Yleinen subwoofer aihe.

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Yleinen subwoofer aihe.

Viesti Jepex 08 Marras 2008 20:12

Tänne sitten kaikki subwoofer asiat.

Mä tässä mietin että jos ostaisin auton subwooferin ja siihen jonkinlaisen vahvistimen sitten tekisin koulussa kotelon niin saisko sen tietokoneeseen kiinni?
ja miten sähkön sais niihin
Jepex

Re: Yleinen subwoofer aihe.

Viesti Remember 08 Marras 2008 20:22

Itsekkin olen ajatellut pistää tuon yhden vanhan 12 tuumaisen autosubbarin koneeseeni kiinni, mutta tähän tarvitsee sitten kotiteatterivahvistimen. Ainakaan tietääkseni auton vahvistinta ei voi liittää koneeseen, ja jos voikin niin ei ainakaan kovin helppoa tule olemaan.
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti Jepex 08 Marras 2008 20:30

Mistä sais halvalla subbarin, ja sen kotiteatteri vahvistimen?
Jepex

Viesti Bastard? 08 Marras 2008 20:56

Remember kirjoitti:Itsekkin olen ajatellut pistää tuon yhden vanhan 12 tuumaisen autosubbarin koneeseeni kiinni, mutta tähän tarvitsee sitten kotiteatterivahvistimen. Ainakaan tietääkseni auton vahvistinta ei voi liittää koneeseen, ja jos voikin niin ei ainakaan kovin helppoa tule olemaan.

no itellä joskus ollu kaapissa auton akku sieltä sit piuhat vahvarille ja vahvarista soittimeen ja bassolle :)
LOL
Käyttäjän avatar
Bastard?

Viesti Remember 08 Marras 2008 20:59

Aprilia kirjoitti:Mistä sais halvalla subbarin, ja sen kotiteatteri vahvistimen?

No itsekkin tuossa tein topicin juurikin tuosta vahvistimesta, ja niitä ei oikein saa erikseen ainakaan halvalla. Yhden sonyn kotiteatteripaketin löysin pixmaniasta hintaan 180e, ja siinä nyt sitten tulikin mukana jo vahvistin, kaijuttimet ja subbari.

Bastard? kirjoitti:
Remember kirjoitti:Itsekkin olen ajatellut pistää tuon yhden vanhan 12 tuumaisen autosubbarin koneeseeni kiinni, mutta tähän tarvitsee sitten kotiteatterivahvistimen. Ainakaan tietääkseni auton vahvistinta ei voi liittää koneeseen, ja jos voikin niin ei ainakaan kovin helppoa tule olemaan.

no itellä joskus ollu kaapissa auton akku sieltä sit piuhat vahvarille ja vahvarista soittimeen ja bassolle :)

No niin, mutta eipä tuo akku taida kauaa kestää, kun se ei lataa sitä ollenkaan?
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti Duracell 09 Marras 2008 01:38

Jos ei auton akkujen kanssa halua viritellä niin sitten kannattaa harkita näitä.
[piilotettu kuva]
Käy kirjoittamassa allekirjoitukseeni ^^
Käyttäjän avatar
Duracell
-pupu

Viesti Soundi 09 Marras 2008 11:35

Aprilia kirjoitti:Mä tässä mietin että jos ostaisin auton subwooferin ja siihen jonkinlaisen vahvistimen sitten tekisin koulussa kotelon niin saisko sen tietokoneeseen kiinni?
ja miten sähkön sais niihin

Ööh, en nyt tiedä mutta tein saman kahden ison kaijuttimen kanssa, jotka eivät todellakaan kuuluneet koneeseen alunperin. Jotenkin juotin, liitin ja laitoin. O_x
|| Paras artikkeli 2009 || Kolmanneksi mukavin käyttäjä 2009 ||
Käyttäjän avatar
Soundi

Palaa alueelle Yleinen keskustelu