Tatuoinnit

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Tatuoinnit

Viesti Hemuli92 07 Tammi 2009 20:08

Regalis kirjoitti:W00t, onko se sitten hauskaa kun sinut leimataan vielä keski-ikäisenä ja vanhainkodissa emoksi? Tai mitä jos innostutkin tatuoinnin ottamisen jälkeen jostain UG black metalista, etkä voi pitää ihanaa nahkakorsettia, ettei saatananpalvojakaverit näe BFMV-tatuointia? :D

No ei se mua haittais kyllä yhtään, ja en oo koskaan tykänny mistään örinä-murina-örr-örr musiikista, ja tuskin innostun koskaan sellaisesta.
Mietin kyllä tänään koulussa, että ei se kovin järkevää ole ottaa bändin nimeä, mutta ehkä sitten taas joku kappaleen nimi olisi ok, tai joku pätkä biisin sanoista jne.

Mutta, vielä aika hämärän peitossa se, että minkälaisen tatuoinnin hankin. Mitään tribaalia en kyllä aio ottaa, koska niitä näkee joka toisella tatuoidulla ihmisellä. Sellasen voisin ottaa, mitä kellään muulla ei ole.
Hemuli92

Viesti Namine 09 Tammi 2009 17:08

Minäkin varmaan otan hiukan isompana tatuoinnin, toisen käsivarteen EHKÄ samanlaisen kuin Black Lagoonin Revyllä (http://www.mukyaa.com/img/REV002.jpg) ja toiseen jonkun puoli alastoman animetytöt yms. fantasiahahmon kuvan, tai sitten vain jomman kumman näistä. Ala-selkään kuitenkin otan jotain ennen näitä, jonkun pienen kivan tekstin ajattelin, tyyliin "Dancing in the summer rain" tai "Dark of the night" yms. ja siihen jotain pientä sälää lisäksi... o.o
Gamer Girls: They DO exist, but you have to leave your house to find them

Suomijätkä kirjoitti:Vituttaa tämmöinen kun noi neekerit raiskaa meidän naisia.

aivan o.o
Käyttäjän avatar
Namine

Viesti Criss 09 Tammi 2009 18:25

No pienenä on tullut kokeiltua niitä purkkapaketeista saatavia "tatuointeja" ;)

Sitten kun tästä muksuajasta kasvan is(m)ommaksi, ajattelin tuohon käsivarteen sellaista pientä kaunista tribaalia :) Tai sitten jonkinlainen hieno värikäs käärme, mutta ei kuitenkaan liian iso.
Käyttäjän avatar
Criss

Viesti Blueshit 10 Tammi 2009 00:14

Criss kirjoitti:No pienenä on tullut kokeiltua niitä purkkapaketeista saatavia "tatuointeja" ;)

Sitten kun tästä muksuajasta kasvan is(m)ommaksi, ajattelin tuohon käsivarteen sellaista pientä kaunista tribaalia :) Tai sitten jonkinlainen hieno värikäs käärme, mutta ei kuitenkaan liian iso.

EEEEEEEEEeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh... Jos oikeasti olet tatuointia hankkimassa niin muista seuraavat asiat: Sitä ei saa kädestä helposti pois, se maksaa aivan saatanasti (ainakin värit), tribaali ei merkitse mitään, kannattaa ottaa joku mikä merkitseekin jtn.
Käyttäjän avatar
Blueshit

Viesti Astraalipenis 11 Tammi 2009 16:31

Kuva
Tällainen tulee oikean käden ranteeseen lähiaikoina, varmaan parin-kolmen viikon sisällä :)
Fontti kyllä saattaa muuttua ehkä viel, joku System tjs vois olla vielä hienompi.
RAI RAI SAATANA
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti ¤Dogo¤ 11 Tammi 2009 16:59

Hampoturen kirjoitti:polttotatuoinnin otsaansa.

Siis otsaan polttotatuointi, karmeeta se varmaan vähän kirpaisee.
Itse olen harkinnut että leikkaisi hiukset pois, laittaisi silmäkulmaan lävistyksen ja rupeisi harrikka mieheksi.

hyperchondriac kirjoitti:Kuva
Tällainen tulee oikean käden ranteeseen lähiaikoina, varmaan parin-kolmen viikon sisällä :)
Fontti kyllä saattaa muuttua ehkä viel, joku System tjs vois olla vielä hienompi.

Saanko kysyä mitä tällä numero sarjalla tarkoitetaan?
tompson94 kirjoitti:????? Mitä toi tarkotti? :shock: Entä jos ei ole bluetoothia niin saako sen ladattua mistään.
Käyttäjän avatar
¤Dogo¤

Viesti Astraalipenis 11 Tammi 2009 17:05

¤Dogo¤ kirjoitti:Saanko kysyä mitä tällä numero sarjalla tarkoitetaan?

Copypasteen tähän mitä postasin just Eternityn kommenttilaatikkoon kun en jaksa kaikkea kirjoittaa uusiksi; NIN, aka. Nine Inch Nails. Ja joo, sanoin että bänditatuoinnit on imo tyhmiä mutta tarkoitin lähinnä bändien logoja yms : D ja NIN on mulle kuitenkin sen verran merkityksellinen (oon kuunnellu sitä nyt vähän yli kymmenen vuotta jo) et se tatuointi on mulle _vähän_ muutakin kuin pelkkä bändin nimi :D

Varmaan jokainen teistä tietää, miten jotkut tietyt kappaleet "linkittyvät" tiettyihin hetkiin ja tapahtumiin.

to sum up; imo pelkkä bändin logo tai nimi on edelleenkin hieman tyhmä idea, ellei se tarkoita itselle mitään muuta kuin sitä että "jee tää bändi on hyvä", mielestäni tatuoinneissa pitää olla jotain tarkoitustakin.
RAI RAI SAATANA
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Hemuli92 14 Tammi 2009 23:09

hyperchondriac kirjoitti:mielestäni tatuoinneissa pitää olla jotain tarkoitustakin.

"Made In Finland" tatuointi niskaan. Siinä ois joku sanomaki jo :D
Criss kirjoitti:Tai sitten jonkinlainen hieno värikäs käärme, mutta ei kuitenkaan liian iso.

Tollanen käärme vois olla kans ihan hieno. Tosin, värikkäät tatuoinnit tosiaan maksaa jo hiiiiitusen verran enemmän.

Vielä pitäis oikeestaan miettiä sitä että mihin sen tatuoinnin haluan. Johonkin näkyvään paikkaan, eli käteen tai vaikka jalkaan vois ottaa, mutta mutta.. Tai sit ajan kaljuks, ja tatuoin päähän jotain. :D
Hemuli92

Viesti ewelynea. 15 Tammi 2009 00:00

Olen päättänyt ottaa alamasuun jommalle kummalle sivulle höyhenen, joka riippuu hakaneulasta sellaisen langan päässä. Sen hakaneulan tulee näyttää siltä, että se on lävistetty ihoon. Alaselkään olen jo suunnitellut sellaisen tribaali-tyylisen hässäkän, joka ei kuitenkaan ole tribaali. Näihin kahteen siis tiedossa jo rahoittajat.
Jos laitan mukaan vielä rahaa omasta pussista, niin otan kyynärvarren "sisäpintaan" ranteen kohdille jonkinlaisen pienen härpäkkeen. Sitä en ole kuitenkaan vielä suunnitellut.
Käyttäjän avatar
ewelynea.

Viesti Suomijätkä 15 Tammi 2009 09:28

Äääh... En oikeen pidä tatuoinneista, mutta katsotaan haluanko muutaman vuoden päästä.
Käyttäjän avatar
Suomijätkä

Viesti Hampoturen 15 Tammi 2009 13:31

¤Dogo¤ kirjoitti:
Hampoturen kirjoitti:polttotatuoinnin otsaansa.

Siis otsaan polttotatuointi, karmeeta se varmaan vähän kirpaisee.

No jaa. Samapa tuo vaikka kirpaiseekin, tai sitten se on osa sitä kokonaisuutta.
Kopioi tämä allekirjoitukseesi jos jonneweb elää nyt mielestäsi elämänsä parasta aikaa
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Mashmi 15 Tammi 2009 20:08

hyperchondriac kirjoitti:Kuva

On kyllä omaperäinen idea laittaa binäärinä muttei huono. Saavat ihmiset sitten kysellä että: "Mitä tää tarkottaa?!". Tai ne jotka eivät osaa binäärikoodia lukea :P

Itse otan vasempaan käteen olkavarteen "250708" numerosarjan joka kuvastaa päivämäärää.Tuskinpa tulee edes paljoa maksamaan.
>_>
Käyttäjän avatar
Mashmi

Viesti Zakejo 15 Tammi 2009 21:48

Voisin ottaa jotain selkään, sillä ensi kesänä voisi käydä jossain Pariisin huippupaikassa. Pelkkää puhettahan tämä vielä on mutta aivan kunnolla harkitsen
Vitun pätemispakkoiset runkkarit, minä häivyn.
Zakejo

Palaa alueelle Yleinen keskustelu