War Rock

Keskustelua tietokonepeleistä.

War Rock

Viesti Carl_Jóhnson 07 Tammi 2009 15:53

Juu eli puhutaanpa täällä War Rockista :)
Minulla on lvl 1 ukko ja täl hetkel 3000 dinarii :D eli en oo paljoo pelannut mut heti jäin koukkuun.
Puhutkaa rauhassa.
Viimeksi muokannut Carl_Jóhnson päivämäärä 07 Tammi 2009 16:01, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva] Pudota lemmikkini vatsaan pari hedelmää klikkaamalla tästä[piilotettu kuva]300 viestiä täyteen 1.kesäkuuta 2009 klo: 18:19
Käyttäjän avatar
Carl_Jóhnson

Re: Warrock

Viesti Atsuki 07 Tammi 2009 15:58

Haulla löydät yli 10 aihetta samasta asiasta mutta aiheeseen itsekkin pelaan war rockkia ja minulla on tämmöinen ukko

-Nimi: noobipoika
-Level: Kohta 2 : D
-Aseet: M4A1 ja Magnum ja MP5K

Ainiin War Rock ei ole yhdyssana
Atsuki

Re: War Rock

Viesti Carl_Jóhnson 07 Tammi 2009 16:02

Kannattaa käyttää Ak 47 sil ownaa!
lol mul on vasta 22% exp :D
[piilotettu kuva] Pudota lemmikkini vatsaan pari hedelmää klikkaamalla tästä[piilotettu kuva]300 viestiä täyteen 1.kesäkuuta 2009 klo: 18:19
Käyttäjän avatar
Carl_Jóhnson

Viesti FiftyFive 07 Tammi 2009 16:09

Onko peli enemmän aitoon suuntaan tehtyä? Eli AK on saatanan tehokas mutta panokset meinaa lentää minne sattuu ja M4A1 on tarkka mutta vähän AK:ta laiskempi?
Vituttaa nää tyyliin cs että AK on laiskempi ku M4A1
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]Jwebin uudet moderaattorit ja adminit tekee todella hyvää työtä. Ei sitä vielä olla manalaan menossa.
Käyttäjän avatar
FiftyFive

Viesti Asku^^ 07 Tammi 2009 16:21

FiftyFive kirjoitti:Vituttaa nää tyyliin cs että AK on laiskempi ku M4A1

[OFF]Pikku offia, mutta AK on tehokkaampi cssässä kuin Mavu, mutta epätarkempi.^^[/OFF]
Niin aasiaan, olen pelannut warrockia. Olen jopa ladannut sen kahdesti, mutta olin vain n.3lvl ja sitten kyllästyin. Lempiase oli M4.
[piilotettu kuva] Saa lisätä kaveriksi. Ei oo tosin Gold aikaa. :C
Käyttäjän avatar
Asku^^

Viesti Atsuki 07 Tammi 2009 16:21

FiftyFive kirjoitti:Onko peli enemmän aitoon suuntaan tehtyä? Eli AK on saatanan tehokas mutta panokset meinaa lentää minne sattuu ja M4A1 on tarkka mutta vähän AK:ta laiskempi?
Vituttaa nää tyyliin cs että AK on laiskempi ku M4A1

Niinpä ak-47 on pirun tehokas mutta kutit lentää minne sattuun mutta minusta M4A1 on parempi, Tarkempi
Atsuki

Viesti [misklu] 07 Tammi 2009 16:37

no minäkin sitä ainakin joskus olen pelannut minulla on 8 lvl ukko ja nimi on scot99 ja tykkään eniten ammuskella snipulla.
Käyttäjän avatar
[misklu]

Viesti Sakado 07 Tammi 2009 16:42

Ihan mukaviahan noi suuret sodat on joissa koitetaan vallata niitä tukkareita joissa on se lippu..

Pienemmistä sodista en taas tykkää..Cs hakkaa siinä Warrockin
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
Sieldaren kirjoitti: Suomalainen nyt onkin tyhmä kuin saapas ja sillä on triviaalit huvit
Onko näin?
Suomalainen kirjoitti: Trollin ruokkimínen ja spämmitopikkiin vastailut on kielletty.

No voi helvetti :(
Käyttäjän avatar
Sakado

Viesti Lecrus 07 Tammi 2009 21:07

Tässä pelissä, ei juuri kannata käyttää Ak-47, tai M4A1. Siihen on useimpia syitä: Jokaisessa aseessa crosshair ei vedä melkeen yhtään ylöspäin. Sitä mitä nopeampi ase, sitä parempi, meinaan tehokkuus on surkea pelissä. Useilla sub-mahcine-gunneilla, teho on vähän yli puolet akn tehosta. Ja ne ampuvat 2 kertaa nopeammin.

--

Aloittelijoille suosittelen:

G36 (medic, compotant, engineer)
Mp5k (kaikki, suosittelen, että snipun kanssa kuitenkin saat pirun tehokkaan ja nopean konepistoolin)

Olen pelissä ex-pro. Olin level 20.
Käyttäjän avatar
Lecrus

Viesti FiftyFive 07 Tammi 2009 21:22

Cosmo kirjoitti:meinaan tehokkuus on surkea pelissä.

Tämä juuri kuseekin monessa pelissä noiden AK:oiden ja M4A1:kkösten kanssa.
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]Jwebin uudet moderaattorit ja adminit tekee todella hyvää työtä. Ei sitä vielä olla manalaan menossa.
Käyttäjän avatar
FiftyFive

Viesti JohnMatrix 08 Tammi 2009 08:33

Itellä oli Gold Memb ja taisi olla 29 lvl.
Sitten tuli hackkerit -.-

Assaultilla pelasin, MP5K, Famas, M60 (5th slotissa)
You know what?
Sometimes I do wish apples were our currency,
So the hoarded millions rot in their vaults.
And that'd teach you to lay off the assault,
That you're barraging on the lands of the poor.
Käyttäjän avatar
JohnMatrix

Palaa alueelle PC-pelit

Samankaltaisia viestiketjuja