Youtubesta tuli privaatti viestiä

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Youtubesta tuli privaatti viestiä

Viesti |NorthStar| 23 Marras 2008 00:10

Taisi jättää kivan opetuksen sinulle? :D Oikeasti he saattavat tehdä silleen, mutta en usko että tekisivät heti he antaisivat varmaan mahdollisuuden mutta mistäs sitä tietää.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti ObviousTroll 23 Marras 2008 00:20

Luulen, että on feikki. Tai siis ne alkuperäisen videon tekijät ilmoittivat susta YouTube:n ylläpidolle ja accountisi bannattiin, mutta he lähettivät itse tuon viesti sillä tämä: HeikkiM1978 on rekisteröitynyt eilen enkä usko, että YouTube:n ylläpidossa on suomalaisia.
Et uskalla painaa tästä tarkistamatta ensin sen osoitetta.
Käyttäjän avatar
ObviousTroll

Viesti Uke 23 Marras 2008 18:41

♥Toma♥ kirjoitti:Luulen, että on feikki. Tai siis ne alkuperäisen videon tekijät ilmoittivat susta YouTube:n ylläpidolle ja accountisi bannattiin, mutta he lähettivät itse tuon viesti sillä tämä: HeikkiM1978 on rekisteröitynyt eilen enkä usko, että YouTube:n ylläpidossa on suomalaisia.

Katoppa sen accoo...
[piilotettu kuva]
Vaihtaisin nimimerkikseni "Ämpäripää", mutta on jo käytössä ;(
Käyttäjän avatar
Uke

Viesti ObviousTroll 23 Marras 2008 21:42

Uke kirjoitti:
♥Toma♥ kirjoitti:Luulen, että on feikki. Tai siis ne alkuperäisen videon tekijät ilmoittivat susta YouTube:n ylläpidolle ja accountisi bannattiin, mutta he lähettivät itse tuon viesti sillä tämä: HeikkiM1978 on rekisteröitynyt eilen enkä usko, että YouTube:n ylläpidossa on suomalaisia.

Katoppa sen accoo...

Katsoin kyllä, mutta uskon, että nuo viestit olivat feikkejä eikä mitään sakkoja ole luvassa.
Käyttäjän avatar
ObviousTroll

Viesti Uke 24 Marras 2008 14:36

♥Toma♥ kirjoitti:
Uke kirjoitti:

Katoppa sen accoo...

Katsoin kyllä, mutta uskon, että nuo viestit olivat feikkejä eikä mitään sakkoja ole luvassa.

No helvetti sen acco ollaan suljettu, eli ei oo feikkejä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Uke

Viesti Leipis 24 Marras 2008 17:45

Hahhah kunnon rapsut sulle tommosesta pelistä. Mennä ny jotn. Salkkarivideoita kopioimaan. Mutta huumorilla voi olla kova hinta. Siitä tulikin mieleen että mulla on viime viikon salkkarit kahtomatta, illanjatkoja sinne.
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti ObviousTroll 24 Marras 2008 20:21

Uke kirjoitti:

No voisinhan mäkin helvetti tehdä uuden tunnuksen ja lähettää viestin, että faijas tulee ja raiskaa sut takaapäin, mällittää suuhusi etkä istu kolmeen päivään eikä sitä silti välttämättä tapahtuisi.
Käyttäjän avatar
ObviousTroll

Viesti Idan 25 Marras 2008 17:26

tuomionpäivä on tulossa
Idan

Viesti kjoki 25 Marras 2008 20:29

Jannne kirjoitti:Jätkä joutuu maksaa sakkoja SALKKARIVIDEOIDEN PÖLLIMISESTÄ :D :D

Sinuna juoksisin ja hemmetin lujaa ennenku FBI pääsee jäljille.

Paitsi että FBI ei toimi suomessa...
Käyttäjän avatar
kjoki

Viesti J0nez 25 Marras 2008 21:18

♥Toma♥ kirjoitti:No voisinhan mäkin helvetti tehdä uuden tunnuksen ja lähettää viestin, että faijas tulee ja raiskaa sut takaapäin, mällittää suuhusi etkä istu kolmeen päivään eikä sitä silti välttämättä tapahtuisi.

Mitä helvettiä selität :D
[piilotettu kuva]
@ Jonneweb since 21.2.2005
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti Jannne 26 Marras 2008 16:57

J0nez kirjoitti:Mitä helvettiä selität :D

jotai c itkee suussa olevasta mällistä ja takaa tulevasta faijasta.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Jannne

Viesti Ahaa 26 Marras 2008 18:10

kjoki kirjoitti:
Jannne kirjoitti:Jätkä joutuu maksaa sakkoja SALKKARIVIDEOIDEN PÖLLIMISESTÄ :D :D

Sinuna juoksisin ja hemmetin lujaa ennenku FBI pääsee jäljille.

Paitsi että FBI ei toimi suomessa...

Mitä siitä vaikka ne ei asu Suomessa? Kyllähän ne äkkiä tänne lentää.
Ahaa

Viesti Mansikka jugurtti 27 Marras 2008 10:02

Ei heillä taida olla toimivaltaakaan täällä Suomen perukoilla.
Huoh.
Käyttäjän avatar
Mansikka jugurtti

Viesti Uke 27 Marras 2008 12:34

♥Toma♥ kirjoitti:
Uke kirjoitti:

No voisinhan mäkin helvetti tehdä uuden tunnuksen ja lähettää viestin, että faijas tulee ja raiskaa sut takaapäin, mällittää suuhusi etkä istu kolmeen päivään eikä sitä silti välttämättä tapahtuisi.

On siis sattumaa, että hänen käyttäjä youtubessa on torjuttu ja hänelle tuli privaviestiä tosta? Tuskin -.-.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Uke

Viesti ObviousTroll 30 Marras 2008 12:28

Uke kirjoitti:
♥Toma♥ kirjoitti:
Uke kirjoitti:

On siis sattumaa, että hänen käyttäjä youtubessa on torjuttu ja hänelle tuli privaviestiä tosta? Tuskin -.-.

Kuuntele! Se keneltä videot kopioitiin ilmoitti YouTube:n ylläpidolle videoista ja he lupasivat poistaa videot. Kyseinen henkilö halusi lisäksi pelotella VanhaaKunnonAkkua ja teki uuden käyttäjän, koska hänen mielestään rangaistus ei ollut tarpeeksi kova. Jos et tuosta ymmärtänyt niin hoida ittes erityisluokalle.
Käyttäjän avatar
ObviousTroll

Palaa alueelle Yleinen keskustelu