Uudenvuoden Kommellukset

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Uudenvuoden Kommellukset

Viesti baller 01 Joulu 2008 19:40

Tämä keskustelu käsittelee kaikkea Uudestavuodesta! Mitä pommeja ostat, Mitä kohellat pommeilla, omat tuotokset, videot jne.
joten olkaa hyvä vaan. :P
baller

Re: Uudenvuoden Kommellukset

Viesti ukkapukka 01 Joulu 2008 19:55

uuteen vuoteen on vielä 30 päivää...(?)No aion ostaa noin30e kiinalaisii, meteoriittei mitä lie, thunderkinngei, norsun laukauksii, kranaattei vai mitä onkaa, pirunvanteit ym. Yleensä otan kourallisen kaikkea ja pistän kasaa ja sitte pistän pirunvanten päälle :D
Käyttäjän avatar
ukkapukka

Viesti Hampoturen 01 Joulu 2008 19:58

ukkapukka kirjoitti:uuteen vuoteen on vielä 30 päivää..

NYT KYLLÄ HUIJAAT >SFAJGG.

Itse en ajatellut mitenkään kommeltaa. Olen varmaan vaihteeksi kotona katsomassa animea tai kuuntelemassa/ tekemässä musiikkia ja lähetän parille tytölle hyvät uudenvuoden tervehdykset. Raketeissa en näe mitään intoa ja jos yksikin raketti lentää pihalleni, niin raiskaan sen ampujan.
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti TSSG€ 01 Joulu 2008 20:00

Ilonpilaaja. -.-
Me ainakin mun kavereitten kansaa pistetään munakranaatin sisälmyksii yli sata samaan boksiin ja ei muutaku tulitikkku kouraa ja sinne ja PUM ! Kyllä tulee komee sienipilvi... :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TSSG€

Viesti Pakastaja 01 Joulu 2008 20:03

Hampoturen kirjoitti:jos yksikin raketti lentää pihalleni, niin raiskaan sen ampujan.

Okeei...Aika rajuu taitaa aika moni tulla raisakatuksi :D
CS@WOLWERINE kirjoitti:windwos media plauer9 en oo varma miten kirjotetaan :oops:
Pakastaja

Viesti Hampoturen 01 Joulu 2008 20:06

Käntty kirjoitti:
Hampoturen kirjoitti:jos yksikin raketti lentää pihalleni, niin raiskaan sen ampujan.

Piha on jo parina vuotena ollut puhdas, koska viime raiskauskerran jälkeen ovat olleet varovaisempia ;)
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Pakastaja 01 Joulu 2008 20:38

Hampoturen kirjoitti:
Käntty kirjoitti:

Piha on jo parina vuotena ollut puhdas, koska viime raiskauskerran jälkeen ovat olleet varovaisempia ;)

Hehheh :)
CS@WOLWERINE kirjoitti:windwos media plauer9 en oo varma miten kirjotetaan :oops:
Pakastaja

Viesti JohnMatrix 01 Joulu 2008 20:40

Varmaan joka vuosi on tullut joku talonmies tai muu valittamaan, mutta aina ostetaan kavereiden kans kaikki ainaki 100e säkit.
Käyttäjän avatar
JohnMatrix

Viesti HerraO@[4cmmolo] 01 Joulu 2008 20:49

Hampoturen kirjoitti:
Itse en ajatellut mitenkään kommeltaa. Olen varmaan vaihteeksi kotona katsomassa animea tai kuuntelemassa/ tekemässä musiikkia ja lähetän parille tytölle hyvät uudenvuoden tervehdykset. Raketeissa en näe mitään intoa ja jos yksikin raketti lentää pihalleni, niin raiskaan sen ampujan.

Eikö elämästäsi löydy oikeasti mitään iloa? Et ammu edes raketteja.

Ostan itse yli viidelläkymmenellä eurolla raketteja. Vähintään kymmenellä eurolla Thunder kingejä ja lopuilla satunnaisia.
OLEN Herra0!!! Minä homo/trolli alan nyt vittuilemaan ja vetelemään oikein kaksin käsin käteen omallaa 4cm mololllani, koska olen niin kgggdfdfgdgdgdbf

EIEIE
EEM

MÄÄ ENNNNNNNNNNNNNN OSAAA KIRJOTTAAA ENÄÄ!!
!!M :NM SDDDDDDDDdddsadsu nbthygcftry
f
Käyttäjän avatar
HerraO@[4cmmolo]

Viesti Juice 01 Joulu 2008 20:53

Radium kirjoitti:
Hampoturen kirjoitti:

Eikö elämästäsi löydy oikeasti mitään iloa? Et ammu edes raketteja.

Ostan itse yli viidelläkymmenellä eurolla raketteja. Vähintään kymmenellä eurolla Thunder kingejä ja lopuilla satunnaisia.

Haha, fail. Jos ei halua ampua uutenavuotena raketteja, tarkoittaako se sitä ettei elämästä löydy mitään iloa : D?

Jees, itsehän olen menossa kaupungille parin kaverini kanssa vähän tuhoomaan (8. Noei, parin kaverin kanssa olen lähimaisemissa, ammuskelen raketteja, ja otan rennosti.
Käyttäjän avatar
Juice

Viesti Exhalator 01 Joulu 2008 21:06

Jos edes ostan raketteja/pauqqja, niin niihin kuluu alle 10e :F En tajua miten jotkut saavat tuhlattua yli 50e raketteihin.
E: Sitten roomalaisilla poltetaan toisiamme. Itellä vieläkin jälki niskassa huvilakauden päättäjäisistä :p
Viimeksi muokannut Exhalator päivämäärä 01 Joulu 2008 22:19, muokattu yhteensä 1 kerran
JEE JONNE WEB
Käyttäjän avatar
Exhalator

Viesti Settis_XD 01 Joulu 2008 21:09

Ostan vähän paljon!! thundereita 'eko' munakranuja ja joitain muita.
Ammun ne ihan ilman kohelluksia kun niitä ei oo tullu tehtyä :roll:
settiliz @ steam (saa lisätä, pelaan cs:s ja killing floor, niin ja of course Left 4 Dead 2 demo)

Hmm.... Pingas!
Käyttäjän avatar
Settis_XD

Viesti Leipis 01 Joulu 2008 21:32

Kyllähän siihen rahaa palaa kun raketteja ostaa. Mutta sitä touhua mä en ymmärrä kun jotkut ostaa 10 laatikkoa munakranaatteja ja ne on sitte ihan ekstaasissa ku ne koko illan niitä yksitellen paukuttelee. On kanssa hauskaa.
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti Died 01 Joulu 2008 21:53

Kaverin kanssa mennään ampumaan lähistölle. :)
Can't you help me as I'm startin' to burn?
Too many doses and I'm starting to get an attraction
My confidence is leaving me on my own
No one can save me and you know I don't want the attention.
Käyttäjän avatar
Died

Viesti JohnBördös 02 Joulu 2008 07:56

Uudenvuoden Bileihiin menossa ja siellä minä ja kaverini hoidetaan Räjähdykset joten kai sinne jotain kuuluu.
Wind of Change
Käyttäjän avatar
JohnBördös

Palaa alueelle Yleinen keskustelu