joten olkaa hyvä vaan.
ukkapukka kirjoitti:uuteen vuoteen on vielä 30 päivää..
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

Hampoturen kirjoitti:jos yksikin raketti lentää pihalleni, niin raiskaan sen ampujan.
CS@WOLWERINE kirjoitti:windwos media plauer9 en oo varma miten kirjotetaan
Käntty kirjoitti:Hampoturen kirjoitti:jos yksikin raketti lentää pihalleni, niin raiskaan sen ampujan.
Okeei...Aika rajuu taitaa aika moni tulla raisakatuksi :D
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

Hampoturen kirjoitti:Käntty kirjoitti:Hampoturen kirjoitti:jos yksikin raketti lentää pihalleni, niin raiskaan sen ampujan.
Okeei...Aika rajuu taitaa aika moni tulla raisakatuksi
Piha on jo parina vuotena ollut puhdas, koska viime raiskauskerran jälkeen ovat olleet varovaisempia
CS@WOLWERINE kirjoitti:windwos media plauer9 en oo varma miten kirjotetaan

Hampoturen kirjoitti:
Itse en ajatellut mitenkään kommeltaa. Olen varmaan vaihteeksi kotona katsomassa animea tai kuuntelemassa/ tekemässä musiikkia ja lähetän parille tytölle hyvät uudenvuoden tervehdykset. Raketeissa en näe mitään intoa ja jos yksikin raketti lentää pihalleni, niin raiskaan sen ampujan.
Radium kirjoitti:Hampoturen kirjoitti:
Itse en ajatellut mitenkään kommeltaa. Olen varmaan vaihteeksi kotona katsomassa animea tai kuuntelemassa/ tekemässä musiikkia ja lähetän parille tytölle hyvät uudenvuoden tervehdykset. Raketeissa en näe mitään intoa ja jos yksikin raketti lentää pihalleni, niin raiskaan sen ampujan.
Eikö elämästäsi löydy oikeasti mitään iloa? Et ammu edes raketteja.
Ostan itse yli viidelläkymmenellä eurolla raketteja. Vähintään kymmenellä eurolla Thunder kingejä ja lopuilla satunnaisia.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu