Huuto.net on huijausta

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Huuto.net on huijausta

Viesti CDS 20 Tammi 2009 17:31

Minusta tuo sovusto on huijausta. Miten tuolta voi muka luottaa että saa sen kaman tai rahan?
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Re: Huuto.net on huijausta

Viesti Ruoska 20 Tammi 2009 17:35

Öö miten sivu voi olla huijausta, jos sinne laittaa yksityiset henkilöt myyntiin kamaa??

Etkä tietenkään voi luottaa, siksi kannattaa valita Postiennakko ja sanoo sille tyypille, että saa aukasta paketin ennenkuin maksat.
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti Zoro 20 Tammi 2009 17:39

coolka kirjoitti:Minusta tuo sovusto on huijausta. Miten tuolta voi muka luottaa että saa sen kaman tai rahan?

Vaikka et saisi sitä kamaa sen jälkeen kun oot maksanu. Niin, eihän sen sivuston ylläpitäjä siinä huijaa ketään, vaan se jolta ostit jonkun jutun. Eli se myyjä huijais ei tuo sivusto.
Käyttäjän avatar
Zoro

Viesti CDS 20 Tammi 2009 17:42

machine kirjoitti:
coolka kirjoitti:Minusta tuo sovusto on huijausta. Miten tuolta voi muka luottaa että saa sen kaman tai rahan?

Vaikka et saisi sitä kamaa sen jälkeen kun oot maksanu. Niin, eihän sen sivuston ylläpitäjä siinä huijaa ketään, vaan se jolta ostit jonkun jutun. Eli se myyjä huijais ei tuo sivusto.

sitten siitä saa valittaa ja viedä oikeuteen
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Viesti Jusuu 20 Tammi 2009 17:44

Kyl huuto.nettiin voi luottaa mut ei välttämättä niihin käyttäjiin jotka siellä tavaraa myy. Yleensä siitä myynti-ilmoituksesta näkee onko myyjä luotettava vai ei, oon ainakin itse monta kertaa sieltä ostanu tavaraa ja myynytkin jotain, ja aina on tavarat ja rahat löytäny oikeen omistajansa.
[piilotettu kuva]
|| Asus M3N78-VM | AMD Phenom II x4 920 @ 3,5GHz | Sapphire 4870 512MB | 4GB OCZ Gold XTC Kit | Chieftec 500W ||
|| Windows 7 Ultimate 64bit | Nexus Clodius ||
O HAI GUIS WHERES THE BEST PLACE I CAN DEAL DRUGS AND STEAL CARS LOLOL I ALSO WANNA RAPE WOMEN!
Käyttäjän avatar
Jusuu

Viesti Viikatemies 20 Tammi 2009 17:46

Thumbs Up! Seuraa peukkuja niin et asioi huijareiden kanssa.
Käyttäjän avatar
Viikatemies

Viesti TimeKiller 20 Tammi 2009 17:56

Jep, eihän se sivusto mitään vaan ne käyttäjät, mutta ohan tuolla toimiva palautesysteemi.
Siitä sitten näkee aikas tarkalleen, että kenen kanssa kannattaa käydä kauppaa ja kenen ei.
Postiennakolla ei kovinkaan moni mielellään lähetä, ellet maksa ainakin postiennakot + postimaksut ennakkoon kumpaankin suuntaan.
TimeKiller

Viesti Rakkari 20 Tammi 2009 17:59

Haha ite olet huijaus olen itse AINA saanut tavarani kun sieltä olen ostanu.
[piilotettu kuva]
ette kopioi tätä sigiä!
McDonalds, pepsi, coca cola company jne. Olkaa hyvä ja syökää paskaa
Käyttäjän avatar
Rakkari

Viesti Lecrus 20 Tammi 2009 18:00

Itseasiassa ei ole, olen myynyt tuolla yhden playstation 1 pelin, ja saanut rahat.
Käyttäjän avatar
Lecrus

Viesti Hippi 20 Tammi 2009 18:19

Tosiaan, kannattaa se palaute vaan vilkasta aina aluks. Jos on vähänkään epäluotettavampi käyttäjä, niin postiennakolla.

Ei taida tosin niiltä huijareilta kovin helpolla saada rahoja takas, en sitte tiedä, mutta veikkasin et poliisilla on parempaakin tekemistä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Hippi

Viesti Hampoturen 20 Tammi 2009 20:22

Todella typerää.
Itse olen himohuutaja ja voin sanoa, että sivu on vallan mainio! Suomen ylpeys prkle. Toki suosittelen katsomaan palautteesta kenen kanssa olet tekemisissä jne. Jos tuoteselostus ei kerro tarpeeksi, niin voit aina kysyä myyjältä tarkempia detaljeita.
Eli kyseessä ei ole huijaus, mutta saattaahaan siellä olla huijareita. Tuskin liikaa, koska he joutuisivat nopeasti linnaan.
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti TimeKiller 21 Tammi 2009 03:37

Linnaan? Ei toki. Mutta käyttäjätunnukset heiltä varmasti lähtisi nopeasti pois.
TimeKiller

Viesti praKKA 21 Tammi 2009 08:22

Hippi kirjoitti:Tosiaan, kannattaa se palaute vaan vilkasta aina aluks. Jos on vähänkään epäluotettavampi käyttäjä, niin postiennakolla.

Ei taida tosin niiltä huijareilta kovin helpolla saada rahoja takas, en sitte tiedä, mutta veikkasin et poliisilla on parempaakin tekemistä.

Huoh.
Muropaketin foorumilta löytyy tästäkin paljon keskustelua. Kyllä niitä poliiseja itseasiassa kiinnostaa aika paljonkin nämä jutut. Harmi vain että huijarit on yleensä persaukisia joilla ei ole yhtään rahaa ja korvia myöten veloissa.

Itse en pahemmin kyllä osta porukalta joilla on negatiivista palautetta (ellei sitten ole paljon plussaa).
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Palaa alueelle Yleinen keskustelu