iPod Nano vai Creative Zen X-fi

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

iPod Nano vai Creative Zen X-fi

Viesti Blessed 16 Loka 2008 12:03

Joo, tarkotuksena olisi ostaa uusi musiikkisoitin. Muistia pitäisi olla vähintään 8 GB. Käyttökokemuksia ja risuja ja ruusuja ko. soittimista?
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz - 2 GB DDR2 - 80 GB HDD - Intel Integrated Graphics Controller 82945G/GZ - Ubuntu 9.04 - Logitech Media Keyboard 600 - Logitech MX 518 - Logitech X-230 - Buffalo Drivestation 500 GB - Creative Zen 4GB. :D
Käyttäjän avatar
Blessed

Re: iPod Nano vai Creative Zen X-fi

Viesti Paskis 16 Loka 2008 12:06

iPod Nanon ottasin itse kun tykkään Applen tuotteista :D (Ei ole iteselläni)
Käyttäjän avatar
Paskis

Viesti CookieMonster 16 Loka 2008 12:07

iPod Nano vaiko Creative Zen X-fi? Helppo kysymys. Itse olen iPod:in kannalla, sen verran kokemusta on. Creativea en ole koskaan nähnytkään niin, turha minua on uskoa :P . Mutta iPod voittaa silti.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
CookieMonster

Viesti [DC] 16 Loka 2008 12:11

No ittelläni on ny joku vanha creativen mp3 1Gb... joo eihän siihe mitää mahdu mutta kaverilla on tuo zen... ihan hyvältä se vaikuttaa mutta olen silti iPodin kannalla ;) -> eli iPodin ostat
[piilotettu kuva] <- Juu tiedän, se näyttää kauheelta. :S
nassikka2009 kirjoitti:Ati Radeon HD 5750, 1GB, GDDR5, 128-bit, PCI-E, DVI/HDMI/DP vai gainward geforce gts 250??? kumpi on parempi?
Käyttäjän avatar
[DC]

Viesti Maija_mehiläinen 16 Loka 2008 14:53

Osta creative zen 8gb. Tai tuo X-fi malli. Muuta eroa ei ole kuin paremmat kuulokkeet ja erillainen näppäimistö.
Suomalainen kirjoitti:Niiltä ulkomaalaisilta pitäisi leikata pallit pois ja lähettää sinne mistä ovat tulleetkin!
kertokaa oma mielipiteenne asiasta.
Käyttäjän avatar
Maija_mehiläinen

Viesti Wyylok 16 Loka 2008 15:00

Ehdottomasti Creative Zen X-fi, tai sitte 8 tai 16 gb Creative Zen, on halvempi ja aineki mun mielestä tyylikkäämpi. Ipodeista en pidä(kokemusta on).
Käyttäjän avatar
Wyylok

Viesti Kreator 16 Loka 2008 22:40

Itse pidän enemmän iPodeista, eli suosittelen iPodia.
Ittelläni tällä hetkellä iPod Nano 8GB. On muuten kowa peli (y)
[piilotettu kuva]
Suomipalsta - Suomalainen yleisfoorumi. Liity sinne nyt, saatana.
Liittykää sinne vitun palstalle, odotellaan siellä =)
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti Forever 18 Loka 2008 13:16

Jos rahaa on iPodiin niin se kannattaa ostaa. iPodit paljon kestävempiä (kotelo) ja järjestelmä paljon parempi. Itellä on tuosta creativestä se vanhempi verio ja voin sanoa että järjestelmä on ihan perseestä. Lagii, muistikortilla olevaa musiikkia ei voi "yhdistää" soittimen omalla muistilla olevien musiikkien kanssa joutuu aina erikseen valitsemaan muistikortilla olevat musiikit. Pari kertaa vekotin seonnuut (reunasta hävinnyt noin 0,5 cm kokonen palanen, lähti onneksi reset nappia painamalla). iPodissa ei oikeastaa muuta pahaa ole kuin koneelle asennattavat jutut, esim. iTunes on ihan surkea (Kokemusta on). Eli se iPod kannattaa ostaa.
[piilotettu kuva]
Feed me!
Käyttäjän avatar
Forever

Viesti praKKA 18 Loka 2008 14:22

Forever kirjoitti:Jos rahaa on iPodiin niin se kannattaa ostaa. iPodit paljon kestävempiä (kotelo) ja järjestelmä paljon parempi. Itellä on tuosta creativestä se vanhempi verio ja voin sanoa että järjestelmä on ihan perseestä. Lagii, muistikortilla olevaa musiikkia ei voi "yhdistää" soittimen omalla muistilla olevien musiikkien kanssa joutuu aina erikseen valitsemaan muistikortilla olevat musiikit. Pari kertaa vekotin seonnuut (reunasta hävinnyt noin 0,5 cm kokonen palanen, lähti onneksi reset nappia painamalla). iPodissa ei oikeastaa muuta pahaa ole kuin koneelle asennattavat jutut, esim. iTunes on ihan surkea (Kokemusta on). Eli se iPod kannattaa ostaa.

Niin, vanhoissa se kotelointi onkin perseessä Creativeissa mutta mun käsittääkseni uusissa se on parannettu.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Peto 18 Loka 2008 14:24

Itse ottaisin iPodin jos on rahaa.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti olasd 26 Loka 2008 17:43

iPod nano 3rd gen. 8gb ittelläni

pwns joo ota se
tseitsei kirjoitti:QQ moar

Zyskowicz kirjoitti:Sääli ihmisiä, jotka (ehkä) murhataan.
olasd

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet