Rippikoulu eli ripari

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Rippikoulu eli ripari

Viesti SaW_ 07 Loka 2008 16:36

Huuliharppu kirjoitti:
Amadeus kirjoitti:
Huuliharppu kirjoitti:En ole menos rippikoululle. Tylsä paikka. jos edes jaksan mennä enään oman kultsin kans naimisiin sit. niin on pakko käydä rippi koulu

Sanot riparia tylsäksi vaikket ole edes käynyt sitä? Jees. :p
Naimisiin voit kyllä mennä vaikket riparia kävisikään (maistraatissa), vain kirkolliset häät vaativat rk:n käymisen.

Ja niille, jotka huolehtivat sitä ettei kutsua ole vielä tullut, pieni lohdutuksen sana: muistaakseni itelleni ja muille täältä päin kutsukirje tuli vasta marraskuussa. :p

Tiedän että on tylsä paikka. Viikon vetää kesälomasta! Vitut käyn

Sielläpä tulee olemaan oikeasti hauskaa, tyhmä olet jos luulet että siellä olisi tylsää.

Menen ensi kesänä Kuorinkaan (Liperissä), tulee varmasti olemaan hauskaa.
Käyttäjän avatar
SaW_

Viesti Ildar 07 Loka 2008 16:45

Itse en sitten kai mene kun en kuulu mihinkään kirkkoon. Kyllähän se raha vähän houkuttelis, mutta tuskimpa nyt kirkkoon tässä ollaan liittymässä.
[piilotettu kuva]
WOO! Globalissa sija 34! (GT = JimssiFIN addailkää LIVEen)
Käyttäjän avatar
Ildar

Viesti [DC] 07 Loka 2008 16:46

Tuli lappu pari viikkoo sit... Leirille menos :P
Koulusta olis ollu mahis mennä saksaan riparille... :S (vitut mee mihkää muualle =D)
[piilotettu kuva] <- Juu tiedän, se näyttää kauheelta. :S
nassikka2009 kirjoitti:Ati Radeon HD 5750, 1GB, GDDR5, 128-bit, PCI-E, DVI/HDMI/DP vai gainward geforce gts 250??? kumpi on parempi?
Käyttäjän avatar
[DC]

Viesti dalen 07 Loka 2008 17:01

Huuliharppu kirjoitti:
Amadeus kirjoitti:
Huuliharppu kirjoitti:En ole menos rippikoululle. Tylsä paikka. jos edes jaksan mennä enään oman kultsin kans naimisiin sit. niin on pakko käydä rippi koulu

Sanot riparia tylsäksi vaikket ole edes käynyt sitä? Jees. :p
Naimisiin voit kyllä mennä vaikket riparia kävisikään (maistraatissa), vain kirkolliset häät vaativat rk:n käymisen.

Ja niille, jotka huolehtivat sitä ettei kutsua ole vielä tullut, pieni lohdutuksen sana: muistaakseni itelleni ja muille täältä päin kutsukirje tuli vasta marraskuussa. :p

Tiedän että on tylsä paikka. Viikon vetää kesälomasta! Vitut käyn

Kyllä aluksi minunkin mielestäni se rippileiri oli ihan turha, mutta se oli hauskaa ja se vie vain viikon lomastasi ei se niin kauheata ole...
Ja siellä ei todellakaan kokoajan mitään jumalaa palvottu vaan tehtiin kaikkea muutakin, kuten uitiin, syötiin(ainakin meillä, neljä kertaa päivässä :-D, ja siellä oli yllättävän hyvät pöperöt...)jne...
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Blueshit 07 Loka 2008 17:03

Hampoturen kirjoitti:Rippikoulu on perseestä. Itse kävin prometheus leirin.

Mistä voit tietää millaista siellä on, jos et ole kyseistä leiriä käynyt?
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Viesti Pilotti 07 Loka 2008 17:04

Pehmolelu kirjoitti:...Periaatteessa sinne on pakko mennä, jos haluaa pitää häät kirkossa...

Itse asiassa, riittää jos toinen on käynyt rippikoulun.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Tämänkin lentokoneen sigiini fiksasi Nikke
Käyttäjän avatar
Pilotti

Viesti Tonzi 07 Loka 2008 17:15

Oma ripari oli ainaki perseestä. Meinas tylsistyä kuoliaaksi, ku ei paljoa vapaata ollu. Tosin se riippuu ihan paikkakunnasta millaista riparilla on.
Käyttäjän avatar
Tonzi

Viesti Underwater 07 Loka 2008 17:26

Näyttää siltä että melkein joka ikinen menee leiririppikouluun.
Itse käyn kyllä iltariparin. Ilmoittauduin syyskuussa.
Teksticenter -Kuolemattomasti tekstipelien kannalla
http://www.pointshop.fi/oltsuh Help me, please!
Käyttäjän avatar
Underwater

Viesti Huuliharppu 07 Loka 2008 18:08

L473 kirjoitti:
Pehmolelu kirjoitti:...Periaatteessa sinne on pakko mennä, jos haluaa pitää häät kirkossa...

Onko tuo totta?
KOMIAT PÄRJÄÄ AINA!!! Maailmanloppu tulee 2012
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.

Elämä on kuin peli. Aina ei voita, saat uusia mahdollisuuksia, ja se loppuu aikanaan.<-- Aja tella ollaanko me pelin sisällä? Elämä on kuin peli
Sakado kirjoitti:Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
Huuliharppu

Viesti Cohen 07 Loka 2008 18:36

Kävin vain koska äitini halusi minun käyvän sen. Tutustuin yhteen tämän hetkisistä ystävistäni, muuta hyötyä ei mielestäni tullutkaan koko roskasta.

Olihan itse leirillä ihan kohtalaisen mukavaa, ei tosin johtunut mistään muusta kuin tyypeistä joihin tutustuin ja joiden kanssa pelasin lähes kaiken vapaa-ajan korttia pienessä huoneessa kuunnellen musiikkia (Itseasiassa sieltä tarttui mukaan suuri joukko black ja death metal bändejä joita kuuntelen nykyään)
Käyttäjän avatar
Cohen

Viesti CDS 12 Touko 2009 18:05

Anteeksi aiheen nosto, mutta en kehannu alkaa tekee uutta keskustelua ku täälä on jo hyvä keskustelu.

Asiaan: Mulle tuli tänään kutsu riparille, Eli en taija käydä koska eihän siitä hyödy mitään. Paitsi jos hyötyy niin voitteko sanoa.

Huuliharppu kirjoitti:
L473 kirjoitti:

Onko tuo totta?

Onko tuo tosissaan totta, Itteäki alko mietittyttää jos tuo on totta niin sitten en mene ollenkaa riparille.
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Viesti Jester 12 Touko 2009 19:03

coolka kirjoitti:Onko tuo tosissaan totta, Itteäki alko mietittyttää jos tuo on totta niin sitten en mene ollenkaa riparille.

Evankelisluterilaisessa kirkossa jos vihittäydytte, niin riittää että toinen kuuluu kirkkoon... jos en nyt aivan väärin muista.

Rahan perässä kannattaa kuitenkin se ripari käydä. Sukulaisilta tulee melko varmasti aina vähän rahaa, joka tekee siitä ihan kannattavaa. Eipä itellänikään ollut mitään hienompaa tarkoitusta kun sinne menin... rahapulassa olin :P
"From here to new grounds
Suppose I will do it alone
When it's life through a black desire
I feel this of your conviction ."
Jester

Viesti Ruoska 12 Touko 2009 19:18

Joo kohtapuolin sinne menossa. Rahaa siellä saa, muuten en kävisi.

Toivottavasti olisi edes hauskaa.
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti Kurkku 12 Touko 2009 19:28

En mene ollenkaan
Kurkku

Palaa alueelle Yleinen keskustelu