Sigiopas by MikkoK [Gimp]

Sigiopas by MikkoK [Gimp]

Viesti mikkok12 30 Marras 2008 16:04

Vaihe 1.
Ensin tee uusi kuva tämä nyt on kooltaan 200x40.
Kuva
Sitten paina Ok.

Vaihe 2.
1. Valitse taustaväri. Itse otin mustan.
2. Ota Filler tool ja maalaa kuvan tausta sillä.
Kuva

Vaihe 3.
1. Ota suti työkalu.
2. Valitse väri itse otin erittäin tummanpunaisen koska lopullisesti siitä tulee punainen.
3. Valitse sudin muoto kannattaa ottaa tuo koska teet small galaxylla muut. Eli ota aina paksumpi kuin muut
Kuva

Vaihe 4.
Värjää tausta sillain että melkein koko kuva peittyy tuosta tummanpunaisesta.
Kuva

Vaihe 5.
1. Pistä väri vähän vaaleammaksi.
2. Ota small galaxy sudin muodon asetuksista.
Kuva

Vaihe 6.
Maalaa small galaxylla edellisen päältä menet muutaman kerran hiiren nappi pohjassa tuon tummanpunaisen päältä.
Kuva

Vaihe 7.
Vaihda väriä aina vain haaleammaksi kunnes pääset siihen väriin minkä halusit nyt olen itse siinä värissä eli punaisessa.
Kuva

Vaihe 8.
Valitse tekstityökalu ja fontti sekä tekstin väri. (Itselläni fontti on Smartie CAPS, ja sen saa täältä: http://www.dafont.com/)
Kirjoita nimesi tuolla tekstillä.
Kuva

Tallenna kuvasi esim näin: sigi.png
Kun tallennat niin paina nappia jossa lukee "Yhdistä näkyvät kerrokset."
Uppaa se johonkin ja laita allekirjoitukseen.
Käyttäjän avatar
mikkok12

Re: Sigiopas by MikkoK [Gimp]

Viesti eipivotammattilainen 30 Marras 2008 16:34

ihan ok.... :D :P :P
Auta sipe sitruunaa keräämään kaikki Sitruunat ennenkuin joku syö ne... tästä pääset pelaamaan
eipivotammattilainen

Viesti jaakkimo 30 Marras 2008 16:35

ihan hyvä opas :D vaan aika helppohan toi on tehä ilman opastaki
Jonnewebin sisäinen ZOH-Puolue!! Zyskowiczin vastaisuus on elinehto! Liity sisäiseen ZOH-Puolueeseen!!

_
jaakkimo

Viesti HaulikkoPappa 30 Marras 2008 17:16

kiitos!!! nyt osaan tehä sigejä tästä oli todella paljon hyötyä

HUOM!!! katsokaa alas jos se nyt näkyy
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
HaulikkoPappa

Viesti Anoterauk 01 Joulu 2008 17:26

Ei nyt millään pahalla, mutta ei ole sigi koska ei kokoa löydy. Aika ruma outcomekin.

Hyvä tutontekijä susta tulee, tuto oli selkeä + kuvat on aina plussaa, mutta outcome on sairaan hirveä.. Teksti ei blendaantunut yhtään, brushhuorausta koko tausta, karmivan kokoinen eikä bordereita näy. Jos opettelet, niin susta vois tulla aika hyväkin, mutta tutoriaalin teon osaat todella hyvin muutenkin.

Tutoriaalista... 5+/10. Ei pahalla, mutta minä olen tätä mieltä.
Käyttäjän avatar
Anoterauk

Viesti kokhoniemi 25 Tammi 2009 22:30

lich kirjoitti:Ei nyt millään pahalla, mutta ei ole sigi koska ei kokoa löydy. Aika ruma outcomekin.

Kuka sanoo että allekirjoituskuville on määrätty jokin standardikoko jota pienempiä kuvia ei voi luokitella kuuluvaksi tähän joukkoon. Kyllä tämä ainakin minun mielestäni on ilmiselvä sigiopas, ehkä hiukan amatöörimäinen, mutta opas kuitenkin.

Kuvia olet osannut laittaa oppaaseesi oikein mallikkaasti, mutta tekstin kanssa olisit saanut viettää pidemmän tovin. Eihän tuo lopputuloskaan mikään maanmainio ole, mutta voihan tästä täysin ummikko jonkin vinkin saadakin.

Mutta tästä on hyvä lähteä, oppaana kaikenkaikkiaan selkeä. Lopputulos tosin kertoo petollisen selvästi sinun olevan vielä noviisi grafiikan parissa.

PS. Äläkä anna palautteeni lannistaa, sillä se on tarkoitettu kehittämään tulevia, upeita oppaitasi.

Terveisin toinen MikkoK
Käyttäjän avatar
kokhoniemi

Viesti minä_itse 22 Loka 2009 16:00

miten noita fontteja voi asentaa??
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
minä_itse

Palaa alueelle Kuvankäsittelyoppaat