Samppu kirjoitti:Eli minulla on sellanen ongelma, että Mount & Bladessa pitäis pystyä painamaan CTRL + X todella nopeasti, eli auto press. Käänsin googlen ympäri, ja löysin yhden hyvän ohjelman, joka ei kuitenkaan toiminut. Eli nopeasta koodin teosta on kyse, jotta leveleitä tulis nopsaa. Onko jollain hyvää ohjelmaa tähän?
Jusb-Kesb kirjoitti:Tuli spämmimis vimma kertokaa Foorumeita joihin spammiä kun ei viiti Jonnewebissäkään spämmiä!
Jos sellaisesta menee käsi kramppiin niin ehkä on ihan hyvä että teet niin, kyllä käden enemmän pitää kestää.Samppu kirjoitti:Niin, no rupeeppas itse painamaan 300 kertaa peräkkäin, jotta saat tason. Jokaisesta koodista tulee vaan 1000exp, ja tarviin aina 300000. Ja kohta enemmän. Ja yhestä tasosta saa vain yhden pää- ja sivuskillipointin. Ja tarviin 3 pistettä molempia yhden riding tason kehittämiseen, joten se tekee 900 painallusta. Käy hiukan nopeemmin, että kaikki tulis 3 sekunnissa kuin 3 minuutissa + käsi krampissa.
Samppu kirjoitti:Niin, no rupeeppas itse painamaan 300 kertaa peräkkäin, jotta saat tason. Jokaisesta koodista tulee vaan 1000exp, ja tarviin aina 300000. Ja kohta enemmän. Ja yhestä tasosta saa vain yhden pää- ja sivuskillipointin. Ja tarviin 3 pistettä molempia yhden riding tason kehittämiseen, joten se tekee 900 painallusta. Käy hiukan nopeemmin, että kaikki tulis 3 sekunnissa kuin 3 minuutissa + käsi krampissa.

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu