Oisko ideoita/Linkkjeä?
Sentteri kirjoitti:Mut jos toi on ECE-hyväksytty niin eihän sen sillon pitäis tuoda lisää tehoa :o
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

Putki on E-hyväksyttyä mallia, joten alkukäyrän alussa on holkki, joka on kiinni yhdellä hitsipisteellä.
Mikäli testit tehdään E-säännön mukaisesti, kelpaavat ne sellaisenaan myös ETA-maiden e-hyväksynnän perusteeksi. Suomessa hyväksynnät myöntävä viranomainen on Ajoneuvohallintokeskus (AKE).
Sentteri kirjoitti:Mulla on Derbi Senda Xtreme -06.
Itse tukkisin hukkiksen ensin ottamalla putken irti. Sitten rälläköisin hukkiksen niin juuresta kuin mahdollista. Hitsasin migillä levyn hukkaputken päälle ja hiosin sen sopivaksi. Sitten vaan hitsasin hukkiksen kiinni siihen putkeen eikä päälle päin huomaa että olisi edes viritetty.
Niin ja mulla on välit 62/12 ja menee sigmaan n.62km/h.
Sentteri kirjoitti:Ja tästä voi päätellä, että jos putkessa on E-hyväksyntä, se on sallittu (sherlock)
Mutta muutoskatsastus?
Blueshit kirjoitti:
Se täytyy siis muutoskatsastaa, mikä maksaa, ja se ei tule onnistumaan. Voit toki ostaa turhaan kalliin putken ja yrittää vongata, mutta tuskinpa auttaaa.
NeKe kirjoitti:Poliisia kiinnostaa vain se että siinä on kurit paikoillaan, ja tottakai e-hyväksytyissä putkissa on kurit. Ei se niitä haittaa, jos se nyt ei ole derbin oma putki, vaan jokin muu tieliikenteeseen sopiva.
NeKe kirjoitti:Katsatuksesta mopo menee heittämällä läpi jos vauhtia on 45-50km/h katsastajan testatessa. Putkeä se gay ei edes vilkaise. Ainakaan kellään kaverillani, ja jokaisella reissulla olen mukana ollut.
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet