JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Ravendark kirjoitti:Miten selainpelejä tehdään?
Fonzie kirjoitti:Ravendark kirjoitti:Miten selainpelejä tehdään?
Koodaamalla.
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
isolohko kirjoitti:Miksi kuume nousee iltaisin? Jos aamulla on vaikka 37.5 niin illalla voi olla yli 38. Mistä tämä johtuu?
Wikipedia kirjoitti:Kulkunsa puolesta kuume voidaan jakaa kolmeen ryhmään. Yhtäjaksoinen kuume (lat. febris continua) on kyseessä, kun aamu- ja iltapäiväkuumeen erotus on vähäinen. Vaihteleva kuume (febris remittens) on kyseessä, kun aamu- ja iltapäiväkuumeen erotus on suurehko eli kaksi astetta tai enemmän. Vuorotteleva kuume (febris intermittens) on kyseessä, kun kuumeiset ja kuumeettomat päivät vuorottelevat.
Hampoturen kirjoitti:koska jonneweb vielä joku päivä täyttyy niistä topiceista.
Ravendark kirjoitti:Fonzie kirjoitti:Ravendark kirjoitti:Miten selainpelejä tehdään?
Koodaamalla.
Tarkoitus olisi olla joku Travian tyylinen. Mitäs koodia siis tarkoitat? HTML?
Winha kirjoitti:Noni, oon nyt kahelta käyttäjältä kysellyt tätä, kysytään nyt täälläkin:
Eli ajattelin ostaa Ipodin, mutta alko mietityttämään toi Itunes. Eli mikäs se juttu on?
Ravendark kirjoitti:Fonzie kirjoitti:Ravendark kirjoitti:Miten selainpelejä tehdään?
Koodaamalla.
Tarkoitus olisi olla joku Travian tyylinen. Mitäs koodia siis tarkoitat? HTML?
theRockCoder_ kirjoitti:Yleensä selainpelit on tehty javalla/flashilla.
Defu kirjoitti:theRockCoder_ kirjoitti:Yleensä selainpelit on tehty javalla/flashilla.
Flashilla tehty selainpeli, kiintoisaa...
theRockCoder_ kirjoitti:Defu kirjoitti:theRockCoder_ kirjoitti:Yleensä selainpelit on tehty javalla/flashilla.
Flashilla tehty selainpeli, kiintoisaa...
Selainpleit tehdään yleensä flashilla, jos päiväkotilainen ei vielä ymmärtänyt? Voit kysyä asiaa vaikka tseitseiltä, ja tulet saamaan saman vastauksen.
_MiG6o_ kirjoitti:Hän kysyi alunperin miten tehdä Travianin tyylinen selainpeli ja niitä ei kyllä minun tietääkseni millään flashilla tehdä. Esimerkiksi tuo Travian on tehty PHP:llä kuten myös Ogame, Ikariam sun muut...
Toki ne esim. Arcade.fi pelit sun muut on jotain flash/javapelejä, mutta ei nuo 'oikeat' selainpelit mitä kysyttiin.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu