Bullshitin uudet gfx

Esittele itse tekemiäsi videoita, kuvia, musiikkia jne.

Re: Bullshitin uudet gfx

Viesti Tonzi 19 Marras 2008 17:29

Nää muut ei oo kovin hienoja, mut toi toka on vähä paree. Siinä on hyvä tunnelma. Tota vasenta puolta vois parannella toki vähä, ku noi clipparit on aika rumasti ja melko teräviä.
Vähä liikaa c4d:tä näissä sigeissä on... jos jotain muutaki efektiä tulis niin vois parantua. Sillä pelkkä c4d yksin ei tee hienoa sigiä.
Käyttäjän avatar
Tonzi

Viesti Lombax 19 Marras 2008 18:00

On kyllä pakko tulla kommentoimaan omasta Jonneweb-tauosta huolimatta kun sattumalta satuin selailemaan foorumia ja törmäsin grafiikkaasi ja sinun grafiikkasi aikoinaan innostivat minua aloittamaan GIMP:n käytön.

Minusta tämä on todella uudenlaista, mitä olen tottunut näkemään GIMP-töistä puhuttaessa. Minusta tuo toiseksi ylin on hieman epäselvä, mutta uusi versio siitä mainio ja sinisessä tuo hemmo uppoaa liikaa kuvaan, koska aluksi en erottanut sitä kuvasta. Muuten on kyllä mahtavaa jälkeä. Täytyy kyllä sanoa, että olen TheBladen kanssa täysin erimieltä tuon yhden kuvan sisällöstä. Tuon kyseisen kuva oikea puoli on erittäin mahtavan hieno ja vasen puoli taas myös silmäkarkkia, mutta sellaista näkee "pro-graafikoiden" töissä, jotka yrittävät hakea jotain yhteistä tyyliä eikä kehittää omaa tyyliä omaan suuntaan. Ja tuo vihreä abstraktityö on kyllä todella pirteän näköinen ja moderni taideteos. Se jos mikä miellyttää silmää pelkällä yksinkertaisuudellaan. Hienoa, että taitavat graafikotkin tekevät tälläisiä selviä töitä, joissa ei ole tuhatta kerrosta tavaraa ja kaiken maailma suttua ja tuherrusta joka nurkassa.

Jatka samaan malliin yksi Jonnewebin kaikkien aikojen parhaimmista graafikoista!
[piilotettu kuva]
Lombax GFX
Käyttäjän avatar
Lombax

Viesti Bullshit 19 Marras 2008 18:24

Lombax kirjoitti:On kyllä pakko tulla kommentoimaan omasta Jonneweb-tauosta huolimatta kun sattumalta satuin selailemaan foorumia ja törmäsin grafiikkaasi ja sinun grafiikkasi aikoinaan innostivat minua aloittamaan GIMP:n käytön.

Minusta tämä on todella uudenlaista, mitä olen tottunut näkemään GIMP-töistä puhuttaessa. Minusta tuo toiseksi ylin on hieman epäselvä, mutta uusi versio siitä mainio ja sinisessä tuo hemmo uppoaa liikaa kuvaan, koska aluksi en erottanut sitä kuvasta. Muuten on kyllä mahtavaa jälkeä. Täytyy kyllä sanoa, että olen TheBladen kanssa täysin erimieltä tuon yhden kuvan sisällöstä. Tuon kyseisen kuva oikea puoli on erittäin mahtavan hieno ja vasen puoli taas myös silmäkarkkia, mutta sellaista näkee "pro-graafikoiden" töissä, jotka yrittävät hakea jotain yhteistä tyyliä eikä kehittää omaa tyyliä omaan suuntaan. Ja tuo vihreä abstraktityö on kyllä todella pirteän näköinen ja moderni taideteos. Se jos mikä miellyttää silmää pelkällä yksinkertaisuudellaan. Hienoa, että taitavat graafikotkin tekevät tälläisiä selviä töitä, joissa ei ole tuhatta kerrosta tavaraa ja kaiken maailma suttua ja tuherrusta joka nurkassa.

Jatka samaan malliin yksi Jonnewebin kaikkien aikojen parhaimmista graafikoista!

Yritetään, kiitoksia :)

Lombax kirjoitti:...joissa ei ole tuhatta kerrosta tavaraa ja kaiken maailma suttua ja tuherrusta joka nurkassa.

Samaa mieltä, ite yritän tehdä myös sellasia välillä vastapainoksi tollasille smudge-c4d-brush-sigeille =P
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti Bullshit 20 Marras 2008 19:14

Uutta, aikaa tähän meni ja ihan tyytyväinen lopputulokseen olen. Teksti ehkä vähän niin ja näin.

Kuva

Tilauksiakin voisin ehkä ottaa...
Viimeksi muokannut Bullshit päivämäärä 24 Marras 2008 08:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti Bullshit 22 Marras 2008 00:38

triplepost :S

Taustakuvaa. Link link

Tilauksia otetaan vastaan, vastaratee tuloo!
Käyttäjän avatar
Bullshit

Palaa alueelle Omat tuotokset