Sivulle ei pääsee Firefoxilla

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Sivulle ei pääsee Firefoxilla

Viesti anton1991 20 Marras 2008 01:41

Moi. Jonkun taki kun kirjaudun sisälle jonneweb foorumille, kirjoitan tunnuksen ja salasanan ihan oikein, sitten painaan ok, niin se menee etusivulle, ei tulee mitään virheilmoitusta, ja olen edelleen kirjautunut ulos... Siis en pääsee kirjautumaan sisälle
Mutta IE:stä peesää heti...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
anton1991

Re: Sivulle ei pääsee Firefoxilla

Viesti Ruoska 20 Marras 2008 13:05

Kyllä mie pääsen ihan helposti kirjautumaan Firefox:illa :)
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti ^^Crysis^^ 20 Marras 2008 22:25

anton1991 kirjoitti:Moi. Jonkun taki kun kirjaudun sisälle jonneweb foorumille, kirjoitan tunnuksen ja salasanan ihan oikein, sitten painaan ok, niin se menee etusivulle, ei tulee mitään virheilmoitusta, ja olen edelleen kirjautunut ulos... Siis en pääsee kirjautumaan sisälle

Sult puuttu evästeet! Tee näin: Työkalut -> Asetukset -> Tietosuoja -> Mene kohtaan evästeet ja rastita: Sivustot voivat asettaa evästeitä.

Pitäis toimia.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
^^Crysis^^

Viesti FiftyFive 23 Marras 2008 15:53

^^Crysis^^ kirjoitti:
anton1991 kirjoitti:Moi. Jonkun taki kun kirjaudun sisälle jonneweb foorumille, kirjoitan tunnuksen ja salasanan ihan oikein, sitten painaan ok, niin se menee etusivulle, ei tulee mitään virheilmoitusta, ja olen edelleen kirjautunut ulos... Siis en pääsee kirjautumaan sisälle

Sult puuttu evästeet! Tee näin: Työkalut -> Asetukset -> Tietosuoja -> Mene kohtaan evästeet ja rastita: Sivustot voivat asettaa evästeitä.

Pitäis toimia.

Yksi asia on kauan mietittäny: Mitä tarkoittaa eväste? :D
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]Jwebin uudet moderaattorit ja adminit tekee todella hyvää työtä. Ei sitä vielä olla manalaan menossa.
Käyttäjän avatar
FiftyFive

Viesti Blueshit 23 Marras 2008 20:02

Sitä, että googlea saa käyttää. _
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Palaa alueelle Jonneweb.net