Xbox360 Elite - outoa?

Keskustelua XBoxista ja XBox360:sta.

Xbox360 Elite - outoa?

Viesti XL Special 26 Loka 2008 06:59

hyvää huomenta! :D meikämanne se ei sit nukkunu taaskaan koko yönä silmällistäkään :S (lukekaa tuo viimeinen osio mikäli ette jaksa lukea tätä vuodatusta :D )
mutta asiaan; Olin jo aiemmin (pitkän aikaa sitten) laittanut viestiä siitä että minun 360 on rikki, ongelmana oli siis se että kun käynnistän konsolin, se rupeaa normaalisti näyttämään sitä alotusclippii missä se ilmoittaa olevansa fantastinen xbox360 jne, ja sen sijaan että se siitä siirtyis valikkoon, se vain pätkäsee ja näyttää virheilmoituksen hemmetin monella kielellä (jtn "system error, contact to the xboxsupport and jaadejaadejaa älä tee itsemurhaa) jne, se jää siihen.
Otin sitten yhteyttä xboxtukipalveluun, ja lähettivät sitten pinkan lomakkeita mitä olisi pitänyt täyttää että saa sen takuuseen,, en ruvennut siihen, ärsytti liikaa..
Ja nyt tämä outo juttu; Tukipalvelu käski lähettää pelkän boxin, ei ohjaimia, ei kiintolevyä, eli siis pelkän konsolin, ja.. tuota, kun sitten kerran satuin laittamaan epätoivoisena konsolin päälle, keksin ottaa kiintolevyn irti, ja tadaa; Se toimi sen jälkeen kuin unelma, ei lagannut, pelit pyöri, mtn ei tietenkään voinut tallentaa,.. Onko kellään tietoa tästä? Onko kiintolevy vain pskana ja kannattais ostaa uusi? minua ei houkuttele ajatus boxin lähettämisestä Saksaan..

LAISKOILLE!! Lyhyt versio:
outo juttu; Tukipalvelu käski lähettää pelkän boxin, ei ohjaimia, ei kiintolevyä, eli siis pelkän konsolin, ja.. tuota, kun sitten kerran satuin laittamaan epätoivoisena konsolin päälle, keksin ottaa kiintolevyn irti, ja tadaa; Se toimi sen jälkeen kuin unelma, ei lagannut, pelit pyöri, mtn ei tietenkään voinut tallentaa,.. Onko kellään tietoa tästä? Onko kiintolevy vain pskana ja kannattais ostaa uusi? minua ei houkuttele ajatus boxin lähettämisestä Saksaan..
Väsyttää, taas
XL Special

Re: Xbox360 Elite - outoa?

Viesti ------ 26 Loka 2008 07:30

Teitsitte 2 aihetta
------

Viesti qxx 26 Loka 2008 09:24

Tuplatopic on varmaan tullut vahingossa... Kokeileppa alustaa kiintolevy. Itselläni ei ole Xlaatikkoa joten en tiedä miten tämä tapahtuu mutta netistä löydät varmaankin ohjeet tähän.
*Klick*
Painamalla TÄTÄ autat minua suuresti! :)
Käyttäkää hyvät ihmiset Googlea
Feldhase kirjoitti:Ei näytönohjainta tarvitse ostaa, sen tarvitsee vain ladata. http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/ Tuolta voi sellaisen ladata.

EPICFAIL!! =D
Käyttäjän avatar
qxx

Viesti kysymyksiä 26 Loka 2008 09:31

onkos kiintolevyllä viruksia tai jotain tiedosto muotoja jotka ei kuulu sinne jos on niin kun se ei saa avattua niitä ni se tilttaa elikkä varmaa kannattaa poistaa sieltä tai alustaa se kintolevy
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
kysymyksiä

Palaa alueelle Xbox