Hampoturen kirjoitti: Palkkaisin myös ehkä tappajan tappamaan käyttäjän joka tämän keksi.
tompson94 kirjoitti:????? Mitä toi tarkotti?Entä jos ei ole bluetoothia niin saako sen ladattua mistään.
Cosmo kirjoitti:Käyttäisin Suomen hyötyyn yms. Antaisin rahaa uusiin aseisiin, jotta Suomi saisi kunnon aseet sotaan (jos nyt tulee). Lahjottaisiin hyväntekeväisyyteen niin paljon, että sitä ei pysty kuvitella. Estäisin myös ilmastonmuutoksen. Hmm...Kun nuo olisivat valmiit, ostaisin rahalla itselleni koko maailman ja muhaha. Sitten hankkisin vaimon, tappaisin loput ihmiset. Synnyttäisin pojan ja tytön, jotka saisivat monta poikaa ja monta tyttöä. Jokainen hankkisi lasta, ja koko universumi olisi minun sukuani.
Eikö "mitä tekisit 100 eurolla" riittänyt?

Cosmo kirjoitti:No mitäs väliä, ne ovat minun lapsia, en itse. En itse meinaan ikinä pystyisi siskoni kanssa, mutta mitäs väliä.
tompson94 kirjoitti:????? Mitä toi tarkotti?Entä jos ei ole bluetoothia niin saako sen ladattua mistään.
¤Dogo¤ kirjoitti:Cosmo kirjoitti:No mitäs väliä, ne ovat minun lapsia, en itse. En itse meinaan ikinä pystyisi siskoni kanssa, mutta mitäs väliä.
Pitää vain toivoa että semmosta korttia ei löydy ikinä!
Palaa alueelle Yleinen keskustelu