Olin tuolla ajelemassa soratietä tässä lähistöllä (Mopo on Peugeot XPS) ja olin juuri kääntymässä kun moposta kuuluu kolahdus (?) ja se sammuu. (ei ota kaasua enää) Aloin siinä sitten yrittämään polkea käyntiin, mutta eihän se tietty lähtenyt. Bensa haisi (Imu on irti siitä tangosta eikä pitäisi mennä itsestään päälle) suhteellisen paljon ja kokeilin vielä yrittää työntää käyntiin, sain sen ykkösvaihteella tietty pukattua käyntiin niin että valot jne. syttyi, mutta heti kun hellitin kytkintä/painoin kaasua niin mopo sammui. (On lähtenyt ennen pukkaamalla käyntiin)
Ja ajattelin että olisi myös hyvä mainita että siinä kun mopo sammui (40 km/h) ja aloin laittaa pienempää vaihdetta niin tuntui että ei välttämättä olis ottanu mitään vaihetta kun mopo näytti liikkuvan esim. 2 vaihteella eikä pelkällä vapaalla. Vapaalla sitä kuitenkin työnsin enkä enää käyntiin saanut ja siellä se on tienvarressa vieläkin. Mitäs mahdollisuuksia tässä on? Bensa loppu? Tulppa kastunut tjsp? Mopon ostin käytettynä ja olen sillä ajanut n. 3 päivää.
btw, moottoriöljy taitaa vuotaa hieman?
(Motot.net:ssä tuli sellasta kommenttia että saattas olla kaasuvaijeri poikki.)