"Kevyttä" mediasoitinta etsitään.

Keskustelua tietokoneohjelmista ja käyttöjärjestelmistä.

"Kevyttä" mediasoitinta etsitään.

Viesti Kabugi 04 Touko 2005 19:12

Elikkäs, jos tiedättä jonkun "kevyen" mediasoitimen (musiikkisoitin) pistäkää nimiä/linkkejä tänne.

Tällä hetkellä käytän WinAmppia ja Musicmatch:a, mut haluasin jonkun kevyemmän soittimen, jotta voi kuunnella musiikkia pelatessa. Noi edellämainitut soittimet rasittaa liikaa konetta ku pelaa ja yleensä "kaataa" koneen kans.

ps. Saa olla freeware/shareware.
pss. Pelkkä .mp3 toistokin riittää.
Käyttäjän avatar
Kabugi

Viesti Zipper 05 Touko 2005 00:38

Suosittelen Medi@mirroria.

Se ainakin on mielestäni kohtuullisen kevyt, eikä vie paljon tilaa :wink:
Käyttäjän avatar
Zipper

Viesti Kabugi 05 Touko 2005 00:54

No tuota .mp3 en saanut kyseisellä soittimella toimimaan ja .avi:kin yritin toistaa eikä sekään toiminut kunnolla (vaikka pitäisi).

Tärkeintä siis olisi, että soitin toistaa .mp3:a.
Käyttäjän avatar
Kabugi

Viesti lumisorsa 05 Touko 2005 12:26

Öö oletko koittanut iTunesia? Ei ole kylläkään hirveän kevyt käynnistää, mutta muuten toimii nopeammin kuin WinAmp.
Sitten itselläni oli ennen semmonen antiikki kone, jossa tykkäsin käyttää Ejay MP3 Stationia, ja se jos jokin on kevyt ja selkeä. :roll:
lumisorsa

Viesti Zipper 05 Touko 2005 12:45

Kabugi kirjoitti:No tuota .mp3 en saanut kyseisellä soittimella toimimaan ja .avi:kin yritin toistaa eikä sekään toiminut kunnolla (vaikka pitäisi).

Tärkeintä siis olisi, että soitin toistaa .mp3:a.

Siinä tapauksessa Minimp3 soitin.

Itse käytän tuota. Vie erittäin vähän tilaa ja resursseja.
Käyttäjän avatar
Zipper

Viesti Opsu 06 Touko 2005 10:28

eikö winamp kelpaa http://winamp.com
Käyttäjän avatar
Opsu

Viesti Kabugi 06 Touko 2005 13:17

Tällä hetkellä käytän juurikin WinAmppia ja Musicmachia, mutta niissä on liikaa "hienoja" ominaisuuksia ja sen takia ne on aikas "raskaita".

Zipper: En saanu musiikkia kuulumaan toista Minimp3 soittimestas. Laitoin kappaleita soittolistaan ja painoin play nappia, mutta musiikki ei kuulu, tarvisko tossa jotain erikoista tehdä et sen sais toimimaan.
Käyttäjän avatar
Kabugi

Viesti Zipper 06 Touko 2005 16:30

Kabugi kirjoitti:Tällä hetkellä käytän juurikin WinAmppia ja Musicmachia, mutta niissä on liikaa "hienoja" ominaisuuksia ja sen takia ne on aikas "raskaita".

Zipper: En saanu musiikkia kuulumaan toista Minimp3 soittimestas. Laitoin kappaleita soittolistaan ja painoin play nappia, mutta musiikki ei kuulu, tarvisko tossa jotain erikoista tehdä et sen sais toimimaan.

Klikkaa tehtäväpalkissa olevaa ikonia, silloin pitäisi alkaa kuulua. Ainakin minulla se toimii niin.

Ensiksi paina ikonia oikealla painikkeella ja tämän jälkeen vasemmalla. Jos painat ikonia uudestaan, niin silloin se pysäyttää kappaleen. Kai tuohon on parempikin keino löytyisi, mutta itse käytän tuota.
Käyttäjän avatar
Zipper

Viesti Kabugi 06 Touko 2005 17:21

Eip kuulu yhtään mitään. Näyttäs olevan joku beta versio eli voi olla ettei toimi sen takia.
Käyttäjän avatar
Kabugi

Viesti Zipper 06 Touko 2005 19:11

Kabugi kirjoitti:Eip kuulu yhtään mitään. Näyttäs olevan joku beta versio eli voi olla ettei toimi sen takia.

No johan on kumma :? , itse käytän ihan samaa versiota ja kyllä kuuluu...

Näkyykö soittolistallasi kappaleita kun menet kohtaan "playlist" ---> "view"

Koita vielä kaksois klikata jotain kappaletta soittolistassa.
Käyttäjän avatar
Zipper

Viesti Kabugi 07 Touko 2005 04:54

Kyllä olen tupla/tripla klikannu, mutta ääntä ei vaan tule.
Soittolistasssa näkyy kappaleet.
Käyttäjän avatar
Kabugi

Viesti Zipper 07 Touko 2005 13:24

O.o sitten kyllä tämä asia menee jo yli ymmärrykseni. Miksi minulla sitten kuuluu.... weird... Kokeile kaikkea, pakko sieltä ääntä on jollainlailla tultava.

http://www.minimp3.com/ <---- ohjelman kotisivut, sieltä saattaa löytyä apua.
Käyttäjän avatar
Zipper

Viesti nipasenmaki 07 Touko 2005 14:06

Ohjeet MiniMP3 :

1.Klikkaa MiniMP3 kuvaketta:
(Värit ovat huonot 256-värin tallentamisen vuoksi)

[/url=http://img224.echo.cx/my.php?image=nimetn2fu.png] Kuva [/url]

2. Paina: Select media files

kuva2

3.Valitse media tiedostot

kuva3

4.Valitse niitä niin monta kuin haluat. Kappale alkaa soida heti kun painat sitä.

5. Katso kuva

[url=http://img224.echo.cx/my.php?image=nimetn40nq.png] kuva4 [/url

6. Valitset vain kappaleen jonka haluat soittaa.

Nyt pitäisi toimia.

edit: Kuva yksi uudestaan kuva8

edit: kuva neljä uudestaan 4 kuva

edit: perkele! mene kuva1:seen Kuva

edit: Ylimmäinen kirosana ei ollut teille.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
nipasenmaki

Viesti Kabugi 07 Touko 2005 15:08

Kiitos ohjeesta. Juurikin noin olen tehnyt, mutta ääntä ei vaan tule. Äänet toimii muuten aivan normaalisti. Yritän etsiä vikaa ja jos löydän sen pistän palautetta tähän topiciin
Käyttäjän avatar
Kabugi

Viesti overlow 07 Touko 2005 18:49

Kabugi kirjoitti:Kiitos ohjeesta. Juurikin noin olen tehnyt, mutta ääntä ei vaan tule. Äänet toimii muuten aivan normaalisti. Yritän etsiä vikaa ja jos löydän sen pistän palautetta tähän topiciin

Yritä ladata se uudelleen.

EDIT. löysin vian vika on soitettavassa kappaleessa se ei suostunut soittamaan yhtä kappaletta minkä winamp soitti.
Ole ylpeä sillä olet Suomalainen.
overlow

Palaa alueelle Ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät