Rahan takia siellä käydään.
Turha paska muuten.

runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

|NorthStar| kirjoitti:Isoveljen mielestä se oli ihan syvältä. Hän ei edes kerännyt kaikkia kirkkomerkkejä ja ei käyttäytynyt moitteettomasti, mutta silti pääsi sen läpi.
Siellä on kuitenkin tunteja, kaiken näköisiä "nolaus leikkejä" ja leikkejä, jonkin näköistä urheilua ja silleen.
Blueshit kirjoitti:1.) Isoveljesi on ilmeisen epäsosiaalinen)
Jannne kirjoitti:Blueshit kirjoitti:1.) Isoveljesi on ilmeisen epäsosiaalinen :))
1.) Miten voit väittää näin jos et edes tunne kyseisen henkilön isoveljeä, etkä myöskään tiedä oliko niiden ripari syvältä vai ei?
Blueshit kirjoitti:|NorthStar| kirjoitti:Isoveljen mielestä se oli ihan syvältä. Hän ei edes kerännyt kaikkia kirkkomerkkejä ja ei käyttäytynyt moitteettomasti, mutta silti pääsi sen läpi.
Siellä on kuitenkin tunteja, kaiken näköisiä "nolaus leikkejä" ja leikkejä, jonkin näköistä urheilua ja silleen.
1.) Isoveljesi on ilmeisen epäsosiaalinen :)
2.) Niin, eikö ole mukavaa kun asioissa joustetaan? :)
3.) Niin, siellä on oppitunteja :)
4.) Se että nolaat itsesi, ei johdu muista :)
5.) Leikit ovat kivoja :)
6.) Urheilla sai jos halusi :)
7.) Sillee ja tollee :)
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?
TimeKiller kirjoitti:Mitäs järkee käydä koko riparia?
TimeKiller kirjoitti:Saa sukulaisilta rahaa?
TimeKiller kirjoitti:Voi jes, itte ainaki tossa tilanteessa selittäisin, että mieluummi kannattaa palkita omasta ajattelukyvystä, eikä massan seuraamisesta ja epätoivosesta yrityksestä saada lahjoja.
TimeKiller kirjoitti:Ite en aikonani käyny riparia, enkä kadu yhtään. Ja jos meikäläisellä tulee lapsia olemaan, niin mieluummi annan rahaa jos eivät mene riparille.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu