niin saako sen ladattua mistään.
Käyttäjän avatar
¤Dogo¤

Viesti Zakejo 23 Tammi 2009 22:49

Ostaisin kaikki PS3 pelit jotka löytäisin, muutama uusi ohjain, PS3 Näppis myös, WII + Legend of Zelda: Twilight Princes + klassikko Zeldat, XBOX360 Fable 2 takia, jääkaappi, 22tuumainen Full HDTV, uusi tietokone pöytä, markkinoiden paras tietokonenäyttö, kotiteatteri tsydeemit, kaukosäädin sänky, käsittämätön kasa DVDeitä sekä levyjä, tallentava digiboksi & oma McDonald's huoneen jatko tuonne puuhun :) Ja nuo muut tunkisin tähän huoneeseen, ja näitten ostosten jälkeen laittaisin kortin talteen ja käyttelisin hädässä.
Vitun pätemispakkoiset runkkarit, minä häivyn.
Zakejo

Viesti Lecrus 24 Tammi 2009 12:27

¤Dogo¤ kirjoitti:
Cosmo kirjoitti:No mitäs väliä, ne ovat minun lapsia, en itse. En itse meinaan ikinä pystyisi siskoni kanssa, mutta mitäs väliä.

Pitää vain toivoa että semmosta korttia ei löydy ikinä!

Jos, löytyy sinä olet ensimmäinen uhri. :twisted:
Käyttäjän avatar
Lecrus

Palaa alueelle Yleinen keskustelu