Uusi videotykki?

Keskustelua tietokoneen laitteistosta, ylikellotuksesta ja muusta virittelystä.

Uusi videotykki?

Viesti Peto 12 Loka 2008 23:19

Heipähei. Olisin katsomassa uutta videotykkiä siihen tonnin pintaan. Koneessani olisi VGA ja DVI liittimet. Myös kannettavan HDMI liittimeen olisi mahdollista liittää tykki. Millainen tykin tulisi olla ja minkälaiset vaatimukset sen kannattaa täyttää? Millainen tykki olisi hyvä kuva/hintalaatu suhteeltaan? Itse olen aika hukassa näiden kanssa ja nyt olisi haussa tälläinen täydellisen elokuva nautintoon. Vanha putkinäyttö ei oikein innosta :P.

Kiitän ja kumarran jotka osaavat auttaa. :)

-Peto
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Re: Uusi videotykki?

Viesti Matso 17 Loka 2008 00:01

Peto kirjoitti:Heipähei. Olisin katsomassa uutta videotykkiä siihen tonnin pintaan. Koneessani olisi VGA ja DVI liittimet. Myös kannettavan HDMI liittimeen olisi mahdollista liittää tykki. Millainen tykin tulisi olla ja minkälaiset vaatimukset sen kannattaa täyttää? Millainen tykki olisi hyvä kuva/hintalaatu suhteeltaan? Itse olen aika hukassa näiden kanssa ja nyt olisi haussa tälläinen täydellisen elokuva nautintoon. Vanha putkinäyttö ei oikein innosta :P.

Kiitän ja kumarran jotka osaavat auttaa. :)

-Peto

Ei ehkä paras paikka kysyä tää jwebbi. Vaikkapa DVD Plazalla on varmasti paljon asiantuntevampaa väkeä. Sielä tuli itse paljon selailtua ennen oman TV:n ostoa.
Tärkeitä linkkejä: Huuto.net ; Kahvi.ws ; matso.info ; KaLinks
Käyttäjän avatar
Matso

Palaa alueelle Hardware