Elikkä kyseessä on seeäs sorsa kuten otsikossa näkyy, nyt kaverin kanssa menin tekemään ihan vitsillä semmosen klaanin, nimi oli alunperin Sist3rs ja muutamien harkkojen ja kinda taktiikka harjotuksien jälkeen or w/e päätettiin että jos alettais ottaa tämä klaani tosissaan, ja alotettiin nimen muutoksella, päädyttiin UberBonerssiin.... ei varmaankaan mikään mahtavin nimi, mutta nimi kuitenkin, noin 8 harkkaa ollaan pelattu ihan kavereilta kysymällä ja ollaan nyt voitettu kaikki tähän mennessä, eipä tainnu olla mistään parhaasta päästä ne klaanit mutta siis kuitenkin klaaneja... Elikkä nyt oltais ettimässä vähän lisää porukkaa mukaan, tällä hetkellä klaanissa on Soupmaster, se kaveri jonka kanssa tämä klaani perustettiin ja sitten minä... ja yksi ihan jees kaveri.
Elikkä minä olen nyt sorsaa pelaillu noin 2,5 vuotta ja se souppi noin 3, elikkä ei me mitään toal n00bei olla.
Joten... vaatimukset olisi:
ihan perus pelitaitoa ja semmosta perus tietoisuutta sorsasta, esim. ettei tuu kysymystä " WTF r Consoel???"
Iällä ei nyt hirveesti ole väliä, kunhan pysyt asiallisena...
Puhumiseen käytetään Ventriloa, joten se pitäisi olla, sen voit lataa ventrilon sivuilta.
ja sitten jos sulla on jokin "erikoisuus" jossa olet hyvä esim. like awittaminen, niin sen voisit mainita
Ei olla mitään clanbase matseja vielä nyt alotettu kun vasta noin... 2 viikkoa ollut tämä klaani pystyssä, että sitten kun porukka saadaan kasaan ja nää taktiikat tiettyihin mappeihin on hallussa niin voitais vaikka muutama CB matsi ottaakkin.
Elikkä jos nyt kiinnostusta on niin ei muuta kun replyä tulemaan tai ota yhteyttä steamin kautta, account on siis Jammaz
ja steam groupin osoite tähän UberBonerssiin on - http://steamcommunity.com/groups/UberBoners