Gta san andreas modit helppii

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Gta san andreas modit helppii

Viesti ÖRF_naama 21 Marras 2008 00:03

kirjoittakaa jos teillä on jotain ongelmia modeissa tai muuten GTA san andreaksessa mutta oma ongelmani on se tai siis kysymys että vaikuttaako jos mulla on GTA san andreas 1.01 tai joku sellanen niin vaikuttaako jos aikoo ladata modin niin se modin on esim:Version:5.0? :?: :?:
Käyttäjän avatar
ÖRF_naama

Re: Gta san andreas modit helppii

Viesti Jepex 21 Marras 2008 00:07

ÖRF_naama kirjoitti:kirjoittakaa jos teillä on jotain ongelmia modeissa tai muuten GTA san andreaksessa mutta oma ongelmani on se tai siis kysymys että vaikuttaako jos mulla on GTA san andreas 1.01 tai joku sellanen niin vaikuttaako jos aikoo ladata modin niin se modin on esim:Version:5.0? :?: :?:

Ei mulla ainakaan ole vaikuttanut yhtään mitään, kokeilemalla toki selviää. Onkohan toi modin Version 5.0 se versio siittä modista??? En ole kyllä varma, veikkaisin että se on.
Jepex

Viesti ÖRF_naama 21 Marras 2008 00:28

ja toinen kysymys on että miten asennetaan 100%save ja Bigfoot?
Käyttäjän avatar
ÖRF_naama

Viesti dalen 21 Marras 2008 09:05

100% save asennetaan niin että meet omat tiedostot--> Gta san andreas User Files(jos oikeen muista)---> ja laitat vaan sinne ne savet siis.
Big footista en tiiä...
[piilotettu kuva]
Derbi Senda Sm-Extreme -03
Derbi<3
sen siitä saa kun rötöstelee
LOL! Tosi Tapaus
Kaks tahti ei haise vaan tuoksuu:D
Derbi - The Red Power -
Ei riemulla rajaa, kun Derbillä ajaa...
Stop Breaking The Law Asshole!
-Its That All? -No.
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti ÖRF_naama 21 Marras 2008 15:16

dalen kirjoitti:100% save asennetaan niin että meet omat tiedostot--> Gta san andreas User Files(jos oikeen muista)---> ja laitat vaan sinne ne savet siis.
Big footista en tiiä...

eikös omat musiikit laitettu sinne?
Käyttäjän avatar
ÖRF_naama

Viesti Evottaja 21 Marras 2008 16:04

ÖRF_naama kirjoitti:
dalen kirjoitti:100% save asennetaan niin että meet omat tiedostot--> Gta san andreas User Files(jos oikeen muista)---> ja laitat vaan sinne ne savet siis.
Big footista en tiiä...

Siis savet laitetaan Omat Tiedostot > GTA San Andreas User Files ja biisit Omat Tiedostot > GTA San Andreas User Files > User Tracks. Big Footin asennus onnistuu varmaan IMG Toolilla. Sen löydät googlella. Ja ne modit toimivat vain San Andreaksen 1.00 versiossa. Jos sinulla on muut versio niin käytä GTA Sa Patch Downgraderia. Sen voit ladata täältä http://grandtheftauto.filefront.com/fil ... atch;74661
Käyttäjän avatar
Evottaja

Viesti ÖRF_naama 21 Marras 2008 16:56

joo ei toimi SA-MP enkä tiedä miten bigfoot modeja asennetaan tai mitään muitakaan kummajaisia niin että tarttis aaaaaaaaapuuuuwa
Käyttäjän avatar
ÖRF_naama

Viesti Chris Benoit 101010 25 Tammi 2009 10:06

GTA San Andreasta hakkas ihan hulluna joskus :oops: mut nykyään se on vain modaustesteri :). Osta PS3 tai Xbox 360 ja siihen GTA IV!
LOL!

98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.
Chris Benoit 101010

Viesti jumbo70 27 Tammi 2009 22:02

ÖRF_naama kirjoitti:
Big footista en tiiä...

sielä on kansio musaa varten
Elämä on lyhyt, PELAA TÄYSILLÄ!!! Mun toribash player statsit Mun steam acco
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70

Viesti ÖRF_naama 27 Tammi 2009 22:30

no en mä ny saa SA-MP:tä toimii ku mun versio on 1.01
Käyttäjän avatar
ÖRF_naama

Viesti pöljä 13 Maalis 2009 15:37

mul on semmone et kun lataan svegamen niin tulee se kohta missä se lataa sitä ja sitte menee näyttö pimeeks ja tulee että gta sa_exe ei vastaa mitä pitäs tehä :?: :?:
pöljä

Viesti ÖRF_naama 16 Maalis 2009 16:25

pöljä kirjoitti:mul on semmone et kun lataan svegamen niin tulee se kohta missä se lataa sitä ja sitte menee näyttö pimeeks ja tulee että gta sa_exe ei vastaa mitä pitäs tehä :?: :?:

Ootko ladannu sen saven vai itse pelannu?
Käyttäjän avatar
ÖRF_naama

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu