Lombax 19 Marras 2008 18:00
On kyllä pakko tulla kommentoimaan omasta Jonneweb-tauosta huolimatta kun sattumalta satuin selailemaan foorumia ja törmäsin grafiikkaasi ja sinun grafiikkasi aikoinaan innostivat minua aloittamaan GIMP:n käytön.
Minusta tämä on todella uudenlaista, mitä olen tottunut näkemään GIMP-töistä puhuttaessa. Minusta tuo toiseksi ylin on hieman epäselvä, mutta uusi versio siitä mainio ja sinisessä tuo hemmo uppoaa liikaa kuvaan, koska aluksi en erottanut sitä kuvasta. Muuten on kyllä mahtavaa jälkeä. Täytyy kyllä sanoa, että olen TheBladen kanssa täysin erimieltä tuon yhden kuvan sisällöstä. Tuon kyseisen kuva oikea puoli on erittäin mahtavan hieno ja vasen puoli taas myös silmäkarkkia, mutta sellaista näkee "pro-graafikoiden" töissä, jotka yrittävät hakea jotain yhteistä tyyliä eikä kehittää omaa tyyliä omaan suuntaan. Ja tuo vihreä abstraktityö on kyllä todella pirteän näköinen ja moderni taideteos. Se jos mikä miellyttää silmää pelkällä yksinkertaisuudellaan. Hienoa, että taitavat graafikotkin tekevät tälläisiä selviä töitä, joissa ei ole tuhatta kerrosta tavaraa ja kaiken maailma suttua ja tuherrusta joka nurkassa.
Jatka samaan malliin yksi Jonnewebin kaikkien aikojen parhaimmista graafikoista!