Ota veitsi käteen ja laita käsi pöydälle...joo ja ekaks liikuttelet veistä vähänaikaa edestakas..sitten alat vähitellen hakkaamaan siihen pöytään veitsellä (tietenkin liikutat kättä) ja kulutat sillä aikaa..
Tai pelaa hikipedian sormipeliä
PreHacks kirjoitti:Sitten ne tyypit tuli mun päälle ja yks potkas mua jalkaan, Suutuin ihan hitosti, Huusin: VITUN MOLOPÄÄ!! (siitä opet tykkäs)
Ja lähin juokseen niitä päin, kaikki lähti karkuun ja sitten menin sanoon kavereille että homma hoidettu
tompson94 kirjoitti:????? Mitä toi tarkotti?Entä jos ei ole bluetoothia niin saako sen ladattua mistään.
razze81 kirjoitti:Laita googlen kuvahakuun 'pussy' ja nauti tai eti 'www.google.fi sinne hakuun wet bussy games ja siellä on k18 pelejä. Elä mee jos oot alaikäne. Ite menin vaikka oon 13 v ja siellä on semmosia aikuisten pelejä
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

razze81 kirjoitti:Laita googlen kuvahakuun 'pussy' ja nauti tai eti 'www.google.fi sinne hakuun wet bussy games ja siellä on k18 pelejä. Elä mee jos oot alaikäne. Ite menin vaikka oon 13 v ja siellä on semmosia aikuisten pelejä

[misklu] kirjoitti:Lähe kaverille pelaa jotakin hyvää peliä (cs:ssää)
Palaa alueelle Yleinen keskustelu