Kumpi näppis?

Keskustelua tietokoneen laitteistosta, ylikellotuksesta ja muusta virittelystä.

Kumpi näppis?

Viesti TribalReaper 04 Tammi 2009 22:01

Elikkä kumpi näistä näppiksistä kannattais ostaa: Razer Lycosa vai Logitech G11. G15 en voi ostaa ku on liian kallis :(
Onkos tuossa muuten Razerin Lycosassa nämä äät ja ööt ja muut mitkä on Suomalaisissa(ko?) näppiksissä, ku oon kattonu kuvii siitä ja niissä on vaa siinä ne mitkä on ameriikassa ja muualla.
Amd Athlon X2 4400+ || nVidia GeForce 8600 GT || 2GB RAM || MX 518 || Creative 5.1 kajarisarja || Razer Lycosa
Käyttäjän avatar
TribalReaper

Re: Kumpi näppis?

Viesti Huuliharppu 04 Tammi 2009 22:06

TribalReaper kirjoitti:Elikkä kumpi näistä näppiksistä kannattais ostaa: Razer Lycosa vai Logitech G11. G15 en voi ostaa ku on liian kallis :(
Onkos tuossa muuten Razerin Lycosassa nämä äät ja ööt ja muut mitkä on Suomalaisissa(ko?) näppiksissä, ku oon kattonu kuvii siitä ja niissä on vaa siinä ne mitkä on ameriikassa ja muualla.

On niissä koska se tilataan suomeen niin ne varmistaa viellä sitten ne kirjaimet sen maan mukaan
KOMIAT PÄRJÄÄ AINA!!! Maailmanloppu tulee 2012
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.

Elämä on kuin peli. Aina ei voita, saat uusia mahdollisuuksia, ja se loppuu aikanaan.<-- Aja tella ollaanko me pelin sisällä? Elämä on kuin peli
Sakado kirjoitti:Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
Huuliharppu

Viesti TribalReaper 04 Tammi 2009 22:10

Huuliharppu kirjoitti:
TribalReaper kirjoitti:Elikkä kumpi näistä näppiksistä kannattais ostaa: Razer Lycosa vai Logitech G11. G15 en voi ostaa ku on liian kallis :(

On niissä koska se tilataan suomeen niin ne varmistaa viellä sitten ne kirjaimet sen maan mukaan

Ok kiitti tiedosta :) Taidan ostaa Razerin näppiksen ku näyttää hienommalta ku Logitechin vaikka Logitech on hyvä merkki :)
Amd Athlon X2 4400+ || nVidia GeForce 8600 GT || 2GB RAM || MX 518 || Creative 5.1 kajarisarja || Razer Lycosa
Käyttäjän avatar
TribalReaper

Viesti hanbo 04 Tammi 2009 22:12

mulla on g11 ka ne kannattaa :D
[piilotettu kuva]
hanbo

Viesti jakkeri 04 Tammi 2009 22:16

suosittelen tuota razoria todellakin kun serkullani on tuo. Mutta jos saat säästettyä vielä tuo 10 euroa razorin sijasta niin kannattaa mielummin G-15 näppäimistö :wink:
[piilotettu kuva]CSS FOR EVER
[piilotettu kuva] Xbox nick: jakkeri LT
AMD Phenom X4 940 3,00 GHZ 8MB | XFX Ati Radeon HD 4890 1GB | 500 W Power | Antec Sonata III | 750 GB Hard Drive | Asus M4A78-E Emolevy | Benq 24'' G2410HD Full HD | G-15 keyboard | Fatal1ty 1010 mouse | Xtreem 4 GB DDR 2 1066 mhz.
Käyttäjän avatar
jakkeri

Viesti Demyx 04 Tammi 2009 22:37

jakkeri kirjoitti:suosittelen tuota razoria todellakin kun serkullani on tuo. Mutta jos saat säästettyä vielä tuo 10 euroa razorin sijasta niin kannattaa mielummin G-15 näppäimistö :wink:
Se näyttö on siinä kyllä niin turha, ettei siihen kannata rahoja tuhlata.
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
Käyttäjän avatar
Demyx

Palaa alueelle Hardware