Gta san andreas

Keskustelua tietokonepeleistä.

Gta san andreas

Viesti CookieMonster 06 Marras 2008 16:42

Onko laillista wareetta, jos kyseinen peli on Ps2:lla, mutta peli ei toimi.

Siinäpä pulma. :roll:
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
CookieMonster

Re: Gta san andreas

Viesti Verts 06 Marras 2008 16:51

Eipä ole sillä jos poliisit tulee nii ne tuskin välittää.. mut jos yhen pelin lataat nii et sä siitä mihinkää joudu *kop kop*
I doesn't afraid of anything *-<:)
Käyttäjän avatar
Verts

Viesti CookieMonster 06 Marras 2008 16:52

Sloaner kirjoitti:Eipä ole sillä jos poliisit tulee nii ne tuskin välittää.. mut jos yhen pelin lataat nii et sä siitä mihinkää joudu *kop kop*

Asia tuli selväksi. Lukkoon!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
CookieMonster

Viesti -Jonez- 06 Marras 2008 17:00

toosi paha warettaa yks peli. ite oon waretellu monta
Käyttäjän avatar
-Jonez-

Viesti Indestructible 06 Marras 2008 17:09

niinp.. Oma on asiasi. Ei sitä kukaan saa selville eikä ketään kiinnosta jos joku yhden pelin warettaa.
Niinkuin itse - waretan suht paljon.. Taaskin latasin pari uutuus -leffaa.. :)
Galleriani
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Indestructible

Viesti kameliduud 06 Marras 2008 17:21

meitsiki warettaa
kameliduud

Viesti riku11 06 Marras 2008 17:37

on kauheeta jos yhen 1pelin waree mä oon warennu monta peliä cod 4 on tulossa :lol:
Käyttäjän avatar
riku11

Viesti eipivotammattilainen 06 Marras 2008 17:58

Vitun hintit yhet warettaa minkä kerkee ja pelin tekijät ei saa palkkaa/elokuvan tekijät/artistit. Ne saa palkkaa sen mukaan mitä myy ja te homot waretatte! saatana teidät sais ampua ja pistää maksamaan korvauksia! prkln penikat hommatkaa töitä ja ostakaa pelinne :D ! :x
Auta sipe sitruunaa keräämään kaikki Sitruunat ennenkuin joku syö ne... tästä pääset pelaamaan
eipivotammattilainen

Viesti dalen 06 Marras 2008 18:03

eipivotammattilainen kirjoitti:Vitun hintit yhet warettaa minkä kerkee ja pelin tekijät ei saa palkkaa/elokuvan tekijät/artistit. Ne saa palkkaa sen mukaan mitä myy ja te homot waretatte! saatana teidät sais ampua ja pistää maksamaan korvauksia! prkln penikat hommatkaa töitä ja ostakaa pelinne :D ! :x

Mitäs helvetin järkeä siinä nyt olisi, jos pelejä kerran saa ilmatteeks niin ei niitä ostella tarvi...
Ja etkö itse muka ole warettanut yhtikäs mits netistä...?
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti eipivotammattilainen 06 Marras 2008 18:08

dalen kirjoitti:
eipivotammattilainen kirjoitti:Vitun hintit yhet warettaa minkä kerkee ja pelin tekijät ei saa palkkaa/elokuvan tekijät/artistit. Ne saa palkkaa sen mukaan mitä myy ja te homot waretatte! saatana teidät sais ampua ja pistää maksamaan korvauksia! prkln penikat hommatkaa töitä ja ostakaa pelinne :D ! :x

Mitäs helvetin järkeä siinä nyt olisi, jos pelejä kerran saa ilmatteeks niin ei niitä ostella tarvi...

en. MUTTA MITÄ JÄRKEÄ ON RYÖSTÄÄ RAHAA TOISILTA? toiset tekee hikihatussa pelejä/elokuvia ja odottaa että jotku ostais niitä.
Mutta ei. kun tollaiset munapäät tulee ja warettaa Pelin ja elokuvien tekijöiden saldo jää miiinukselle.
[edit] menee pikku hiljaa OFFiksi :)
Auta sipe sitruunaa keräämään kaikki Sitruunat ennenkuin joku syö ne... tästä pääset pelaamaan
eipivotammattilainen

Viesti pietari-poika 06 Marras 2008 18:24

Jos waretat pelin, se on yhtä vakavaa kuin pelin varastaminen kaupasta.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti Peto 06 Marras 2008 18:28

pietari-poika kirjoitti:Jos waretat pelin, se on yhtä vakavaa kuin pelin varastaminen kaupasta.

Onhan se. Minusta ei niin paha ole ladata kuin varastaa. Varastamisesta jos jäät kiinni saat sakot. Kun waretat niin tuskin kukaan alkaa sinua ratsaamaan ja tarkistamaan koneesi. Ei siinä ole kuin paringigan peli. Paljon pienempi mahdollisuus jäädä kiinni kuin warettaa.

Joskus kaveri sai päähänsä varastaa pelin kaupasta, ja myyjä sattui tulemaan vastaan kun käveltiin pois. Sitten jouduttiin molemmat vartijan koppiin ja katottiin se video. Minä en tehnyt onneksi mitään, sanoin että älä varasta. Niinhän on noi kymmenen käskyäkin ;) "7. Älä varasta." Kivat sakot sitten sai, videossa näky selvästi kun laittoi sen povitaskuun. Ei kannata tehdä tätä ainakaan.

En suosittele että waretat tai varastat kaupasta, ennemmin ostat ihan laillisesti sen.
Your beatings will continue until my morale improves.
I don't hate you, I'm just removing an enemy.
Remorse is for the dead, my enemy.
Remorse is for the dead.
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti dalen 06 Marras 2008 18:31

eipivotammattilainen kirjoitti:
dalen kirjoitti:

en. MUTTA MITÄ JÄRKEÄ ON RYÖSTÄÄ RAHAA TOISILTA? toiset tekee hikihatussa pelejä/elokuvia ja odottaa että jotku ostais niitä.
Mutta ei. kun tollaiset munapäät tulee ja warettaa Pelin ja elokuvien tekijöiden saldo jää miiinukselle.
[edit] menee pikku hiljaa OFFiksi :)

No joo, mutta yleensä waretan sellaset pelit mitkä pyörii koneellani tai ovat kohtuu kokoisia esim. jotain 15 gigasta ei oo mitään järkeä lähtemään latailemaan, koska siinä menee ikä ja terveys... Mutta itse en ainakaan ole muutakuin Crysiksen ostanut ja kaikki muut pelit/musat/elokuvat oon Warettanut... :twisted:
Käyttäjän avatar
dalen

Palaa alueelle PC-pelit