Firefoxiin salasana?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Firefoxiin salasana?

Viesti FiftyFive 20 Marras 2008 15:57

Miten saada salasana firefoxiin ettei se aukeis jos ei oo salista?
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]Jwebin uudet moderaattorit ja adminit tekee todella hyvää työtä. Ei sitä vielä olla manalaan menossa.
Käyttäjän avatar
FiftyFive

Re: Firefoxiin salasana?

Viesti -pentu 20 Marras 2008 16:59

Miksi et haluaisi sen aukeavan ilman salasanaa? Henkilökohtaisia kirjainmerkkejä tai jotain?

Nojoo, itse en ole mikään koodaaja/hakkeri/tms, joten en tiedä, voiko jollain yksinkertaisella keinolla toteuttaa.

Löytyyköhän täältä mitään sopivaa? :/
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/s ... q=password
-pentu

Viesti Pehmis 20 Marras 2008 17:04

Itse Firefoxissa ei tuollaista ominaisuutta ole, mutta voit aina suojata .exe tiedoston salasanalla.
Google auttaa tässäkin asiassa.
Yhtä turha kuin paavin stondis.
Pehmis

Viesti |NorthStar| 20 Marras 2008 17:15

No en kait ole ihan 100% varma mutta kokeile: ylhäältä työkalut -> asetukset -> turvallisuus -> ja sieltä pääsalasana ja pistä se käyttöön.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti -pentu 20 Marras 2008 17:18

|NorthStar| kirjoitti:No en kait ole ihan 100% varma mutta kokeile: ylhäältä työkalut -> asetukset -> turvallisuus -> ja sieltä pääsalasana ja pistä se käyttöön.

Auttaa vain, jos haluaa salasanansa pitää turvassa?
-pentu

Viesti |NorthStar| 20 Marras 2008 17:19

-pentu kirjoitti:
|NorthStar| kirjoitti:No en kait ole ihan 100% varma mutta kokeile: ylhäältä työkalut -> asetukset -> turvallisuus -> ja sieltä pääsalasana ja pistä se käyttöön.

Auttaa vain, jos haluaa salasanansa pitää turvassa?

Jaano jos sitte on näin en kyllä tiiä yhtään. Saattaahan niitä olla joilla suojataan exet en kyllä muista nimeä.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Palaa alueelle Yleinen keskustelu