War Rock

Keskustelua tietokonepeleistä.

War Rock

Viesti Nazgúl 07 Tammi 2009 15:53

Juu eli puhutaanpa täällä War Rockista :)
Minulla on lvl 1 ukko ja täl hetkel 3000 dinarii :D eli en oo paljoo pelannut mut heti jäin koukkuun.
Puhutkaa rauhassa.
Viimeksi muokannut Nazgúl päivämäärä 07 Tammi 2009 16:01, muokattu yhteensä 1 kerran
300 viestiä täyteen 1.kesäkuuta 2009 klo: 18:19
[piilotettu kuva]Ei näin... Jonneweb on päivä päivältä enemmän trolliluola ku foorumi. Miksi näin, miksiiiiiiii? En enää vaan jaksa vittuilevia trolleja jotka ei tiiä paskastakaan.
Käyttäjän avatar
Nazgúl

Re: Warrock

Viesti Atsuki 07 Tammi 2009 15:58

Haulla löydät yli 10 aihetta samasta asiasta mutta aiheeseen itsekkin pelaan war rockkia ja minulla on tämmöinen ukko

-Nimi: noobipoika
-Level: Kohta 2 : D
-Aseet: M4A1 ja Magnum ja MP5K

Ainiin War Rock ei ole yhdyssana
Atsuki

Re: War Rock

Viesti Nazgúl 07 Tammi 2009 16:02

Kannattaa käyttää Ak 47 sil ownaa!
lol mul on vasta 22% exp :D
300 viestiä täyteen 1.kesäkuuta 2009 klo: 18:19
[piilotettu kuva]Ei näin... Jonneweb on päivä päivältä enemmän trolliluola ku foorumi. Miksi näin, miksiiiiiiii? En enää vaan jaksa vittuilevia trolleja jotka ei tiiä paskastakaan.
Käyttäjän avatar
Nazgúl

Viesti FiftyFive 07 Tammi 2009 16:09

Onko peli enemmän aitoon suuntaan tehtyä? Eli AK on saatanan tehokas mutta panokset meinaa lentää minne sattuu ja M4A1 on tarkka mutta vähän AK:ta laiskempi?
Vituttaa nää tyyliin cs että AK on laiskempi ku M4A1
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]Jwebin uudet moderaattorit ja adminit tekee todella hyvää työtä. Ei sitä vielä olla manalaan menossa.
Käyttäjän avatar
FiftyFive

Viesti Asku^^ 07 Tammi 2009 16:21

FiftyFive kirjoitti:Vituttaa nää tyyliin cs että AK on laiskempi ku M4A1

[OFF]Pikku offia, mutta AK on tehokkaampi cssässä kuin Mavu, mutta epätarkempi.^^[/OFF]
Niin aasiaan, olen pelannut warrockia. Olen jopa ladannut sen kahdesti, mutta olin vain n.3lvl ja sitten kyllästyin. Lempiase oli M4.
[piilotettu kuva] Mlööööööööööörfgh...
Käyttäjän avatar
Asku^^

Viesti Atsuki 07 Tammi 2009 16:21

FiftyFive kirjoitti:Onko peli enemmän aitoon suuntaan tehtyä? Eli AK on saatanan tehokas mutta panokset meinaa lentää minne sattuu ja M4A1 on tarkka mutta vähän AK:ta laiskempi?
Vituttaa nää tyyliin cs että AK on laiskempi ku M4A1

Niinpä ak-47 on pirun tehokas mutta kutit lentää minne sattuun mutta minusta M4A1 on parempi, Tarkempi
Atsuki

Viesti [misklu] 07 Tammi 2009 16:37

no minäkin sitä ainakin joskus olen pelannut minulla on 8 lvl ukko ja nimi on scot99 ja tykkään eniten ammuskella snipulla.
Käyttäjän avatar
[misklu]

Viesti Sakado 07 Tammi 2009 16:42

Ihan mukaviahan noi suuret sodat on joissa koitetaan vallata niitä tukkareita joissa on se lippu..

Pienemmistä sodista en taas tykkää..Cs hakkaa siinä Warrockin
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
[piilotettu kuva] [piilotettu kuva] "WOW..A FLYING CAT!"
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, jotka polttavat sikareita, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
Sakado

Viesti Lecrus 07 Tammi 2009 21:07

Tässä pelissä, ei juuri kannata käyttää Ak-47, tai M4A1. Siihen on useimpia syitä: Jokaisessa aseessa crosshair ei vedä melkeen yhtään ylöspäin. Sitä mitä nopeampi ase, sitä parempi, meinaan tehokkuus on surkea pelissä. Useilla sub-mahcine-gunneilla, teho on vähän yli puolet akn tehosta. Ja ne ampuvat 2 kertaa nopeammin.

--

Aloittelijoille suosittelen:

G36 (medic, compotant, engineer)
Mp5k (kaikki, suosittelen, että snipun kanssa kuitenkin saat pirun tehokkaan ja nopean konepistoolin)

Olen pelissä ex-pro. Olin level 20.
Käyttäjän avatar
Lecrus

Viesti FiftyFive 07 Tammi 2009 21:22

Cosmo kirjoitti:meinaan tehokkuus on surkea pelissä.

Tämä juuri kuseekin monessa pelissä noiden AK:oiden ja M4A1:kkösten kanssa.
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]Jwebin uudet moderaattorit ja adminit tekee todella hyvää työtä. Ei sitä vielä olla manalaan menossa.
Käyttäjän avatar
FiftyFive

Viesti JohnMatrix 08 Tammi 2009 08:33

Itellä oli Gold Memb ja taisi olla 29 lvl.
Sitten tuli hackkerit -.-

Assaultilla pelasin, MP5K, Famas, M60 (5th slotissa)
Käyttäjän avatar
JohnMatrix

Palaa alueelle PC-pelit

Samankaltaisia viestiketjuja