Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

♥Toma♥ kirjoitti:Luulen, että on feikki. Tai siis ne alkuperäisen videon tekijät ilmoittivat susta YouTube:n ylläpidolle ja accountisi bannattiin, mutta he lähettivät itse tuon viesti sillä tämä: HeikkiM1978 on rekisteröitynyt eilen enkä usko, että YouTube:n ylläpidossa on suomalaisia.
Uke kirjoitti:♥Toma♥ kirjoitti:Luulen, että on feikki. Tai siis ne alkuperäisen videon tekijät ilmoittivat susta YouTube:n ylläpidolle ja accountisi bannattiin, mutta he lähettivät itse tuon viesti sillä tämä: HeikkiM1978 on rekisteröitynyt eilen enkä usko, että YouTube:n ylläpidossa on suomalaisia.
Katoppa sen accoo...

♥Toma♥ kirjoitti:Uke kirjoitti:♥Toma♥ kirjoitti:Luulen, että on feikki. Tai siis ne alkuperäisen videon tekijät ilmoittivat susta YouTube:n ylläpidolle ja accountisi bannattiin, mutta he lähettivät itse tuon viesti sillä tämä: HeikkiM1978 on rekisteröitynyt eilen enkä usko, että YouTube:n ylläpidossa on suomalaisia.
Katoppa sen accoo...
Katsoin kyllä, mutta uskon, että nuo viestit olivat feikkejä eikä mitään sakkoja ole luvassa.
Uke kirjoitti:
No helvetti sen acco ollaan suljettu, eli ei oo feikkejä.

Jannne kirjoitti:Jätkä joutuu maksaa sakkoja SALKKARIVIDEOIDEN PÖLLIMISESTÄ![]()
Sinuna juoksisin ja hemmetin lujaa ennenku FBI pääsee jäljille.
♥Toma♥ kirjoitti:No voisinhan mäkin helvetti tehdä uuden tunnuksen ja lähettää viestin, että faijas tulee ja raiskaa sut takaapäin, mällittää suuhusi etkä istu kolmeen päivään eikä sitä silti välttämättä tapahtuisi.
J0nez kirjoitti:Mitä helvettiä selität
kjoki kirjoitti:Jannne kirjoitti:Jätkä joutuu maksaa sakkoja SALKKARIVIDEOIDEN PÖLLIMISESTÄ![]()
Sinuna juoksisin ja hemmetin lujaa ennenku FBI pääsee jäljille.
Paitsi että FBI ei toimi suomessa...
♥Toma♥ kirjoitti:Uke kirjoitti:
No voisinhan mäkin helvetti tehdä uuden tunnuksen ja lähettää viestin, että faijas tulee ja raiskaa sut takaapäin, mällittää suuhusi etkä istu kolmeen päivään eikä sitä silti välttämättä tapahtuisi.
Uke kirjoitti:♥Toma♥ kirjoitti:Uke kirjoitti:
No voisinhan mäkin helvetti tehdä uuden tunnuksen ja lähettää viestin, että faijas tulee ja raiskaa sut takaapäin, mällittää suuhusi etkä istu kolmeen päivään eikä sitä silti välttämättä tapahtuisi.
On siis sattumaa, että hänen käyttäjä youtubessa on torjuttu ja hänelle tuli privaviestiä tosta? Tuskin -.-.

Palaa alueelle Yleinen keskustelu