mutta asiaan; Olin jo aiemmin (pitkän aikaa sitten) laittanut viestiä siitä että minun 360 on rikki, ongelmana oli siis se että kun käynnistän konsolin, se rupeaa normaalisti näyttämään sitä alotusclippii missä se ilmoittaa olevansa fantastinen xbox360 jne, ja sen sijaan että se siitä siirtyis valikkoon, se vain pätkäsee ja näyttää virheilmoituksen hemmetin monella kielellä (jtn "system error, contact to the xboxsupport and jaadejaadejaa älä tee itsemurhaa) jne, se jää siihen.
Otin sitten yhteyttä xboxtukipalveluun, ja lähettivät sitten pinkan lomakkeita mitä olisi pitänyt täyttää että saa sen takuuseen,, en ruvennut siihen, ärsytti liikaa..
Ja nyt tämä outo juttu; Tukipalvelu käski lähettää pelkän boxin, ei ohjaimia, ei kiintolevyä, eli siis pelkän konsolin, ja.. tuota, kun sitten kerran satuin laittamaan epätoivoisena konsolin päälle, keksin ottaa kiintolevyn irti, ja tadaa; Se toimi sen jälkeen kuin unelma, ei lagannut, pelit pyöri, mtn ei tietenkään voinut tallentaa,.. Onko kellään tietoa tästä? Onko kiintolevy vain pskana ja kannattais ostaa uusi? minua ei houkuttele ajatus boxin lähettämisestä Saksaan..
LAISKOILLE!! Lyhyt versio:
outo juttu; Tukipalvelu käski lähettää pelkän boxin, ei ohjaimia, ei kiintolevyä, eli siis pelkän konsolin, ja.. tuota, kun sitten kerran satuin laittamaan epätoivoisena konsolin päälle, keksin ottaa kiintolevyn irti, ja tadaa; Se toimi sen jälkeen kuin unelma, ei lagannut, pelit pyöri, mtn ei tietenkään voinut tallentaa,.. Onko kellään tietoa tästä? Onko kiintolevy vain pskana ja kannattais ostaa uusi? minua ei houkuttele ajatus boxin lähettämisestä Saksaan..