Criss kirjoitti:Voisiko joku kertoa onko Jonnewebissä ketään kuka kuuntelisi jotain muuta kuin rockia/metalia/heavya?
Mulle iskee metallimusiikin lisäksi elektronien musiikki yleisesti,punk,ja suomi hip-hop
Criss kirjoitti:Voisiko joku kertoa onko Jonnewebissä ketään kuka kuuntelisi jotain muuta kuin rockia/metalia/heavya?

NoShit kirjoitti:Kertokaa hyviä death metal bändejä ja niiden levyjä. Death, Possessed, Morbid Angel ja Nile, nämä ainakin tiedetään.
PreHacks kirjoitti:Sitten ne tyypit tuli mun päälle ja yks potkas mua jalkaan, Suutuin ihan hitosti, Huusin: VITUN MOLOPÄÄ!! (siitä opet tykkäs)
Ja lähin juokseen niitä päin, kaikki lähti karkuun ja sitten menin sanoon kavereille että homma hoidettu
Fonzie kirjoitti:Have ye tried Anthrax, Megadeth and Slayer? (big four)
Mindless kirjoitti:mm, Anthrax ja Slayer on tultu koitettua, vois koittaa Megadethii, vaikka Dave löi Jamesii sillo kasvoihi : DDDd
( joo toi ei liittyny tähä \o/ )
Exhalator kirjoitti:Noniin, nyt jotain kovaa rässiä kovilla riffeillä! Ei mitään mitä tällä sivulla ylempänä on mainittu, jookos kookos?
Exhalator kirjoitti:Noniin, nyt jotain kovaa rässiä kovilla riffeillä! Ei mitään mitä tällä sivulla ylempänä on mainittu, jookos kookos?
Maxwell_von_Karma kirjoitti:Parhaita Folk-metal bändejä (siis saa olla sekoitettujakin..)?
kjoki kirjoitti:Voisko joku kertoo jotakii hyviä raskaita örinä bändejä?
kjoki kirjoitti:Voisko joku kertoo jotakii hyviä raskaita örinä bändejä?
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Ruoska kirjoitti:Örinäkikkeliheviä, siis kaikkein paskinta örinäheviä jota löytyy, sanoista ei pidä saaha selvää ym..
Laittakaahan bändejä.
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

Hampoturen kirjoitti:Ruoska kirjoitti:Örinäkikkeliheviä, siis kaikkein paskinta örinäheviä jota löytyy, sanoista ei pidä saaha selvää ym..
Laittakaahan bändejä.
Örinä ja kikkelihevi on kaksi aivan eri asiaa. Sinulle varmaan riittää joku deathchain ja cannibal corpse?
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??