Suomentakaa teksti mulle!

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Suomentakaa teksti mulle!

Viesti george bush 01 Joulu 2008 18:21

Eli voisko joku suomentaa ton tekstin omin sanoin ku en ite 100% ymmärrä tosta tekstistä:

Dear ---

Thank you for contacting PayPal in relation to an email we received from
you on the 30th November 2008.

We apologise for the delay that you have experienced in hearing back from
PayPal Customer Support. This delay is the result of a high volume of
incoming email inquiries lately. We are working as quickly as we can to
address all of your concerns in a timely manner and to get our volumes
under control. Thank you for your understanding.

The reason why the card has been disabled is that when attempting to verify
the card it failed AVS your card issuers Address Verification System three
times. This means that according to your card issuer the billing address
for this card on our system does not match there records.

When this happens three times I 'am afraid we have to disable the card in
the system for security purposes. Your frustration is entirely
understandable but the intention of such action is really not to cause you
undue inconvenience or difficulty and is strictly for security purposes.

Please let me know if you need further assistance.
Rekisteröidy MeansBuxiiN!! 1 dollarin payout ja maksu 7 päivässä!! Erittäin luotettava sivu ja paljon mainoksia!! rekisteröidy: http://www.meansbux.com/?r=verkku
george bush

Re: Suomentakaa teksti mulle!

Viesti Drakka© 01 Joulu 2008 18:27

Viimeksi muokannut Drakka© päivämäärä 01 Joulu 2008 18:33, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
Ismo aiheisia sivustoja.http://www.kujah.net/salkkarit tai http://drakka.jouluserver.com
Liity linkbucksiin. Rahaa linkeillä. Liity
http://drakka.mybrute.com Liityppäs tästä mybruteen tai haasta minut
Ismon Kravattipeli. Testaa sitä.
Jos jotakuta kiinnostaa lockerz, niin voin lähettää inviten. Ota yhteyttä YV:llä (yksityisviesti).
Käyttäjän avatar
Drakka©

Viesti CookieMonster 01 Joulu 2008 18:31

Drakka kirjoitti:
Peura

Kiitos yhteydenotostasi PayPal suhteessa sähköpostia saimme
you on the 30th November 2008. teitä 30. marraskuussa 2008.

We apologise for the delay that you have experienced in hearing back from Emme pyydä anteeksi viivästys, että olet kokenut kuulemaan takaisin
PayPal Customer Support. PayPal-asiakastukeen. This delay is the result of a high volume of Tämä viive on syntynyt suuri määrä
incoming email inquiries lately. saapuvan sähköpostin tiedusteluja viime aikoina. We are working as quickly as we can to Teemme töitä niin nopeasti kuin pystymme,
address all of your concerns in a timely manner and to get our volumes osoite kaikki huolenne hyvissä ajoin ja saada meidän volyymit
under control. hallintaan. Thank you for your understanding. Kiitos ymmärrystä.

The reason why the card has been disabled is that when attempting to verify Syy miksi kortti on poistettu on se, että kun yrittää tarkistaa
the card it failed AVS your card issuers Address Verification System three Kortin se ei AVS kortin liikkeeseenlaskijoiden Osoite Verification System kolme
times. kertaa. This means that according to your card issuer the billing address Tämä tarkoittaa sitä, että mukaan kortin liikkeeseenlaskija laskutusosoite
for this card on our system does not match there records. Tämän kortin järjestelmä ei vastaa olemassa kirjaa.

When this happens three times I 'am afraid we have to disable the card in Kun tämä tapahtuu kolme kertaa Minä pelkään meidän täytyy poistaa kortin
the system for security purposes. järjestelmän turvallisuuteen liittyviin tarkoituksiin. Your frustration is entirely Sinun turhautuminen on täysin
understandable but the intention of such action is really not to cause you ymmärrettävää, mutta tarkoituksena tällainen toiminta ei todellakaan ole aiheuttaa sinulle
undue inconvenience or difficulty and is strictly for security purposes. kohtuutonta haittaa tai vaikeuksia, ja se on tiukasti turvallisuussyistä.

Google transalate auttaa :D

Ei tuo osaa mitään... Peura?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
CookieMonster

Viesti Drakka© 01 Joulu 2008 18:34

ProCrash kirjoitti:
Drakka kirjoitti:
Peura

you on the 30th November 2008. teitä 30. marraskuussa 2008.

We apologise for the delay that you have experienced in hearing back from Emme pyydä anteeksi viivästys, että olet kokenut kuulemaan takaisin
PayPal Customer Support. PayPal-asiakastukeen. This delay is the result of a high volume of Tämä viive on syntynyt suuri määrä
incoming email inquiries lately. saapuvan sähköpostin tiedusteluja viime aikoina. We are working as quickly as we can to Teemme töitä niin nopeasti kuin pystymme,
address all of your concerns in a timely manner and to get our volumes osoite kaikki huolenne hyvissä ajoin ja saada meidän volyymit
under control. hallintaan. Thank you for your understanding. Kiitos ymmärrystä.

The reason why the card has been disabled is that when attempting to verify Syy miksi kortti on poistettu on se, että kun yrittää tarkistaa
the card it failed AVS your card issuers Address Verification System three Kortin se ei AVS kortin liikkeeseenlaskijoiden Osoite Verification System kolme
times. kertaa. This means that according to your card issuer the billing address Tämä tarkoittaa sitä, että mukaan kortin liikkeeseenlaskija laskutusosoite
for this card on our system does not match there records. Tämän kortin järjestelmä ei vastaa olemassa kirjaa.

When this happens three times I 'am afraid we have to disable the card in Kun tämä tapahtuu kolme kertaa Minä pelkään meidän täytyy poistaa kortin
the system for security purposes. järjestelmän turvallisuuteen liittyviin tarkoituksiin. Your frustration is entirely Sinun turhautuminen on täysin
understandable but the intention of such action is really not to cause you ymmärrettävää, mutta tarkoituksena tällainen toiminta ei todellakaan ole aiheuttaa sinulle
undue inconvenience or difficulty and is strictly for security purposes. kohtuutonta haittaa tai vaikeuksia, ja se on tiukasti turvallisuussyistä.

Se ei jostain syystä kopioinu sitä suomeks :?
[piilotettu kuva]
Ismo aiheisia sivustoja.http://www.kujah.net/salkkarit tai http://drakka.jouluserver.com
Liity linkbucksiin. Rahaa linkeillä. Liity
http://drakka.mybrute.com Liityppäs tästä mybruteen tai haasta minut
Ismon Kravattipeli. Testaa sitä.
Jos jotakuta kiinnostaa lockerz, niin voin lähettää inviten. Ota yhteyttä YV:llä (yksityisviesti).
Käyttäjän avatar
Drakka©

Viesti BigOne 01 Joulu 2008 18:48

Peura.. Reps. :DDDD
[piilotettu kuva]
Kiitokset sigistä ja avatarista Razer+:lle<3
Käyttäjän avatar
BigOne

Viesti Sakado 01 Joulu 2008 19:39

ProCrash kirjoitti:
Drakka kirjoitti:
Peura

Plaalaapaalapaaoalpölölölöööölölpälälälällä jtn. roskaa ^^

Kyllä muuten osaa jos itte osaa vaan käyttää..tosin kehnohkoahan toi käännös on

Hyvä ---

teitä 30. marraskuussa 2008.

Emme pyydä anteeksi viivästys, että olet kokenut kuulemaan takaisin
PayPal-asiakastukeen. Tämä viive on syntynyt suuri määrä
saapuvan sähköpostin tiedusteluja viime aikoina. Teemme töitä niin nopeasti kuin pystymme,
osoite kaikki huolenne hyvissä ajoin ja saada meidän volyymit
hallintaan. Kiitos ymmärrystä.

Syy miksi kortti on poistettu on se, että kun yrittää tarkistaa
Kortin se ei AVS kortin liikkeeseenlaskijoiden Osoite Verification System kolme
kertaa. Tämä tarkoittaa sitä, että mukaan kortin liikkeeseenlaskija laskutusosoite
Tämän kortin järjestelmä ei vastaa olemassa kirjaa.

Kun tämä tapahtuu kolme kertaa Minä pelkään meidän täytyy poistaa kortin
järjestelmän turvallisuuteen liittyviin tarkoituksiin. Sinun turhautuminen on täysin
ymmärrettävää, mutta tarkoituksena tällainen toiminta ei todellakaan ole aiheuttaa sinulle
kohtuutonta haittaa tai vaikeuksia, ja se on tiukasti turvallisuussyistä.

Kerrothan, jos tarvitset lisää apua.
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
[piilotettu kuva] [piilotettu kuva] "WOW..A FLYING CAT!"
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, jotka polttavat sikareita, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
Sakado

Viesti ^RaGe^ 01 Joulu 2008 19:51

Lyhyesti: Korttisi on jäädytetty, koska osoitettasi ei voitu varmistaa. Muu onkin sitten turhaa liirumlaarumia... Miten ylipäätään osasit lähettää heille valitusmailin, jos et saa edes tuosta selvää?
Intel Core2 Duo E8400 @ 3,4GHz | nVidia 8800GT 512Mb | 2Gb 800MHz RAM (myöhemmin lisää) | Samsung 320Gb
Pakkoruåtsi alas
Käyttäjän avatar
^RaGe^

Viesti george bush 01 Joulu 2008 21:00

Onks kellään ehdotusta miten ton homman voi hoitaa, ja mitä pitäis laittaa siihen state/region jne... kohtaan??? kertokaa!
Rekisteröidy MeansBuxiiN!! 1 dollarin payout ja maksu 7 päivässä!! Erittäin luotettava sivu ja paljon mainoksia!! rekisteröidy: http://www.meansbux.com/?r=verkku
george bush

Palaa alueelle Yleinen keskustelu