Counter Strike: Source ongelma

Keskustelua tietokonepeleistä.

Counter Strike: Source ongelma

Viesti Lecrus(klooni) 07 Tammi 2009 19:53

Minulla on peli, kun tulee "installeri" niin, kun painan install... tulee teksi:

Tästä tuotteesta onjo asennettu toinen versio. Tämän version asennusta ei voi jatkaa. Voit määrittää asennetun ohjelman kokoonpanon tai poistaa kyseisen version käyttämällä Ohjauspaneelin lisää tai poista ohjelmaa.

------

Olen epätoivoinen, ettei mennyt 30 kymppiä hukkaan, mutta saan varmaan rahat takaisin.
LUPAAN OLLA SPAMMIMATTA, KUN HerraO on saanut bannit. :?
Käyttäjän avatar
Lecrus(klooni)

Re: Counter Strike: Source ongelma

Viesti Jepex 07 Tammi 2009 19:55

hhhhhh kirjoitti:Minulla on peli, kun tulee "installeri" niin, kun painan install... tulee teksi:

Tästä tuotteesta onjo asennettu toinen versio. Tämän version asennusta ei voi jatkaa. Voit määrittää asennetun ohjelman kokoonpanon tai poistaa kyseisen version käyttämällä Ohjauspaneelin lisää tai poista ohjelmaa.

------

Olen epätoivoinen, ettei mennyt 30 kymppiä hukkaan, mutta saan varmaan rahat takaisin.

Ettei ole jäänyt mihinkään mitään cs juttuja?? mulla oli sillon kun sain niin sama ongelma mut en enään muista mitä silloin tein
Jepex

Viesti Peto 07 Tammi 2009 20:06

hhhhhh kirjoitti:Minulla on peli, kun tulee "installeri" niin, kun painan install... tulee teksi:

------

Onko sulla non-steam koneella jo valmiiks? Tai jokin toinen CSS?
Your beatings will continue until my morale improves.
I don't hate you, I'm just removing an enemy.
Remorse is for the dead, my enemy.
Remorse is for the dead.
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Jepex 07 Tammi 2009 20:30

Peto kirjoitti:

------

Onko sulla non-steam koneella jo valmiiks? Tai jokin toinen CSS?

Niinpäs muutes, eli sulla on non-steami tai sitten ihan aito steami koneella, poista jompikumpi niin sitten toimii
Jepex

Viesti Lecrus(klooni) 07 Tammi 2009 21:03

Juuh, poistin cs 1.6 non-steamin ja kaikki minun cs ja steamiin liittyvät asiat, koska olin jo ennestään ladannut steamin. Juuh, sain toimimaan, nyt menee pari sek niin pääsen pelaamaan.

---

Säälittäväksi en mene, en siis vaihda otsikoksi "lukkoon". :P
LUPAAN OLLA SPAMMIMATTA, KUN HerraO on saanut bannit. :?
Käyttäjän avatar
Lecrus(klooni)

Viesti Jepex 07 Tammi 2009 21:19

hhhhhh kirjoitti:Juuh, poistin cs 1.6 non-steamin ja kaikki minun cs ja steamiin liittyvät asiat, koska olin jo ennestään ladannut steamin. Juuh, sain toimimaan, nyt menee pari sek niin pääsen pelaamaan.

---

Säälittäväksi en mene, en siis vaihda otsikoksi "lukkoon". :P

No hyvä asia että sait toimimaan.
Jepex

Palaa alueelle PC-pelit