Tänne sitten kaikki subwoofer asiat.
Mä tässä mietin että jos ostaisin auton subwooferin ja siihen jonkinlaisen vahvistimen sitten tekisin koulussa kotelon niin saisko sen tietokoneeseen kiinni?
ja miten sähkön sais niihin
Remember kirjoitti:Itsekkin olen ajatellut pistää tuon yhden vanhan 12 tuumaisen autosubbarin koneeseeni kiinni, mutta tähän tarvitsee sitten kotiteatterivahvistimen. Ainakaan tietääkseni auton vahvistinta ei voi liittää koneeseen, ja jos voikin niin ei ainakaan kovin helppoa tule olemaan.
Aprilia kirjoitti:Mistä sais halvalla subbarin, ja sen kotiteatteri vahvistimen?
Bastard? kirjoitti:Remember kirjoitti:Itsekkin olen ajatellut pistää tuon yhden vanhan 12 tuumaisen autosubbarin koneeseeni kiinni, mutta tähän tarvitsee sitten kotiteatterivahvistimen. Ainakaan tietääkseni auton vahvistinta ei voi liittää koneeseen, ja jos voikin niin ei ainakaan kovin helppoa tule olemaan.
no itellä joskus ollu kaapissa auton akku sieltä sit piuhat vahvarille ja vahvarista soittimeen ja bassolle
Aprilia kirjoitti:Mä tässä mietin että jos ostaisin auton subwooferin ja siihen jonkinlaisen vahvistimen sitten tekisin koulussa kotelon niin saisko sen tietokoneeseen kiinni?
ja miten sähkön sais niihin
Palaa alueelle Yleinen keskustelu